On beş

17.7K 1.1K 134
                                    

Bölümleri yazarken düzenlemeye pek vaktim olmadığından bazı yerlerde gramer hataları görebilirsiniz.

Ben de bazen bölümleri tekrar okurken farkediyorum.
Bunun için kusura bakmayın ❤️

Keyifli okumalar :)

_

-Evet cevap neymiş? Cevap sekiz tane ağaçmış. Afferin benim yakışıklıma..

Deniz Umut ile beraber avluda ki masada Umut'un ödevlerini yaparken Meryem de yukarıdan ikisini izlemekteydi.

-Vay be Deniz de baya iyi anlaşmaya başladı Umutla.

Ayşe'nin aniden arkadan yakınlaşması ile Meryem bakışlarını Deniz ve Umut'un üzerinden çekip Ayşeye gülümsemekle yetindi.

-Gören de oğlu filan sanacak. Bir ilgi bir ilgi sorma. Sahi sen hiç rahatsız olmuyor musun Meryem?

-Anlamadım hanımım neden?

-Yani onca sene bak, büyüt emek ver analık et. Elin bir yabancısı gelsin iki günde koparsın çocuğu senden.

-İyide hanımım Deniz ağam yabancı değil. O da artık babası sayılır Umut'un.

-Yapma Meryem ya ne babası! Bu küçük şeytan göz göre göre strateji uyguluyor.

-Nasıl yani.

-Sen bunun Aziz ile gerçekten evli olduğunu düşünmüyorsun değil mi? Beraber bile uymuyorlarmış ikisi odada yokken kirlileri almaya giderken görmüş Nazlı o söyledi. Hangisi bilmiyorum ama kanepeye yatak yapmış.

-Ben ne karışırım ki hanımım onlar evli neticede beni ilgilendirmez.

-Yahu değiller. Herkese mutluyuz iyiyiz pozu veriyorlar anlasana durumu. Bu Deniz denen çocuk sırf ailesine veya kendisine zarar gelmesin diye evlendi Azizle. Baktı bizimle baş edemiyor önce Azize yanaşmaya çalıştı şimdi de Umut üzerinden devam ediyor. Umut'u kazanırsa ki tamamen kazanması an meselesi. Aziz'in gözünde değeri daha da artacak. Eh Beyhan hanım ve Ünal ağanın da vazgeçilmez biricik damadı olunca at koşturacak bu konakta. Daha şimdiden bile benimle konuşma şeklini duysan sen de benim gibi düşünürdün.

-Tamam da..
Bunları bana neden anlatıyorsunuz?

-Gözün Umut'un üzerinde olsun diye. Onu ne kadar çok sevdiğini biliyorum. Umut annesini kaybetti, babası ona yüz çevirdi. Senin kocan şehit oldu, kocandan geriye kalan tek tutunacak dalın, bebeğini doğumda kaybettin. Sen Umutumuza o sana iyi geldi. Şimdi daha dün ortaya çıkmış bir yabancının ortalıkta at koşturması şahsen beni çok rahatsız ediyor. Sen bu çocuğun süt annesisin senin de elbet söz hakkın olacak üzerinde. Annesi sayılırsın sen onun.

-

-Ah ah ağalar karar vermemiş olacaktı ki şöyle güzeller güzeli, hamarat, Umut'a da iyi annelik yapabilecek bir kadın ile evlenecekti Aziz. Beyhan hanım anama bahsederken duymuştum. Daha önce evlenmiş, Umuta da annelik yapabilecek biri olursa Azizime iyi gelir deyip duruyordu. Ama Törelerimiz işte..hangimiz söz söyleyebiliriz ki?

İmakar tavırlarla söyledikleri Meryem'in kaşının çatılmasına neden olurken Ayşe çoktan zehrini akıtıp arkasını dönerek uzaklaşmıştı.

-Şimdilik bu kadarı yeter Meryemcik. Hele bir açılsın da o gözün, devamı gelecek elbet.

***

Deniz;

-Gel!

-Deniz ağam misafirleriniz geldi haber vermek istedim.

-Misafir mi annemler mi gelmiş.

Düşmanın Oğlu - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin