Medya: Çağrı
Keyifli okumalar ❤️
_
Yazar'dan;
Tuncay ve Çağrı'nın dudakları ayrıldığında ikisi de sessizce bir süre önlerine döndüler.
Çağrı ara sıra kaçamak bakışlar atsa da Tuncay bakışlarını Çağrı'nın yüzüne çıkarmamakta kararlı gibiydi.
Birkaç dakika öylece durduklarında sessizliği bozan ilk kişi Çağrı oldu.
-İstersen film izleyebiliriz.
Demin olanların üzerine farklı bir konu açılması Tuncay'ı rahatlatırken anında evet alamında kafasını salladı ve Çağrı kumandaya doğru uzanıp bir film açtığında izlemeye başladılar.
Aslında izliyor gibi yapıyordu ikisi de..
-Ee ne yaptın geçen senelerde?
Bir yandan film izliyor gibi yapıp diğer taraftan sorduğu soru ile sonunda Çağrı'nın yüzüne bakabilmişti Tuncay.
-Birşey yapmadım pek. Yani bıraktığın yerdeyim
-Babanların şirkette misin?
-Hayır ben çiftlikte çalışıyorum. Dedeme babasından kalma büyük arazi vardı. Hep orayı bir çiftliğe dönüştürmek istemiş ama diğer taraftan da şirket işleri olunca bu hayalini bir türlü gerçekleştirememişti onun bu hayalini gerçekleştirdim ve sıkıcı şirket işlerinden de yırtmış oldum.
-Doğaya bıraktım diyorsun kendimi.
-Öyle.
Ee sen ne yaptın iş anlaşmasını, varabildiniz mi anlaşmaya?-Birkaç pürüz çıktı ama varacağız gibi duruyor.
-Sonrasında gideceksin o zaman?
-Bir süre daha buradayım otel projemizin inşaatı başlayacak öyle döneceğim.
-Yurtdışına mı?
-Yok İstanbula dönüyorum. Yurtdışı maceramı noktaladım.
-Anladım.
-Gitmemi istemiyorsan söyleyebilirsin.
Diyerek gülümsediğinde Tuncay da belli belirsiz bir tebessümle karşılık vermişti.
-Biliyorsun annemi erken yaşta kaybettim ben. Babamı da kaybedince beni İstanbulda bekleyen pek birşey yok aslında. Ablamlar var onlar zaten evli yani taşınırsam muhtemelen yalnız yaşarım.
-Taşınma o zaman.
Tuncay'ın aniden söylediği şeyle Çağrı'nın dudaklarında ki gülüş daha da büyümüştü.
-Yani taşınma dediysem, istersen taşınmayabilirsin. Hani buralar hoşuna gittiyse diye diyorum.
-Hadi ya..
Ben de benim için diyorsun sandım.-
-Aslında kalabilirim ama sadece senin için. Nerde yaşadığım pek farketmiyor, beni biliyorsun her yere uyum sağlayabilen bir insanım. Ama burada kalmayı daha çok isterim.
-
-Peki, ben senin kafanı karıştırmayayım. Sen kalmamı istersen zaten bana söylersin. Zaten daha buralardayım, görüşürüz sık sık.
-
-Görüşürüz değil mi? Filmden önce olanlar yüzünden böyle durgunsan ben unuttum bile. Ben çocuk değilim Tuncay, yani hemen umutlanıp seni sıkacak biri değilim. Bakma takıldığıma, senin için sadece bir andan ibaretse sorun etmem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşmanın Oğlu - Gay
Teen Fiction[TAMAMLANDI] Birbirlerine düşman iki akraba ailenin zoraki evlendirilen çocukları Deniz ve Aziz'in hikayesi 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaldır! Başlangıç: 01.03.23 Bitiş: 30.05.23