Rosa erken saatte eve uğramak için Mccall'ların evinden ayrıldıktan sonra kısa bir sürede çatı katına gelirken elinden geldiğince sessiz bir şekilde içeri girdi. Çatı katında kimseyi görmediğinde rahat bir nefes alırken aynı sessiz adımları ile odasına girdi ve kısa bir sürede hazırlanarak tekrar odadan çıktı. Kapıyı açtığında bir insana çarparken gözlerini devirdi ve çocuğun yüzüne bakmadan mırıldandı. "Benimle dalga geçiyor olmalısın."
Isaac hala önünü kapatarak kapıdan çekilmezken kız ona döndü ve konuştu. "Umarım beni durdurmak için mantıklı bir sebebin vardır Lahey. 15 saniye konuşman için. 15, 14-" "Kıskanıyordun değil mi? Derek'le kavga etmenin sebebi Scott'ı korumak falan değildi."
Rosa kaşlarını kaldırarak ona bakmaya başlarken cevap verdi. "Ne saçmalıyorsun? Eminim bütün gece de uyumayıp bunu düşündün değil mi? Bence ben kıskanmıyorum ama sen hala bir insana yenilmiş olduğunu hazmedemedin." Isaac kaşlarını kaldırarak düşünüyormuş gibi bir ifadeye bürünürken eğlenen bir ses tonu ile konuştu. "Daha dün kendine bir insan demiyordun. Ayrıca konuyu değiştirmeye çalışma kıskanıyordun işte. İtiraf et bende gitmene izin vereyim."
Rosa bir adım geriye çekilerek ondan biraz uzaklaşırken cevap verdi. "Öyle bir şey kesinlikle yok ama bir ihtimal kabul etsem eline ne geçecek ki?" "Bizi kıskandığın için bizden üstünmüş gibi davranıyorsun yani bundan emin olmuş olacağım." "Öyle falan davranmıyordum beni tanımıyorsun bile nasıl davrandığımı nereden bilebilirsin ki?"
"Bu tartışmayı akşama kadar devam mı ettireceğiz kabul et işte." "Alfan bu şekilde önümü kestiğini öğrendiğinde ne olur? Eminim bundan hoşlanmayacaktır." Isaac ona kısa bir göz devirme verdi ve yukarıdan bakmaya devam etti. "O da böyle düşündüğü için sorun olmayacaktır merak etme. Şimdi söyleyeceğin tek kelime var." Rosa ona kaşlarını çatarak bakmayı bırakmazken sessizce mırıldandı. "Motus." Isaac beklemediği bir şekilde gelen büyü ile sırtını arkadaki duvara çarpıp yere düşerken kız hızlıca odadan çıktı ve yürümeden önce devam etti. "Rüyanda."
***
Rosa gün boyunca derslerde birkaç kez Scott ve Stiles'ı görmesi dışında gördüğü tek tanıdık yüz olan Allison ile de konuşamadığı için tamamen sıkılmış dolanırken sonunda lacrosse antrenmanı olduğunu bildiği için izlemeye gitti. Kenardaki banklardan birisinde oturan Allison ve Lydia'yı görürken kızıl birkaç saniyeliğine etrafına bakarak kimsenin onları fark etmediğinden emin olarak esmer kıza gülümsedi. Kız da ona aynı gülümsemeyi verirken neredeyse zor fark edilen küçük bir hareketle el sallamıştı. Rosa, onlarla oturamayacağı için kendisini hala yedek bankında tek başına oturan Stiles'ın yanına sürükledi. Çocuğun yanına otururken onun konuştuğunu duydu.
"Burası yedek oyuncu için izleyicilerin yeri ileride biliyorsun değil mi?" Rosa ona bakmadan oyunu izleyerek cevap verdi. "Sende kafanı kaldırıp bakarsan tek bankın da dolu olduğunu görürsün. Ayrıca abartma burada sadece sen oturuyorsun zaten ve senin beni burada istememen de beni gram üzmüyor hatta sırf bu yüzden burada oturuyorum." "Koç neden sana bir şey söylemiyor?" Rosa dudaklarını büzerken birkaç saniye düşündü. "Bilmiyorum bence beni seviyor." "Tabi tabi kesin öyledir." Stiles gözlerini devirerek konuşurken Rosa bir süre sonra sıkılarak Stiles'ın yanlarında duran lacrosse sopasını alarak onu elinde rastgele döndürmeye başladı. Stiles kızın elinden almak için uzanırken ona bıkkın bir ifadeyle söyledi. "Hey o benim sopam."
"Tanrı aşkına yedek bankındasın bunu en son ne zaman kullandın ki? Kıracak değilim ayrıca abartma." Stiles gözlerini devirip bir söylemezken daha sonra ileride ki bankta Allison ile oturup konuşan Lydia'yı izlemek için kafasını çevirdi. Rosa da nereye baktığını görmek için çocuğun gözlerini takip ederken sırıttı. "Onu gerçekten 3.sınıftan beri seviyor musun yoksa orada abartıyor muydun?" Stiles tekrar gözlerini devirirken yüzündeki şapşal gülümseme inmeden cevap verdi.
"Oradan bakınca abartıyor gibi mi görünüyorum." "O zaman Lydia gerçekten kör olmalı ama herhalde bir gün fark edecektir seni- bekle az önce sana aşk tavsiyesi mi verdim bana mı öyle geldi. İyi hissetmiyorum." Stiles birkaç saniyeliğine gülerken Rosa tekrar önüne doğru dönmüştü. Onun dönmesi ile Stiles'ın kafasına doğru gelen topu görürken elindeki sopayı Stiles'ın yüzünün önüne doğru çevirirken topun filede takılmasına izin verdi.
Stiles önündeki sopa ve topa bakarken kafasını şaşkın bir şekilde kıza çevirmeden edememişti. Rosa sopayı indirirken ağzı açık bir şekilde ona bakan Koç'a döndü ve konuştuğunu duydu. "İyi yakalayıştı. Şimdi onu geri at." Rosa yerinden kalkarken topu hızlıca Koç'a doğru fırlattı ve göğsüne çarpan top ile adamın acıyla bağırdığını duydu. Kızıl yüzünü buruştururken kendi kendine konuştu. "Aman Tanrım, Koç üzgünüm!" "Sen öldün seni şimdi öldürecek."
Rosa, Stiles'ın yanından sessizce konuştuğunu duyarken ona kısa bir bakış atarak azar işitmeyi bekleyen bir bakışla koça döndü. Koç eliyle göğsünü tutmaya devam ederken yanındaki çocuğa bağırdı. "Birisi ona daha önce lacrosse oynayıp oynamadığını sorsun!"
Birkaç dakika bile geçmeden Koç, yedek bankının önüne gelirken adamın konuşmasını dinledi. "Daha hiç lacrosse oynadın mı?" "Bir takımla değil." "Yani oynadın?" "Evet eğer kardeşlerimle olan sayılıyorsa-" Koç kızın devam etmesine izin vermeden yanında ayrılmadan önce sözünü keserek konuştu. "Tamam yeterli nasıl oynuyorsun görelim." Koç daha sonra geldiği hızla giderken Stiles'ın ağzı tamamen açık bir şekilde şaşkınlıkla yerinden kalktığını gördü. "Benimle dalga geçiyor olmalısın! Ben kaç yıldır yedek takımında otururken nasıl sadece yedek bankında otururken takıma girebilirsin ki? Ayrıca onu nasıl yakaladın?" Stiles hızla konuşurken Rosa omuz silkti ve cevap verdi. "Sanırım refleksler genetik."
Stiles gözlerini devirirken sopasını hızla kızın elinden geri aldı ve kollarını birbirine bağlayarak tekrar yerine oturdu. Birkaç dakika bile geçmeden Scott yanlarına gelirken konuştu. "Az önce gördüm güzel yakalayıştı. Beni şaşırttın hadi gel." Rosa kafasını sallarken yürümeden önce yere bakarak oturan çocuğa bakmadan edememişti.
Sonunda Scott'ın arkasından yürüyerek koçun yanına gelirken Scott ona uzattığı sopasını almıştı ardından koçun bir çocuğa kaleye geçmesi için bağırdığını gördü. Daha sonra adam yanına gelirken Rosa onun konuşmasını gergin bir şekilde dinledi. "Beni şaşırt- adın neydi bu arada?" "Rosa, Rosa Hale." "Tamam dediğim gibi beni şaşırt Hale ve şu kaledeki Greenberg'e lacrosse'un ne olduğunu göster." Rosa sadece kafasını sallarken elindeki sopayı biraz daha sıkı tutmuştu.
Kızıl birkaç saniyeliğine arkasını dönüp onu izleyen birkaç kişiye bakarken tekrar önüne döndü ve topu hızlıca kaleye doğru fırlattı. Top kaledeki çocuğun yanından geçip fileye çarparken koçun söylediğini duydu. "Cidden senin burada ne işin var Greenberg? Whittemore." Jackson adını duyduğunda sırıtırken kızın yanında geçmeden önce ona eğilerek kısık sesle konuştu. "Atamadığında fazla üzülme Hale." Kızıl ona kaşlarını çatarak sinirli bir bakış atarken sopayı biraz daha sıkmadan edememişti.
Topu tekrar sopaya koyarken birkaç saniye durakladı ve Jackson'ın hangi yöne eğilmeye daha meyilli olduğunu inceledi. Sonunda öne doğru eğilerek topu attıktan birkaç saniye sonra hızlı giden top yine fileye çarptı. Jackson kafasını çevirip şuan yerde olan topa bakarken kaşlarını çatmıştı.
Rosa daha sonra koçun elini omzunda hissederken hızla ona döndü. "Tamam takımdasın." "Ne? Gerçekten mi?" Rosa heyecanla sorarken Koç gözlerini devirdi ve cevap verdi. "Evet bana söylediklerimi tekrar ettirmeyin! Şimdi hepiniz defolun antrenman bitti!" Koç arkasını dönmeden önce herkesi kovarken Rosa şaşkınlıkla kaşlarını çatarak Scott ve Stiles'a döndü. "Az önce ne oldu?"
Scott omuz silkerken merak ederek sordu. "O atışını gördüm daha önce hiçbir takımda oynamamış olmana rağmen iyiydi?" Rosa ona gözlerini devirirken yanlarına biraz daha yaklaşarak cevap verdi. "Hiçbir takımda oynamamış olabilirim ama oynadığım kişiler sadece kurtadamlardı puppy." Kızıl sözünü bitirirken yanında geçmeden önce sopasını çocuğun eline koymuştu.
*****
bolumu hic sevmedim ya bir seyler ters gibi ama ne bilmiyorum ÜQMDWĞDMWĞXKDPLİneyse cok konusmayip gidiyorum sizi seviyorum <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seer | teen wolf [1]
FanficRosalyn Hale, amcası Peter Hale'in manyak öldürme çılgınlığı ile uğraşırken aynı zamanda yeni kurtadam ve arkadaşına da yardım etmeye çalışır book one isaac lahey × fem!oc teen wolf season 1-3 ©2023 | mytearschet