Altmış

6.6K 389 124
                                    

Keyifli okumalar herkese ❤️

_

Yazar'dan;

Sabah uyandıklarında günaydın öpücüğünü sevdiği adamın dudaklarına kondurup söyledi Deniz.

-Günaydın kocacığım.

-Günaydın..

Dedi siyah gözlü adam tatlı mırıltılar çıkartarak.

Ardından yatakta dönmeye çalışırken kalçasında hissettiği sızı ile huzursuz olmuş bir ifade yerleşti suratına.

Deniz ise bu hali karşısında gülmek istese de dudaklarını birbirine bastırıp engel oldu kendisine.

-Çok acıyor mu?

Başının altında ki yastığı Deniz'e fırlatarak söyledi.

-Pislik, soruyor birde.

-Sen yapınca iyi, ben yapınca pislik mi oluyorum?

-Ben yapınca kırmızı görmüş boğa gibi saldırmıyorum sana.

-Lan banyoya girmeden önce defterimi dür diyen sen değil miydin?

-Derken beni banyo fantazine dahil edeceğini düşünmemiştim.

-Seni dahil etmeyip kimi edecektim kasap Osman abiyi-

Dediğinde Aziz lafını tamamlamasına izin vermeden elini ağzına kapatarak üzerine çıktı.

-Benden başkasının şakasını bile yaparsan seni bu odanın her köşesinde nefesin kesilinceyedek sikerim.

Dedi son derece erotik ses tonu kulağına fısıldayarak.

Deniz ise ağzının açılmasını bekledi ve Aziz elini ağzından çektiği an ciddi bir surat ifadesi alarak konuştu.

-Yalnız birşey diyeceğim.

-Ne oldu bebeğim?

-Şimdi düşündüm de Osman abi de hiç fena değil he.

Deyip kahkaha attığında Aziz kendisini ters çevirerek arkadan ağzını kapatıp üzerinde ki eşofmanı sert bir şekilde sıyırdı kalçasından..

Zaten Deniz'in de tüm amacı onu bu seviyeye getirmekti.

***

Salonda kahvaltı masası kurulurken Deniz masa hazır oluncayedek aşağıya indi etrafı dolaşmak için.

Bugün hafta sonuydu ve haliyle herkes konaktaydı.

Avluya indiğinde Aziz'in kardeşleri Ayaz, Serdar ve Umut top oynuyorlardı.

-Günaydın.

-Günaydın Deniz abi.

-Günaydın.

Dedi Serdar da. Ardından Ayaz da

-Günaydın Deniz.

Dedi.

-Ne yapıyorsunuz burada?

-Amcamlarla kale yaptık, en fazla gol atan kazanır. Ayaz amcam ve ben takım olduk.

Dediğinde Ayaz'ın çocuksu masum hallerine karşı gülümsedi Deniz. Tıpkı Umut gibi masum ve tüm kötülüklerden, etrafta olup bitenlerden habersiz kendi dünyasında takılıyordu.

-Ben de katılabilir miyim size?

-Katılabilirsin Deniz abi.

-Katıl Deniz katıl çok çok mutlu oluruz.

Düşmanın Oğlu - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin