Deniz'den;
Kafamda ki parçaları birleştirdiğimde neye uğradığımı şaşırdım. Arabanın aynı araba oluşu, Alev denen kadının sesinin tanıdık gelişi, ismimi söylememiş olmama ve Umut'un benden bahsetmemiş olmasına rağmen beni tanıyışı kesinlikle tesadüf olamazdı.
Belki de Umut'un gece gördüğünü sandığı kabuslar bile kabus değildi. Belki de içimize kadar sızmıştı kadın.
Birşeyler net olmadığı için şimdilik ortalığı telaşa vermek istemedim. Zaten bu aileyi azacık tanıdıysam Umut'un okul pedagogu tarafından kaçırılmış olmasına inanmazlardı.
Gülendam abla, Mehmet ve Tuncay neyse de diğerleri kesinlikle inanmazdı. O yüzden direkt Aziz'e bahsetmem gerekiyordu durumdan.
Telefonu cebimden çıkartıp rehberde ki kocam yazısına tıklayarak telefonu kulağıma götürdüm.
-Bebeğim,
-Ne yapıyorsun? Durum kontrol etmek için aradım.
-Ne yapayım birtanem işleri çabucak hallettim, haber saldım her tarafa şimdi eve dönüyorum. Orada durum ne, var mı bir gelişme?
-Yok. Yani Mehmet abi ve diğerlerinden haber çıkmadı ama ben bir ipucu bulmuş olabilirim.
Söylediklerime karşı heyecanlı bir ses tonuyla sordu Aziz.
-Ne ipucu bu?
-Yüz yüze konuşsak daha iyi olur. Uzun..şimdi telefonda anlatmayayım.
-Tamam ben hemen geliyorum.
-Heyecan yapıp arabayı hızlı kullanmaya kalkma sakın. Sadece bir ipucu ve net değil, yanılmışta olabilirim.
-Sen bulduysan eminim doğruluk payı vardır.
-Tamam evde konuşuruz o zaman, dikkatli gel lütfen.
-Tamam güzelim görüşürüz.
Aziz ile konuştuktan sonra tekrar rehbere girerek annemlerin evinde ki çalışanımız Mahmut'u aradım.
Telefonu açtığında hastanede olduğunu arkadan gelen anons sesinden anlamıştım.
-Mahmut hastanede misin sen?
-Şey ıııı evet ağam hastanedeyim.
-Birine birşey mi oldu?
-He şey- yok ya herkes gayet iyi. Ben mideyi bozmuşum da sanırım...ağrısı geçmeyince bir görüneyim dedim.
İnanmasam da şimdilik inanmış gibi yapmayı seçtim. Umut'un durumu daha acildi çünkü.
-Annemler nasıl, ne yapıyorlar?
-İyiler iyiler. Hepsi çok iyi maşallah
-Aman iyi olsunlar. Birde onlar için endişelenmeyeyim.
-Küçük beyi duydum ağam çok üzüldüm. Biz de Emirhan ağam ile elimizden geleni yapıyoruz bulunması için.
-Biliyorum Mahmut sağolasınız. Abim ile konuşuyoruz sağolsun elinden geleni yapıyor o da. Benim senden istediğim birşey vardı o yüzden aradım aslında.
-Tabii ağam emirin olur.
-Senden birini araştırmanı istiyorum.
-Kimi?
-İsmi Alev. Soyadını maalesef bilmiyorum, aslında okuldan öğrenebilirim de şimdi ben uğraşamam evde olmam lazım. Kadın Umut'un okulunda pedagog. Hakkında her şeyi bilmek istiyorum o yüzden. Ailesi nerede yaşıyor, ne iş yapıyor hatta onlarında geçmişleri falan detaylı ve derin bilgiler anlayacağın. Öyle herkesin ulaşabileceği basit bilgilerden bahsetmiyorum. Yapabilir misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşmanın Oğlu - Gay
Ficção Adolescente[TAMAMLANDI] Birbirlerine düşman iki akraba ailenin zoraki evlendirilen çocukları Deniz ve Aziz'in hikayesi 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaldır! Başlangıç: 01.03.23 Bitiş: 30.05.23