Part 1

525 93 44
                                    

පාන්දර 4. 00 ට පමන බසයට නැගගත් ලියුමි සුව පහසුව ඉදගෙන ජනෙලයෙන් අහස බැලුවේ තරමක් බයකිනි.

" මං මේ කරන්නෙ වැරද්දක් ද ?"

" කාවවත් දන්නෙ නැති පළාතකට ගිහින් මට කරදරයක් වෙයිද? "

" එත් මට ආයෙ වලව්වට යන්න බැ ඒ අපායට නම් යන්න බැ ආයෙත් "

එහෙම තනියම කියවමින් ඇය තම බෑගය පපුවට තදින් තුරුලු කරගත්තා . ඇය දිහා බස්‍ රථයෙ සියලු දෙනා අමුතු විදිහට බලමින් හිටියා .

" ඇයි මේ හැමොම අමුතු විදිහට බලන්නෙ "

එහෙම හිතපු ලියුමි බයෙන් වගෙ වටපිට  බැලුවා ඇයට දැනුනෙ ලොකු තනිකමක්. ඉස්සරහට කුමක් වේ දැයි හිතමින් ඇය බයෙන් හුස්ම ගත්තා .


" පැටියෝ ටිකක් එහාට යන්න පුලුවන් ද?"

ජනෙලය දිහ බලාගෙන ඇය මොනතරම් දුක් වින්දාද කියලා හිතමින් ඉද්දී ඇයට ඇහුනෙ තරුණියක් ගෙ කටහඩක් .

" දෙයියනේ අක්කා කෙනෙක් "

එහෙම හිතුව ලියුමි හිනාවෙලා ටිකක් එහාට වෙල ඇයට ඉදගන්න ඉඩ දුන්නා . ලියුමිට පොඩි සහනයක් දැනුනා හිතට ගැහැනු කෙනෙක් හම්බුන නිසා . ලියුමි බය නැතිව කවුද කියලාවත් නොද්ද ඒ තරුණිය සමග කතා කරා .

" අනෙ මගෙ කෙල්ල ගොඩක් දුක් විදලානෙ "

එහෙම කියපු තරුණිය ලියුමිව බදාගත්තා .

" අක්කෙ ඇත්තටම මට යන්න තැනක් නැහැ . ඔයාට පුලුවන්ද රස්සා~~~

ලියුමිට කියන්න හැදුව දේ සම්පුර්ණ කරගන්න බැරි උනෙ දුරකතන ඇමතුමක් ආව නිසා .

" මොකක් !!! පොලිසියේන් ආවද ?"

" ශික්!! එහෙනම් අනිත් තැනට ගෙනියන්න අපේ ... මං තව එකීයක් අරගෙන එන්න්ම් "

" අනෙ සොරි පැටියෝ කෝල් එකක් ආවනෙ ....  ආ මොකද්ද කිය කිය හිටියේ .  රස්සාවක් නෙද ?

බය වෙන්න එපා මං හොයලා දෙන්නම් එකෙන් සල්ලී ගොඩක් හම්බෙනවා "

තරුණිය එහෙම කියමින් ලියුමිගෙ කම්මුල් මිරිකුවා .

" ඇය ඇත්තමද ?"

  𝐋𝐀𝐌𝐏𝐒 𝐎𝐅 𝐋𝐎𝐕𝐄  ☑️  حيث تعيش القصص. اكتشف الآن