ABANGKU SUAMIKU (22)

1.1K 32 0
                                    

"Wah, tak sangka eh adik aku ni femes. Siap orang minta bergambar lagi, bukan main."

"Eh mestilah, tengok lah ni sapa haa. Kau ada, takde hmm lemmaahh!" "Amboiii berlagak ye. Kau tunggu waktu kahwin nanti aku bagi double or triple kill kat kau."

"Ada saya takut? Hmph!" "Dah la jom balik."

Setelah sampai rumah,

"Ibu, Wina dah balik." "Ha, macam mana? Dah settle dah semua?" "Dah ibu. Semua bagi kerjasama. Harap lepas ni takde lagi masalah yang timbul."

"Hmmm dah, pergi naik atas lepastu mandi. Kejap lagi turun bawah, kita makan sama-sama lepas papa balik."

"Tapi ibu, Wina baru je lepas makan dengan Abang Eydeen." "Lah yeke? Takpelah kalau macam tu." "Ibu pergilah dating berdua dengan papa malam ni. Makan malam candle light, hihihi." Kata Eydeen kepada Puan Erisha.

"Hahahahahaha, tengoklah macam mana nanti."

Setelah tiba waktu malam,

"Oiiii yang disana, tengah termenung apa tu tepi kolam?" Jerit Mawar kepada Eydeen.

"Disini tengah tunggu time nak mandi kolam! Disana taknak join ke?" "Disini taknak join!" "Teman pun jadilah, jom arrr." "Erm, oklah."

Lalu Eydeen terjun ke dalam kolam sambil menarik tangan Mawar.

"AAARGHHHHHH! ABANGGGGGG!"

"Hahahaha, kau kena mandi kolam jugak malam ni. I don't care!" Kata Eydeen kepada Mawar.

"Eee, aku baru pakai je baju tidur ni. Kau ni, jahatlah, hmph!" "Alah, nanti kau ganti lah lain baju tu. Baju kau kan berlambak dalam almari tu."

"Hmmm yelah yelah." "Lagipun kau kena rasa nikmat mandi kolam malam malam macam ni. Best oooo."

"Yeke best?" "Best lah sebab dapat rasa macam ala-ala healing macam tu. Sebelum ni pun aku mandi malam malam macam ni jugak."

"Tapi, aku tak dengar pun orang terjun kolam malam malam." "Yelah sebab aku mandi time kau tengah tidur. Just untuk hilangkan stres." "Ooo faham, faham."

"Tengok tu, betapa beruntungnya kau mandi kolam dengan aku malam ni. Tengok, ada bulan cerah."

Abangku Suamiku (COMPLETE✔️) Where stories live. Discover now