chapter twelve: lydia is missing

726 53 67
                                    

"Onun burada olduğundan emin misin Scott? Çünkü ortalarda görünmüyor da." Hale evinin dışından tanıdık birkaç ses duyulurken kızıl kız yerden kalkarak dışarıya doğru adımladı. Üç tanıdık yüze kaşlarını çatarken yakalanmış gibi etrafa bakmalarına aldırış etmeden sordu. "Siz burada ne yapıyorsunuz?" "Lydia kayıp, hastaneden kaçmış." Scott bir bahane uydurmaya çalışmadan rahatça söylerken o sırada kızıl diğer çocuğun yere çöküp bir şeyler ile uğraşmasını görmezden geldi ama birkaç saniye sonra Scott aniden ayaklarından tutulup bir ip ile havaya çekildiğinde onun ne yaptığını anlamıştı.

Stiles üçününde ona baktığını fark ederken sesli bir nefes bıraktı ve mırıldandı. "Sanırım bunun ne olduğunu anladım." Birkaç dakika sonra Scott kendini havada asılı olmaktan kurtarırken avcı şuan ayağa kalkmış olan çocuğa dönerek konuştu. "Bir daha ki sefere her gördüğün tuzak telini çekme, lütfen." Stiles kafasını sallarken ona cevap verdi. "Not edildi." Scott ikisini görmezden gelmeyi tercih ederek kızıl kıza birkaç adım daha yaklaştı ve konuştu. "Lydia'nın kokusu bizi buraya getirdi. Yani buraya gelmiş onu hiç gördün mü?" Rosa birkaç saniye düşünürken kafasını salladı. "Hayır zaten buraya yeni geldim sayılır ayrıca eminim ki hastaneden kaçmış çılgınca koşan bir kızıla denk gelseydim fark ederdim." "Artı çıplak." Stiles eklerken Rosa kısık bir sesle sordu. "Bu nasıl oldu?" "Duştayken kaçmış." "Pekiii, köpek burnun işe yaramadığına göre onu nasıl bulmayı düşünüyorsu-"

"Birileri geliyor saklanın!"

Scott, kızılın cümlesini yaklaşan adım seslerini duyarak bölerken hızlıca arkadaşı ve esmer kıza dönerek fısıldayarak bağırdı. Scott, Stiles'ı iterek uzaklaştırırken bir çalılığın arkasına saklanmalarını izlemeyi bırakarak tekrar kızıla döndü. Daha sonra Chris Argent ile yanındaki diğer iki avcı karşılarında gözükmeden Rosa yanındaki çocuğa biraz eğildi ve kısık sesle fısıldadı. "Bana da saklanmamı söyleyebilirdin yine de teşekkürler." "Burası zaten senin evin abartma." Scott aynı şekilde fısıldayarak kendisini savunurken kızın gözlerini devirdiğini görmüştü. Argent ormandan çıkarken kısa bir süreliğine etrafına bakmayı ihmal etmeyerek iki gencin yanına geldi. Birkaç saniyeliğine birilerini görmek umuduyla tekrar etrafına bakarken sonunda konuştu. "İkiniz burada tek başınıza ne yapıyorsunuz? Diğer arkadaşın nerede Scott?" Rosa önce davranarak Scott yerine konuştu. "Evimin önünde olmak için senden izin almamız gerektiğini bilmiyordum Argent. Ayrıca sen burada ne yapıyorsun burası özel mülk."

Rosa kollarını birbirine bağlayarak konuşurken adam duraksamadan cevap verdi. "Aslında burası o kadar kez suç mahalli olduktan sonra özel mülk sayılır mı emin değilim ama yinede o kadar merak ediyorsan kulağımıza buralarda başıboş birkaç kurt adamın olduğu geldi." Chris ikisine bakarak konuşurken Scott onun kayıp kızdan bahsettiğini fark ederek yerinde kıpırdandı. Adam birkaç saniyelik boşluğun ardından tekrar konuşmaya başlarken bu sefer tamamen Scott'a dönüktü.

"Umarım sende o başıboş kurtadamlardan değilsindir Scott. Ayrıca eğer bir şekilde Allison ile buluşmayı denersen bunu öğrenmekte zorlanmayacağımı bil." Adam, genç kurdu tehdit ederken çocuk cevap verdi. "Hayır onu uzun zamandır görmüyorum Bay Argent endişelenmenize gerek yok."

Chris başka bir şey söylemezken yanında ki iki avcıya işaret etti ve arkasını dönerek tekrar ormana girdiler. Rosa, avcıların ormana girmesi ile yanındaki çocuğun rahat bir nefes alabildiğini duyarken diğer saklanan iki kişinin çıktığını gördüler. Allison ve Stiles yanlarına gelirken kızıl diğer kıza dönerek sessizce söyledi. "Alınma ama baban tam bir şerefsiz biliyorsun değil mi?" Allison kıza birkaç saniye boş boş bakarken eliyle alnına vurdu. Rosa kız onu onaylamadığı için kaşlarını çatarken kollarını birbirine bağlayarak diğer ikiliye döndü tekrar.

"Onun kurt adam olduğundan eminler gördükleri yerde öldürecekler." Scott umutsuzca konuşurken Stiles hızlıca cevap verdi. "Hey tamam öyle ya da değil onu öldürmelerine izin vermeyeceğiz tamam mı?" Allison kafasını sallarken Rosa da dalgın bir şekilde kafasını sallarken aklına gelen şey ile konuştu. "Bu arada numaranızı alabilir miyim? Buzzcut haricinde." Üçü de ona birdenbire gelen alakasız sorusu yüzünden saçma bakışlar atarken kız kaşlarını çatarak mırıldandı. "Hey yeni aklıma geldi tamam mı? Lydia'yı bulursanız öğrenmek istiyorum." Kızıl konuşurken Stiles gözlerini kısarak ona sinirli bakış atmayı bıraktı ve söyledi. "Emin ol isteseydin de ben sana numaramı vermeyecektim zaten." Kız ona gözlerini devirip cevap vermezken Scott ikisine bıkkın bir şekilde gözlerini devirmişti.

***

Birkaç gün içinde Lydia ormanda çıplak bir şekilde bulunmuş ve Kate Argent'ın cenazesi gerçekleşmişti. Rosa şimdiye kadar ki derslerin hiçbirisinde neredeyse tanıdık kimse olmaması yüzünden fazlasıyla sıkılırken telefonuna gelen mesaj sesini duyarak hızlıca açtı.

puppy:
lakros takımında bir kurtadam var
kokusunu alabiliyorum

rosa:
belki de sadece kendini kokluyorsundur

puppy:
benden başka birisi

rosa:
biliyorsun tüylü sorunlarından ve senden nefret ediyorum

Rosa gözlerini devirerek çantasını alırken bahçede oturduğu yerden kalkarak lakros sahasına ilerledi. Gözlerini devirerek sahaya girerken oyun oynayan ama sık sık etrafındaki insanlara bakan Scott'ı fark ederek yedek oyuncu bankına gitti ve alaycı çocuğun yanına oturdu. Çocuk birkaç saniyeliğine dönüp ona bakarken Rosa ona dönmeden kısık sesle sordu.

"Onun kim olduğunu bulabildi mi?" Stiles kız görmese de kafasını sallarken sahadaki oyuncuları incelemeye devam ederek cevap verdi. "Hayır ama ben hala Jackson olduğunu düşünüyorum ve gelecek egosundan nefret ediyorum." Rosa dikkatsizce kafasını sallarken birkaç saniye sonra ne dediğini fark ederek hızlıca ona döndü ve konuştu. "Jackson ısırıldı mı?!" Kız birkaç saniye sonra fazla sesli konuştuğunu fark ederken Stiles kızın omzuna vurmuştu susması için.

Rosa da hızlıca ona vururken kaşlarını çatarak konuştu. "Ne ara ısırıldı? Benim neden her şeyden en son haberim oluyor?!" Stiles gözlerini devirirken tekrar sahaya bir bakış atarak konuştu. "Bilmiyorum abin sonuçta, ısırdığı kişiyi söylemiştir zannediyorduk. Ayrıca sizin aile içinde iletişim probleminizin olması da beni hiç ilgilendirmiyor witchy." Stiles sinir ve alayla söylerken kızıl gözlerini devirirken sonunda çocuğun uzun zamandır gözlerini bir yerde tuttuğunu fark ederek bakışlarını takip etti. Bir şeyi dinliyormuş gibi durmuş ve yere bakan tanıdık sarışın kıvırcığı fark ederken ikiside onun ara ara gözlerini yerden kaldırarak onları izlediğini görmüşlerdi. İkisi tartışmayı bırakıp göz göze gelirken Stiles hafifçe kafasını salladı. Birkaç saniye sonra ikisi Scott'ında biraz uzaktan Isaac'i izlediğini görürken diğer çocuğun da yeni kurt adamı fark ettiğini anlamışlardı.

Scott birkaç saniye koça bakıp yanlarına gelip gelmeme konusunda kararsız kalmış gibi görünürken sonunda sahaya gelen Şerif ve yanındaki bir polis ile düşünceleri bölündü. Scott uzaktan Isaac ile Şerif'in konuşmasını dinlemeye başlarken adamın çocuğa babasının öldüğünü bildirdiğini duydu. Şerifi gördüklerinde kızıl ve kısa saçlı çocukta yedek oyuncu bankından kalkarken diğerlerinden uzakta konuşan şerifi duymak için yaklaşmaya çalıştılar. Çok fazla yaklaşamadıkları için Stiles yüzünü asarken yanında ki kıza fısıldayarak sordu. "Senin de onları duyabilmen falan gerekmez mi? Ya da zihinlerini falan okuyamaz mısın?"

Rosa ona anlamsızca bakarken "Sen ciddi misin? Yüksek işitmem falan yok benim ayrıca zihin okumak derken? Çok film izliyorsun buzzcut." dedi. Kızın konuşmasından sonra birkaç saniye bile geçmeden Scott yanlarında belirirken kolunu ikisinin omzuna attı ve meraklarına tercüman olarak konuştu. "Isaac'in babası ölmüş. Ayrıca sadece bana sorabilirdiniz biliyorsunuz." İkisi ona kaşlarını çatarak bakarken Scott gözlerini devirdi ve kolunu onlardan çekerek bir adım geriye attı.

*****
biraz paylasip paylasmama konusunda arada kaldigim icin birkaç gundur bolum gelmemisti neyse cok uzatmayayim tekrardan depremde zarar gören veya yakini zarar gören varsa cok gecmis olsun hepinize

sizi seviyorum, kendinize iyi bakin <3

seer | teen wolf [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin