ABANGKU SUAMIKU (29)

1K 26 0
                                    

"Kenapa abang tak kunci pintu?" "Dah aku sorang je, buat apa nak kunci." "Haishh, pasrah jelah dapat abang macam ni."

"Yang kau pun main masuk je tak ketuk pintu pun. Ke nak join aku sekali? Meh la muat lagi ni." Kata Eydeen dengan pandangan yang nakal.

"Eeee gatal eh!" "HAHAHAHAHAHA!"

"Weh, kau datang sini jap. Aku nak bisik sesuatu." "Apa dia? Cakap jelah." "Nanti orang dengar." "Ish, yelah."

Lalu Mawar mendekatkan telinganya ke Eydeen. Lalu Eydeen menarik lengan Mawar.

[SPLASHHH]

"Eydeennn! Berani kau!" "HAHAHAHAHAHA!"

"Dah la kau." "Eh eh, janganlah marah. Temanlah aku kat sini." "Taknak, hmph!" "Kau taknak eh?"

*Eydeen menc**m b*bir Mawar*

"Woi! Kau dah gila ke hah?" "Kau taknak teman aku sangat kan? Ambik kau, k*ss shot."

"Eeeee, b*ng*klah!" "Kau taknak teman lagi? Aku akan bagi satu pakej malam ni. Kita tidur dalam tab mandi ni sambil aumm." "Urgh, fine! I hate you!"

"Oh really? Tengoklah nanti aku akan buat kau jatuh cinta dekat aku."

"Cubalah kalau boleh."

"Wina, aku nak tanya kau kenapa kau nak jadi penulis novel eh?" Tanya Eydeen kepada Mawar.

"Sebab dulu masa sekolah menengah aku minat baca novel so yah, sebab tu aku jadi penulis novel."

"Kenapa bukan penulis komik?" "Bagi aku tulis komik tu lagi susah berbanding dengan novel. Novel takde gambar sangat."

"Ooo faham."

"Kau pulak? Kenapa kena kerja dengan papa? Kenapa tak kerja sendiri?" "Sebenarnya, company tu atas nama aku lah cuma aku rasa macam tak yakin dengan kuasa diri sendiri so sebab tu share dengan papa."

Mereka berbual sehingga Mawar tertidur didalam tab mandi.

"Lepas tu kan Wina... Wina? Wina? Lah, dah tidur. Hmmm.."

*Eydeen mengangkat tubuh badan Mawar ke katil*

"Comel betul la dia ni. Mana lah aq tak cair, hmm. Manalah kau tak pregnant anak aku, hmm." Kata Eydeen didalam hati sambil pandang Mawar.

Abangku Suamiku (COMPLETE✔️) Where stories live. Discover now