Bu bölüm herkesin olduğu ortak bir bölümdür.
Bölümün bir kısmını ablalığı ile her zaman Deniz'in ve diğerlerinin yanında olan, Sedat gibi şerefsiz bir kocayı asla haketmeyen Gülendam Queen'den okuyacağız ❤️
Keyifli okumalar :)
_
Gülendam'dan;
Gözlerimi açtığım hastane odasında başucumda hemşireyi gördüm.
Sabah kahvaltı sonrası karnıma giren şiddetli sancı ve kanama ile kapanmıştı gözlerim.
Bu sancının hiç hayra alamet olmadığı belliydi.
-Ne oldu bana? En son bilincimin kapandığını hatırlıyorum.
-Ben doktor beyi çağırayım, o size gerekli bilgiyi verecektir.
Yoksa kaybetmiş miydim onu?
Bunca yıl mutsuz bir evliliğin içine mahkum olmuşken tek tutunduğum kızım olmuş, onun varlığı ile nefes almıştım her zaman.
Ama zamanla Sude büyürken yine mutsuzluğumu hatırlamış, kendimi bu mutsuz evliliğe daha ne kadar hapsedeceğimi düşünmeye başlamıştım.
Özellikle Aziz ve Deniz'den sonra...
Aşka olan ölmeye yüz tutmuş inancımı tekrar yeşertmiş, birbirini koşulsuz şartsız sevmenin mümkün olabileceğini onlar sayesinde tekrar hatırlamıştım.
Bir gün ben de o kadar sevilebilir miydim?
Belki de benim için çok geçti artık.
Kızı üniversite çağında bir anne olarak yakıştırmıyordum bazen kendime. Mutlu olmayı istemenin ayıp birşey olmadığı gerçeğini bilsem bile.
Dile kolay yirmi seneye yakın bir zamandır konakta, Sedat'ın yanındaydım. İlgisiz ve sevgisiz bir koca olabilirdi. Başta bana duyduğunu söylediği aşkı ve ilgisi daha bir seneyi dolmadan kaybolmuş olabilirdi ama Sude'ye çok iyi bir baba olmuş, öz olmadığını hiçbir zaman hissettirmemişti ona.
Başka bir çocuk istemeyişimi kabul etse de yıllarca korunmaya çalışsam da bir kaza sonucu gelmişti işte bu minik misafir. Başta kararsız kalsam bile Sedat'ın biolojik baba olma hakkını elinden almak istememiş, ne olursa olsun bu bebeği dünyaya getirmeye karar vermiştim.
Ama sanırım o katil bir babasının olduğunu hissederek terketmişti beni.
Doktorun gelişi ile yatakta biraz doğruldum.
-Geçmiş olsun.
-Teşekkür ederim. Durum nedir?
-Maalesef gebeliğinizi sonlandırmak zorunda kaldık. Küçük bir operasyon geçirdiniz o yüzden serum taktık bittiğinde bir iki saat içinde çıkabilirsiniz. Ağrılarınız olabilir bunun için ağrı kesici kullanabilirsiniz.
-Peki.
-Dışarıda yakınlarınız sizi bekliyor görmek ister misiniz?
-Olur.
Dedim buruk bir ses tonu ile.
Gözümden akmaya başlayan yaşı hızlıca silerek derin bir nefes aldım.
Belki de böylesi daha hayırlı idi. Zaten benim için mutsuz giden bu evlilik Sedat'ın yaptıklarını öğrenmiş olmam ile iyice bitmişken bu mutsuz evliliğe bir de çocuk getirme fikri pek mantıklı değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşmanın Oğlu - Gay
Roman pour Adolescents[TAMAMLANDI] Birbirlerine düşman iki akraba ailenin zoraki evlendirilen çocukları Deniz ve Aziz'in hikayesi 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaldır! Başlangıç: 01.03.23 Bitiş: 30.05.23