Setelah tiba sebelah petang,
"Babyyyy, dah siap ke belum? Cepat lah nanti lambat, fans darling marah la nanti."
"KEJAPPPP. NAK SIAP DAH!"
"Ish, mengalahkan lady jelah kalau lelaki bersiap. Bukaannya nak pergi majlis yang rasmi pun."
"Ok dah siap!" Kata Eydeen sambil turun anak tangga dengan bergaya.
"Oh my goodness! Ni laki aku ke ni? Asal tampan sangat?"
"Heii, tengah perhatikan apa tu wahai isteriku? Terpegun ke tengok cik suami segak bergaya macam ni?"
"Hmm, biasa je darling tengok. Takdelah hensem mana pun. Dah la, nak cepat ni."
"Ish, sampai hati. Takpe, tunggulah pembalasan aku nanti, heh!" Kata Eydeen didalam hatinya.
Setelah sampai di event Mawar,
"Hai everyone! Sorry ya lambat. Takpe kan?" Tanya Mawar kepada para peminatnya.
"Takpe Kak Wina. Asalkan tak cancel kan je."
Tiba-tiba,
"Hei, tengok tu laki tu. Hensemnyaaaaa!"
Tiba-tiba seorang perempuan mendekati Eydeen,
"Hai. Boleh berkenalan tak? Nama saya Fiona." "Sorry, I have someone special in my heart."
"Tapi, I ni lagi menarik tau. Rugi kalau tak cuba." Kata perempuan itu kepada Eydeen.
"Ishhh perempuan ni memang nak kenalah. Tunggu kau!" Kata Mawar dengan marah didalam hati.
"Ehem, semuanya tolong tumpukan perhatian dekat sini. Baby, come here to me!"
Lalu Eydeen berjalan menuju ke pentas dan lengannya telah ditarik oleh perempuan itu.
"Hei, u nak pergi mana? I belum berkenalan lagi dengan u tau!" "Sorry, my dear panggil I."
"Eh, kenapa laki tu naik atas pentas dengan Wina?" Kata salah seorang peminat itu.
"Ehem, actually laki yang telah menarik perhatian kamu semua ialah suami saya. So, hanya milik saya seorang, ok?"
"Ooo, rupanya dah kahwin. Patutlah."
"Hoi, kau sepatutnya pergi minta maaf dekat Kak Wina tau! Sebab kau dah goda suami dia!" Kata salah seorang peminat itu kepada Fiona.
"Ye betul tu! Baik kau pergi sekarang!" Kata para peminat serentak.
Lalu perempuan tadi keluar dari event tersebut.
"Thanks everyone. Baby, tolong tunggu kat tepi ye? Darling nak layan fans ni, thank you!"
YOU ARE READING
Abangku Suamiku (COMPLETE✔️)
RomantikDua orang adik-beradik tiri yang tinggal bersama dengan keluarga mereka. Selalu bergaduh diantara satu sama lain seperti musuh. Tetapi akhirnya si abang jatuh cinta kepada adik tirinya sendiri lalu mengambil keputusan untuk mengahwini adik tirinya...