Diğer bölümü atlamayın :)
Keyifli okumalar❤️
_
Deniz'den;
Polisler dumanlar çıkan arabadan yarı baygın çıkardıkları Alev'i ambulans görevlilerinin yardımıyla ambulansa bindirdiklerinde biz de Umut'u alarak arabaya geçtik.
Umut'un yanında arka koltukta oturdum ve hemen yola çıktık.
İfade işini daha sonra halledecektik.
-Sana bir zarar vermedi değil mi Umut?
-Hayır Deniz abi.
-Geçti birtanem artık sana zarar veremeyecek.
-Bana hiç zarar vermedi ki. Biz çocuklarla parkta oynadığımızda yanıma geldi, seninle babamın evde beklediğini ve beraber konuşacağımızı söyledi.
-Ama Nazlı ablama haber vermeden gidemem demen gerekirdi biliyorsun değil mi?
-Ben...
Özür dilerim Deniz abi.-Hayır birtanem özür dilemene gerek yok. Ben sadece bir dahakine aklında bulunsun diye söylüyorum.
-
-Sana evdeyken nasıl davrandı? Anlatmak istemezsen anlarım ama.
-Bana hep iyi davrandı. Yemekler yaptı, beraber çizgi film izledik. Sonra sen benim oğlum olacaksın dedi, beraber çok uzaklara gideceğiz dedi, ben istemedim ama kızdı bana. Sonra..
Sonra beni üzdüğü için özür diledi kahvaltı ettik, çok uykum geldiği için uyudum. Ben onunla arabaya hiç binmedim ki, arabayla gittiğimizi gördüğümde çok korktum.-
-Bir daha seni göremeyeceğim için, babamı göremeyeceğim için korktum Deniz abi.
Dediğinde siyah boncuk gözlerinden akan yaşları temizleyip sımsıkı sarıldım ona.
-Tamam geçti birtanem. Alev öğretmeninin kafası karışmış sadece...
O yüzden yaptı tüm bunları ama polis amcalar aldılar onu, artık sana zarar veremez.-Polis amcalar tutuklayacaklar mı yoksa? O kötü biri değil ki, bana kötü birşey yapmadı ben onu seviyorum. Ben çok korktum sadece ama o kötü biri değil Deniz abi söyleyelim bıraksınlar. Hem o çok üzgün ki ben biliyorum, onun oğlu çok uzaklara gitmiş o yüzden benim onun oğlu olmamı istedi. Ama ben söyledim ona, babam ve Deniz abim ile çok mutluyum dedim.
-Tamam birtanem sen şimdi bunları takma kafaya olur mu?
Konağa vardığımızda Umut'un üzerini değiştirip yemeğeni yedirdikten sonra onu uyutmak için yatağa yatırdım.
-Deniz abi,
-Söyle canımın içi.
-Polis amcalar ile konuşacaksınız değil mi? Babam ona çok kızgın, ben biliyorum. Lütfen babamla konuşur musun?
-Sen bunları takma kafana tamam mı? Baban çok kızgın evet, çünkü seni canından çok seviyor bu yüzden sana zarar gelsin istemiyor. Alev öğretmenin seni kafasına göre, habersiz bir şekilde evine götürünce baban senden haber alamadığı için çok korktu, çok üzüldü.
-Gerçekten mi?
-Hı hı. O seni çok seviyor.
-Ben de onu seviyorum. Eksiden onunla hiç konuşmuyordum, ona çok kızgındım ama sen geldikten sonra babam artık gülüyor. Sen benim gibi onunla da çok iyi anlaştın değil mi Deniz abi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşmanın Oğlu - Gay
Novela Juvenil[TAMAMLANDI] Birbirlerine düşman iki akraba ailenin zoraki evlendirilen çocukları Deniz ve Aziz'in hikayesi 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaldır! Başlangıç: 01.03.23 Bitiş: 30.05.23