(Medyadaki Fırat beyin evi)
*******
FIRAT TÜRKBEYDENŞuan yanımda Sera'nın nefes alışverişini dinliyordum.
Dün gece yaşananlar beni hem çok şaşırtmış hemde çok mutlu olmuştum.
En son onu dağ evinde görmüştüm ve çok uzun zamandır onu görmemek için mücadele ediyordum.Dağ evinden, benden neden kaçtığını çok iyi biliyordum o gece gelip benim yanıma yattığını sarılıp uyuduğumuzdan her şeyin ama her şeyin farkındaydım.
Sadece sabah ne olmuşta abisini arayıp gitmek istediğini söylemesi orası yoktu bende.Gittiği sabahta ondan erken uyanmış onu uzun uzun uyurken seyretmiştim. O giderken tabii ki uyanıktım ama uyuyormuş gibi yapmak en doğrusuydu. Çünkü ilk kez birine sarılıp uyumuştum ve onu utandırmak istememiştim.
Bir şeylerden kaçmıştı ama neyden?
Ben genelde kimseyle yatağımı paylaşan insan değildim tek gecelik ilişkilerim olurdu ama Sera sabaha kadar yanımda uyumuştu ve ben hiç bir şekilde iticilik hissetmemiştim.
Bu benim fazlasıyla dikkatimi çekmişti.
Ben mi değişiyordum?
Tabii ki değişiyordum bunun başka açıklaması olamazdı.
Benim dünyam karanlık benim, dünyam kötülerin mesken tuttuğu, yaşamak için öldürmen gereken bir dünyayı, kendi nefesin için bir başkasının nefesini kesmen gereken bir dünya.
Ben kötülüklerin içinde büyümüş, orda kendime yer edinmek için önüme çıkan herkesi ezip geçmiştim ama Serayı geçemiyordum ve bu beni çıldırtıyordu.
Dün gece de aklıma geldikçe çıldırmamak için kendimi zorluyorum.
Ben gelmemiş olsam o şerefsiz Serayı zorla öpecekti.Geldiğini duyduğumda Engin kapıda olduklarını içeri giremediklerini söylemişti bende adamımı gönderip arka taraftan girmelerini sağlamıştım.
Kendi locama geçip saatlerce onun minicik eteğiyle dans ettiğini izlemiş o, şerefsizin son hareketiyle müdahale etmek zorunda kalmıştım.
Normalde dokunmayacaktım arkadaşıyla belli ki kafa dağıtmaya gelmişlerdi gidene kadar uzaktan seyredip mekandan ayrıldıklarında bende ayrılacaktım. Bir dakika gözümü üstünden ayırmamıştım.
Bütün gece o mini etekle dans etmesi zaten yeterince sinir kat sayımı arttırmıştı. Locada kendimi zor durmuştum.Dün gece gözümün önüne geldiğinde ne olursa olsun onu canım pahasına koruyacaktım.
Yüzüne baktığımda saçları dağılmış üzerinde benim tişörtüm vardı. Onu da zor giydirmiştim zaten.
Dün gece öpüştükten sonra üzerime kusmuştu.
Hanım efendiyi zar zor temizlemiştim. Neymiş ben ona dokunamazmışım neymiş ben çıkaramazmışım. Düşmanıymışım falan filan.Her gece farklı kızlarla yatan en ince ayrıntısına kadar gören ben Sera'nın üzerini gözlerim kapalı çıkarmıştım.
Ah Sera ah beni nelere düşürdün be kızım
Şimdi ise benim yatağımda mışıl mışıl uyuyordu.Yarın bizi neler bekliyordu az çok tahmin edebiliyordum ama bunu ona yapabilir miyim bilmiyordum.
Onun canı için yapmak zorundaydım.
Heleki sarhoş olsa dahi dudaklarının tadına bakmışken bundan vazgeçemezdim.
Alnına dudaklarımı bastırıp odadan çıkmıştım.SERADAN
Sabah uyandığımda gözlerimi açmak istemiyordum. Başım öyle ağrıyordu ki çok fena.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ GECE
Mystery / ThrillerO geceyken ben gündüzüm... O karanlıkken ben aydınlığım... O siyahken ben beyazım... İşte o kadar zıttız birbirimize... ******* "ARTIK BENİMSİN GÜNDÜZÜN GECEME, AYDINLIĞIN KARANLIĞIMA, BEYAZIN SİYAHIMA BULANDI...