On bir

18.1K 1.1K 118
                                    

Mehmet❤️
Hikayene yanıt verdi.

-Kime attın lan bu hikayeyi? (5 dk önce görüldü)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Kime attın lan bu hikayeyi?
(5 dk önce görüldü)

-Mesajlarımı görmek ama cevap yazmamak ha?
(Görüldü)

-Tuncay!
(Görüldü)

-Lan okuyorsun işte niye cevap vermiyorsun?
(Görüldü)

-Birşey mi oldu niye susuyorsun? (Görüldü)

-Küs müyüz? Ayrıca o resmi hemen kaldırır mısın lütfen?
(Görüldü)

Tuncay❤️: Hesabımda hangi fototoğrafı paylaşıp paylaşmayacağım sadece beni ilgilendirir.

-Lan iki saatdir niye cevap vermiyorsun mesajlarıma. Süründürmek hoşuna mı gidiyor?

-İşlerim vardı.

-Ben geldiğimde göstereceğim sana o işleri.

-Gelebilirsen gösterirsin. İki haftan üç oldu sonrada dört olur herhalde?

-Tuncay! Konuştuk ya yavrum anlattım, dava uzadı niye böyle yapıyorsun şimdi?

-Ne yapıyormuşum ki?

-Tamam Tuncay sonra konuşalım belli ki yaptığının da farkında değilsin sen.

-Fotoğraf olayını diyorsan canım istedi çekindim ne var?

-Ve önce bana atmadan öylece story'e ekledin?!

-Her çektiğim fotoğrafı sana atacağım diye bir kanun varda benim mi haberim yok? Hukuk kanunlarını mı güncellediniz avukat bey?
(Görüldü)

Mehmet❤️
5 dakika önce aktifti.

Yazar'dan;

Elinde ki telefonu sinirle bir köşeye fırlatıp ceketini aldığı gibi odadan çıktı Tuncay.

Aşağıya indip aynı sinirle cardakta ki kanepeye oturduğunda yanında ki bedeni daha yeni farketmişti.

Başta birşey söyleyip söylememe konusunda kararsız kalsa da Deniz'in de bir başına, keyifsizce oturduğunu görüp belki konuşmanın ikisine de iyi gelebileceğini düşündü.

-Sen neden yalnız başına oturuyorsun burada?

-Bana mı dedin?

-Etrafta ikimizden başka kimse olmadığına göre?

-Aslında yalnız değilim.

-Görünmeyen varlıklarla konuşuyorsunda haberimiz mi yok?

-Sizde lafı insanın ağzına tıkıp hüküm vermek genetik sanırım.

-Bu taş Aziz abimeydi sanırım.

Diye dudakları yukarı doğru kıvrılan genç adam ellerini ceketinin ceplerine sokarak oturduğu koltukta iyice arkasına doğru yaslandı.

Düşmanın Oğlu - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin