ABANGKU SUAMIKU (35)

970 22 0
                                    

"Aku sebenarnya jealous dengan kau Wina! Ya, aku jealous dengan kau! Sebab kau lebih terkenal berbanding dengan aku!"

"Apa? Kau jeles dengan aku?"

"Aku jeles dengan kau! Kita berdua masuk hari yang sama dalam company ni. Tapi kenapa kau lebih terkenal berbanding dengan aku?!"

"Itu sebab Wina pandai menulis novel. Kau tak pandai." Jawab Eydeen kepada Nadira.

"Ye Dira. Kenapa kau nak kena jeles dengan aku?" "Sebenarnya, aku nak Berdendam dengan kau sebab kau dah buat Hazmi jatuh cinta dengan kau dulu."

"Tapi, itu cerita dulu Dira. Sekarang, dia dah takde dalam company ni. Kenapa nak kena kait dengan dia sekarang ni?"

"Sebab aku jatuh hati dengan dia! Tapi dia sukakan kau, Wina! Dia suka dekat kau, bukan aku!"

"Dah dah. Security, tolong bawak wanita ni ke bilik 144." Kata Encik Syafiq kepada dua orang pengawal keselamatan.

"Baik encik."

"Haish, macam-macam lah. Kenapa dengan Nadira tu? Bukan selama ni dia ok ke dengan Wina?"

"Wina, jangan percaya sangat dengan orang sekeliling kita. Nanti menyesal, tengoklah sekarang apa dah jadi." Kata Eydeen kepada Mawar.

"Encik Syafiq, saya nak balik esok pagi jugak. Ada hal dekat sana." "Baiklah. Urusan sini pun dah settle. Kamu boleh la balik KL esok."

"Kalau macamtu, kitaorang balik bilik dulu Encik Syafiq." Kata Eydeen kepada Encik Syafiq.

"Baiklah."

Setelah sampai di bilik,

"Thanks abang sebab dah tolong Wina." "Hmm. Nasib baik abang ikut Wina dari belakang tau. Sebab abang rasa tak sedap hati, so abang ikut."

"So, esok abang nak balik pagi ke petang?" "Erm, kita balik awal la. Senang sikit." "Ok, kejap lagi Wina siap-siap bagasi. Abang tidur dulu tau!"

"Alright."

Pada keesokan paginya, mereka berdua tiba di airport.

"Wina kalau nak pergi mana-mana pergilah. Kita punya flight lagi 1 jam." "Ok kalau macamtu Wina nak pergi toilet jap. Jaga beg Wina tau!" "Ok."

Abangku Suamiku (COMPLETE✔️) Where stories live. Discover now