En son kaza sahnesinde kalmıştık ama bu bölümde yedi sene önce olanları okuyacağız. Kafanız karışmasın diye belirtmek istedim.
Bakalım Aziz geçmişinde neler yaşamış..
Bu arada bölüme geçmeden önce bir kez daha altını çizeyim. Aziz ve Sedat'ı hala kardeş sananlar varsa tekrar ediyorum onlar kardeş değil, kuzen.
Kardeş sanıp okuduklarınızdan sonra beni linçlemeye falan kalkmayın diye şimdiden uyarıyorum :)
Keyifli okumalar ❤️
_
Yazar'dan;
Yedi sene önce...
-Ya oğlum çok komikmişsin sen he. Adam neye uğradığını şaşırdı.
-Öyle olduğumu derler.
Diyerek kahkaha attı Aziz.
-Daha sık çıkalım dışarıya, vallaha ben eğlendim. İyi ki Gülendam ile kavga etttikte son anda iptal oldu, seninle çıktık bile diyeceğim neredeyse.
Beraber yürüdükleri boş ve karanlık sokakta Sedat adımlarını yavaşlattığında Aziz de durdu.
-Neden durdun?
-Şey...
Diyerek Aziz'e doğru bir adım daha yakınlaşıp boynundan sarkan atkısını sıkı bir şekilde sardı.
-Hava soğuk, üşüme...
Boynunda tuttuğu elini biraz daha yukarıya çıkartarak Aziz'in yüzünü avuçlarının arasına aldığında ise aniden dudaklarına yapıştığında neye uğradığını şaşırdı Aziz.
Birkaç saniye sonra kendine geldiğinde ise Sedat'ın yüzüne indirdiği yumurukla beraber hızlı adımlarla oradan uzaklaştı.
***
-Konuşmayacak mıyız, böyle trip mi atacaksın? Aynı evdeyiz, aynı şirketteyiz daha ne kadar devam edebilirsin ki?
Diye sordu Sedat, başbaşa oturdukları toplantı odasında bakışlarını Aziz'den ayırmadan.
Aziz ise önünde ki dosyaları incelerken Sedat'ın yüzüne bakmadan konuştu.
-Sonsuza kadar.
-Masum bir öpücüğü nereye getirdin. Sanki düşmanınmışım gibi davranmayı kes!
-Masum bir öpücük mü? Ya sen utanmadan ertesi sabah karşıma geçip benden etkilendiğini falan bir sürü saçmalık söyledin. Şuan hatırlamak bile istemiyorum söylediğin o korkunç şeyleri. Evlisin sen evli, bir kızın var hiç mi utanmıyorsun? Onu geçtim, ben sana abi dedim abi.
-Lan sanki Gülendamı boşayacağım da seni alacağım dedim amma tatava yaptın. Sadece takılırız dedim, aramızda kalır dedim ne uzatıyorsun?
-Bence de aramızda kalsın, zira konakta duyulursa seni evden kovar, evlatlıktan da reddeder amcamlar. Ayrıca bir daha sakın bana böyle çirkin tekliflerde bulunma anladın mı? Seni bilemem ama ben erkeklerden hoşlanmıyorum, hiç hoşlanmadım asla da hoşlanmayacağım bunu böyle bil.
Deyip toplantı odasını sinirle terkettiğinde Sedat arkasından öfke ile bakıp sesli bir şekilde dedi..
-Kaç bakalım kaç, nasıl olsa kendi ayaklarınla geleceksin bana, kaç!
***
-Günaydın!
Yanında ki bedenin sesine doğru gözlerini şok ile açtı Aziz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşmanın Oğlu - Gay
Ficção Adolescente[TAMAMLANDI] Birbirlerine düşman iki akraba ailenin zoraki evlendirilen çocukları Deniz ve Aziz'in hikayesi 🖤 Bu kitap'ın geçtiği evrende eşcinsel evlilikler yasaldır! Başlangıç: 01.03.23 Bitiş: 30.05.23