"Anje, tak habis-habis lagi ke asyik tenung muka baby kita tu, hmm?" "Ish baby ni. Baby kita ni terlalu comel sampai tak boleh lepaskan pandangan daripada tengok dia secara berterusan."
"Hmm, apa-apa jelah anje asalkan anje happy." "Erm, baby. Anje rasa sudah tiba waktunya anje tukar nama panggilan untuk baby. Sebab kita dah ada little baby, so macam susah nak panggil dua-dua baby."
"Ok, anje nak panggil baby apa?" "Anje rasa macam nak panggil 'Husband' lah. Boleh tak?"
"Boleh anje, boleh. Apa-apa je asalkan jangan bagi panggilan yang kasar, ok?" "Ok husband."
"Dah, jom tidur. Baby pun rehat, kita pun kena rehat. Mummy dia lagi kena rehat, nanti sakit."
"Iyelah. Good night husband." "Good night too anje."
Selepas Ryan berumur 2 tahun, Mawar pregnant dan kandungannya berusia 3 bulan.
"Daddy, ana mummy? Amanya mummy ciap." "Itulah baby. Mummy memang suka siap lambat. Baby pergilah panggil mummy, suruh cepat sikit kalau tak daddy tinggal kang." "Otey daddy."
"Mummy, epatlah. Daddy dah ama unggu tau!" "Iye, sabarlah Ryan sayang. Mummy kan nak cantik-cantik, nanti daddy jugak yang suka pandang mummy haa."
"Hmmm, epatlah mummy."
"Ok dah siap, jom." "Jom, kita pergi ke pantai."
Setelah sampai di pantai,
"Ok baby, kita dah sampai." "Yeyyyy antaiii."
"Cucu nenek. Cucu nenek dah sampai ye!" "Enekkkk, mich youuu!" "Awwww, miss you too baby."
"Ibu, tolong jagakan Ryan kejap. Kitaorang nak jalan-jalan." "Ha pergilah. Jangan tak balik pulak." "Hihi, tak tak."
Semasa berjalan di tepi pantai,
"Anje..." "Hmm?"
"Thank you tau sebab sudi hidup bersama dengan husband. Thank you jugak sebab lahirkan anak kita."
"Iye. Husband pun, thanks jugak sebab dah setia dengan anje, jaga rumah tangga kita elok elok."
"I love You anje!" "I Love you too, husband!"
Lalu mereka berpelukan ditepi pantai dengan bahagia....
YOU ARE READING
Abangku Suamiku (COMPLETE✔️)
RomanceDua orang adik-beradik tiri yang tinggal bersama dengan keluarga mereka. Selalu bergaduh diantara satu sama lain seperti musuh. Tetapi akhirnya si abang jatuh cinta kepada adik tirinya sendiri lalu mengambil keputusan untuk mengahwini adik tirinya...