ABANGKU SUAMIKU (15)

1.5K 33 0
                                    

"Wina." "Apa? Aku nak tidurlah. Aku penat, aku mengantuk." "Kenapa malam ni kau cantik sangat?" Tanya Eydeen kepada Mawar.

"Dah aku ni memang cantik, memang goodlooking, nak buat macam mana?" "Aku rasa aku dah jatuh cinta dengan kau."

*Eydeen menyentuh bibir Mawar*

"Apa abang ni?! Are you crazy?!"

"YES! ABANG TERGILA-GILAKAN WINA! SEBAB TU ABANG NAK KITA KAHWIN. LEPAS KITA BERSAMA, DUNIA KITA AKAN BERBEZA."

"Then?" "Then, let's us..."

Lalu Eydeen mengangkat Mawar ke atas katil dan mendekatkan bibirnya ke bibir Mawar.

Selepas 1 jam kemudian,

"Thanks Wina sebab puaskan abang malam ni. Abang janji, walau apapun yang terjadi, abang akan bertanggungjawab. I promise." Kata Eydeen kepada Mawar yang sedang tidur di atas katil.

Pada keesokan harinya,

"Urghh, apa yang dah jadi semalam? Eh, kenapa pakaian aku... Jangan jangan...?"

"AAAAAAAAAAA. KAU SAPA?! APA YANG KAU BUAT DEKAT AKU HAH?!"

*Mawar memukul Eydeen menggunakan bantal*

"Aduh aduh. Sakitlah Wina! Kau ni pagi pagi dah melalak macam anjing liar."

"Kau cakap dekat aku anjing? Kau tu yang anjing. Apa yang kau buat dekat aku hah?"

"Heh, seperti yang kau nampak sekarang. But Wina don't worry. Walau apapun yang terjadi, abang akan bertanggungjawab, ok?"

"Kepala otak kau! Macam mana kalau aku pregnant? Apa yang kau nak buat?" "Kan aku dah cakap, aku akan bertanggungjawab walau apapun yang terjadi."

"Ok, kau janji eh. Kalau tak, aku buat report yang kau r*g*l aku." "Ok fine. Aku janji."

Setelah sampai di rumah,

"Ibu, papa, kitaorang dah balik."

"Ha, mana korang berdua pergi hah? Buat ibu dan papa risau ajelah." "Sorry ibu. Semalam Eydeen teman Wina pergi healing, dia stres. Lepas tu dia mabuk, so kitaorang tidur hotel."

"Korang tidur satu katil?!" "Eh tak, pa. Ada 2 katil dalam bilik tu." "Oklah. Nasib korang tak jadi apa-apa. Haish, risau ibu dibuatnya."

"Maafkan kami ibu, papa." "Dah dah, pergi naik atas sekarang."

Abangku Suamiku (COMPLETE✔️) Where stories live. Discover now