chapter thirty: party ticket

433 47 41
                                    

sınır [10 oy, 15 yorum]

"O neden burada?" Scott kapıyı açarken Derek'in
arkasında gördüğü beta ile sormuştu. "Ona ihtiyacım var." Derek ona söylediğinde Scott ekledi. "Ona güvenmiyorum." Isaac gözlerini devirerek onun yanından geçerken mırıldandı. "O da sana güvenmiyor." Derek onları görmezden gelirken konuştu. "Şu veteriner bize yardım edecek mi?" Deaton kapının yanında belirirken omzunu kapıya yaslayarak sordu. "Ne yapmayı planladığınıza göre değişir. Onu öldürmeyi mi yoksa kurtarmayı mı düşünüyoruz?"

"Öldürmeyi." "Kurtarmayı." Derek ile Scott aynı anda konuşurken Scott gözlerini ona dikmişti. "Normalde ilk seçeneği destekliyordum ama seninle aynı tarafta olmamak için şuan kurtarmak diyorum." Rosa, Deaton'ın yanında belirirken küçük bir sırıtış ile konuşmuştu.

***

Deaton önlerine birkaç cam kavanoz koyarken Isaac yaslandığı masadan bir tanesine uzanmıştı. Derek ve Rosa aynı anda onun eline vururken kızıl sinirle mırıldandı. "Beş yaşında değilsen her şeye dokunma." Isaac gözlerini devirirken yine de elini geri çekmişti ve bu sefer sırıtarak Deaton'a dönmüştü. "Peki sen ne oluyorsun? Onun gibi bir cadı falan mısın?" 

Deaton gözlerini ona çevirirken gülümseyerek cevap verdi. "Ben bir veterinerim. Ayrıca burada kanimanın felç eden zehrine karşı kullanılabilecek bir şey yok. Ona karşı kullanabileceğiniz herhangi bir zayıflığı var mı?" "Sudan korkuyor." Derek, Deaton'ın sorusuna cevap verdiğinde adam tekrar sordu.

"Jackson'la alakalı bir durum mu bu?" "Hayır o yüzme takımının kaptanı." Scott ona cevap vermişti. "Aslında iki kişiyi yakalamaya çalışıyorsunuz," Adam elinde tuttuğu küçük armayı onlara gösterirken devam etti. "birisi kukla diğeri kuklacı. Biri kocasını öldürürken diğeri eşini öldürmek zorunda kaldı? Neden?" "Kadın hamileydi. Annesi de ona hamileyken ölmüştü bu yüzden ona aynısını yaşatmak istememiş olabilir."

Scott açıklarken Deaton arkasını dönerken bu sefer masadan bir kavanoz almış ve elindekini masaya bırakarak etrafına külü dökmeye başlamıştı. "Kitap ikisinin birbirine bağlı olduğunu söylüyor. Yani kanimayı etkileyen şey efendisini de etkileyecektir değil mi?" Adam külü dökmeyi bitirdiğinde Isaac gözlerini masadan ayırmadan konuştu. "Yani onu yakalayabiliriz, harika."

***

Rosa okulun ön kapısından çıkarken birkaç hızlı adımdan sonra yanında yürümeye başlayan sarışına gözlerini çevirirken sordu. "Ne istiyorsun Lahey?" Isaac cebinden bir şey çıkartırken kızın yüzüne doğru yaklaştırmış ve onunda olduğu yerde kalmasını sağlamıştı. "Bu ne?"

Isaac gözlerini devirirken cevap verdi. "Neye benziyor? Parti bileti, diğer iki salağınkini verdim." Kız omuz silkerken kafasını iki yana salladı. "Partilerden hoşlanmıyorum ve gelmek istemiyorum yani bir şeyi de kendi başınıza halledebilirsiniz." "Cidden mi bizde oraya eğlenmek için gitmiyoruz ayrıca bu bileti sana keyfimden bulmadım. Bir sorun çıkarsa diye geliyorsun." Isaac bıkkın bir şekilde konuşurken kız tek kaşını kaldırmıştı.

"Sana bul diyen olmadı zaten, ver." Kız gözlerini devirsede yine de çocuğun elindeki bilete uzanırken bileti almadan önce omzundan destek alarak hızla kulağına yaklaştı ve sessizce ekledi. "Ayrıca bir sorun çıkarsa ölmene izin veririm." Kız gülümseyerek geri çekilirken bileti elinden çekmiş ve tekrar yürümeye başlamıştı.

Sarışın çocuk kız kendisinden uzaklaşırken sırıtarak arkasını dönmüş ve o da ters tarafa yürümeye başlamıştı.

seer | teen wolf [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin