Otuz üç

12.4K 738 122
                                    

Medya'yı Deniz'in piyano gösterisi yaptığı kısımda dinlemek istersiniz belki diye ekledim🎶

Keyifli okumalar❤️

_

Yazar'dan;

-Ayşe!

-Efendim Sedat abi.

-Bir geliversene sen şöyle.

Diyerek ikisini kimsenin farketmeyeceği bir köşeye çekilip bekledi ve Ayşe az sonra yanına gittiğinde söyledi..

-Buyur abi

-Seninle şu Deniz meselesini konuşacaktım.

-Hangi mesele?

-Hangi mesele olacak kız. Deniz ile aranda ki şu bitmek bilmeyen gerilim işte.

-Sen de bulaşma diyeceksen anam zaten cezalandırdı bendi sağolsun. Daha da bulaşmam..

-Yanlış oynuyorsun.

-Nasıl yani?

-Deniz üzerinden yürüyorsun da ondan farkediyor herkes.

Sedat'ın söylediklerine karşı Ayşe'nin yüzünde şeytani bir tebessüm belirirken Sedat ellerini çeblerine sokup biraz daha sokuldu Ayşe'nin dibine.

-Bak bacım o işler öyle kendini yerlere atıp aile için kaos çıkarmakla yürümez. Deniz'den kurtulmak istiyorsan daha etkili yöntemlere başvurman gerek. Veya biri ile işbirliği yapman.

-O kişi de sen oluyorsun anladığım kadarı ile.

-Yani.

-Peki ne yapmam gerekiyor?

-İyice düşünüp sağlam adımlar atman. Ha birde çeneni sıkı tutman aksi taktirde ben bu ailenin en büyük oğlu olduğum için işbirliğimizi öğrendiklerinde yanan sadece sen olursun. Bu kez anam seni evden göndermekle kalmaz gardaşım da kapının önüne koyar.

-Yok abi kime ne söyleyeceğim ki zaten. Hem çocuk değilim ya..

-İyi benden haber bekle ve sakın Deniz'e yanaşıp saçma sapan hareketler yapayım deme. 

-Tamam abi.

-İyi hadi ben gidiyorum.

-Bir dakika..

-Ney?

-Yani ben Denizi sevmiyorum. Çünkü onu bu konağa da, ağalığa da yakıştırmıyorum. Geldiği ilk günden beri bir üstünlük taslamalar, kendini bir yukarıda görmeler falan sinir ediyor beni. Bu yüzden bu konaktan defolup gitsin istiyorum..

-Yav niyeyse niye işte hatiçeye değil netiçeye odaklan.

-Odaklanacağım da sen neden bana yardım ediyorsun onu anlamadım. Senin bu işte ki çıkarın ne?

-Lan iki yüz verdik diye ne bu sorgu  sual? Sana neyi neden yaptığımın hesabını mı vereceğim, yürü git benden gelecek talimatları bekle.

-Tamam ya ne kızıyon?

-Şuna da elini veriyorsun kolunu kaptırıyorsun. Neden yapıyormuşum da çıkarım neymiş. Sana ney lan neyse ne!
Ah gardaşım ahh neler çekiyorsun kim bilir.

Diye kendi kendine konuşarak uzaklaştığında Ayşe de yüzünde ki büyük bir tebessüm ile etrafı kontrol edip kimsenin onları duymadığına emin olduktan sonra bulunduğu yerden uzaklaştı.

***

-Söylemeyecek misin artık nereye gideceğimizi? Zaten dolaştık kaç saatdir dışarıda. Şöyle ayaklarımızı uzatıpta film falan izlesek?

Düşmanın Oğlu - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin