NIE ROZDZIAL

271 3 5
                                    


Cześć!

W trakcie ferii zaczęłam pisać opowiadania, których nie skończyłam i raczej nie będę miała weny skończyć. 

Pomyślałam wiec, że może któraś/któryś z was, miałby ochotę dokończyć któreś z tych opowiadań i udostępnić  go na swoim profilu. 

Wyglądałoby to w ten sposób, że pierwsza część książki byłaby dostępna na moim profilu, a w jej opisie byłby oznaczony profil, na którym znajduje się cześć druga, pisana przez kogoś z was.

Uważam, że to naprawdę ciekawy pomysł, zwłaszcza, że nie spotkałam się jeszcze na tej aplikacji z czymś takim, a może to pomoc zacząć swoją przygodę z pisaniem nowym twórcą.  To daje niesamowitą radość! ( przynajmniej w moim przypadku tak było)

Tematy opowieści:

• Teen Wolf - główna bohaterka przeprowadza się do nowego miasta z mamą i młodszym bratem. Dzięki trosce nowych znajomych, dowiaduje się, że jest na liście istot do zamordowania - 6 napisanych rozdziałów, po około 500 słów. 

Teen Wolf / Tvd - główna bohaterka, wraz ze swoim bratem, mieszka w domu dziecka. Szybko wychodzi na jaw, że jest ona hybrydą przemienioną przez samego Klausa Mikaelsona. - 12 napisanych rozdziałów ( niektóre rozdziały mają 300, a niektóre 1000 słów)

Obóz ( inspiracja- Camp rock )- główna bohaterka zmuszona jest wyjechać na obóz muzyczny swojego brata, który prowadzi go ze swoimi kolegami. Ma do nich wielką urazę, ponieważ , mimo ich wcześniejszej przyjaźni, żaden z nich nie utrzymywał z nią kontaktu podczas robienia trasy koncertowej. - 4 napisane rozdziały, nie więcej niż 800 słów.

• Opowieści z Narnii - główna bohaterka przez „przypadek" trafia do magicznej krainy razem z czwórką dawnych władców. Czuje się tam zbędna, ale nie jest w stanie sama wrócić do domu. - 5 napisanych rozdziałów, nie więcej niż 1000 słów.

I to by było na tyle.

Jeśli macie jakieś pytania, lub jesteście zainteresowani dokończeniem książki, piszcie w komentarzu pod rozdziałem, albo na priv. 
Chętnie odpowiem na wasze pytania.

Uwaga!
Jeśli komuś spodobał się pomysł na opowiadanie, ale chce napisać go sam od początku, nie ma problemu.
Prosiłabym tylko o poinformowanie mnie o tym i oznaczenie w opisie, lub jakimś rozdziale.

Tym razem to już wszystko.

Miłego dnia/nocy :)

Old Friend | MikaelsonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz