Setelah Mawar boleh pulang ke rumah,
"Yeayy, anje dah boleh check out wad harini. Seronoknya!" "Yeayyy, tak sabar nak tengok baby kita!" Kata Mawar kepada Eydeen.
"Baby, apa nama baby kita?" "Baby kita nama dia ialah, Ryan Huzair. Ryan untuk Reedza, Huzair untuk Huzaira."
"Wahh, pandai baby pilih nama untuk baby kita!"
"Puan, encik, baby dah boleh bawak balik dah. Cuma kena bagi pantauan lebih sikit sebab baby tak terlalu besar."
"Baiklah nurse, saya akan jaga baby dengan berhati-hati." "Nah, ini anak puan." "Hai anak mummy, Ryan Huzair."
"Kalau macam tu kami balik dulu." "Baiklah."
Setelah sampai di rumah,
"Ok, dah sampai rumah." "Wina anak papa. Kamu ok ke?"
"Papa! Wina ok je. Ibu macam mana, ok ke papa?" "Ibu kamu ok aje. Adik pun ok ok je. Dah dah, jom masuk, tak sabar nak tengok cucu papa."
"Wah, comel je adik Wina nii! Hello Eric Suhairil. Saya Kakak Wina." "Wina, macam mana kamu boleh bersalin sama lebih kurang dengan ibu?"
"Sebenarnya, before kami kahwin, Wina dah pregnant ibu. Tapi kami rahsiakan perkara ni daripada ibu sebab time tu ibu tengah pregnant."
"Ooo, sampai hati korang eh rahsiakan daripada ibu, hmph!" "Alaa ibuu, jangan marah. Wina rahsiakan pun sebab takut ibu marah."
"Ibu takkan marah kalau Eydeen bertanggungjawab. Tapi ibu akan marah kalau Eydeen tak bertanggungjawab. Sekarang, semakin besar tau tanggungjawab Eydeen sebagai seorang suami."
"Ye ibu, Eydeen tau. Eydeen kena jaga Wina, jaga Ryan." "Bagus lah kalau macam tu."
"Nah, awak cuba pegang cucu kita ni. Comel kan?" "Comel, macam ibu dia jugak, hihihi." "Tapi, baby tu tak cukup bulan. Ni pun dah nampak berisi sikit, kalau tak lagi kecil saiz dia."
"Hmm, takpelah kalau macam tu."
"Tuan, puan, makanan sudah saya hidangkan diatas meja." "Oh ye. Jom kita makan dulu, kejap lagi sambung balik belek baby masing-masing, hahahaha." Kata Tuan Erwan kepada isteri dan anaknya.
"Yelah papa."
Tamat....
YOU ARE READING
Abangku Suamiku (COMPLETE✔️)
RomanceDua orang adik-beradik tiri yang tinggal bersama dengan keluarga mereka. Selalu bergaduh diantara satu sama lain seperti musuh. Tetapi akhirnya si abang jatuh cinta kepada adik tirinya sendiri lalu mengambil keputusan untuk mengahwini adik tirinya...