7.Bölümm

1.6K 48 7
                                    


*******

Gözlerimi açtığımda yeni bir güne merhaba demiştim.

O olaydan sonra tam bir hafta geçmişti ve ben git gide iyileşiyordum.

Ayağım kırılmamıştı sadece burkulmuştu ve ben üzerine yavaş yavaş basabiliyordum.

O geceden sonra bir hafta boyunca Fırat beyi hiç görmemiştim.
Ya da geliyordu benim haberim olmuyordu bilemem.

Beni boğan kişidende haber yoktu.

Odada o kadar sıkılıyordum ki anlatamam kitap yoktu aslına bakılacak olursak Fırat beyin evini kurcalamak istemiyordum ve onun kitap okuması mı?

İşte buna şaşırırdım.

Yataktan kalkıp cama doğru yaklaştım. Manzaram uçsuz bucaksız ormandı. Bu güzel manzarayı seyretmeyi tercih ediyordum.

Karnımın sesiyle güzel manzaradan gözlerimi çekmek zorunda kalmıştım. Mükemmel manzaramı bırakıp karnımı doyurmak adına odadan  çıkmaya yeltenmiştim.
Odadan çıkıp merdivenlerden inmeye başladığımda  bitmesine bir kaç basamak kalmıştı ki içeriden sesler duymaya başladım.

Nedense hiç itiraz etmeden dinlemeye başlamıştım. Çünkü adım geçiyordu.

"Abi Sera hanımın arkadaşı polise ihbar etmiş kızı bizim mekandan kaldırdığımız için bizim mekanda kayboldu diye polise ifade vermiş."

Fırat sessiz kalırken yanındaki adam konuşmaya devam etti.

"Abi istersen... "

Dedi ve sustu.

Ne yani Esma benim peşime mi düşmüştü canım arkadaşım seni çok seviyorum şuradan bir kurtulayım ilk işim senin en çok sevdiğin kafeye götürüp istediğin kadar kahve ısmarlayacağım.

" DAHA NE KADAR ORADA DİNLEYECEKSİN LAN! SORUNU ÖĞRENDİĞİNE GÖRE GEL VE ÇÖZÜM BUL YOKSA ARKADAŞININ KAFASINA SIKMAK BENİM İÇİN EN BASİT ÇÖZÜM OLACAK" dedi. Aslında demedi tabiri caizse böğürdü ben boşuna buna dağ ayısı demiyorum.

Benim burada olduğumu nereden anladı yaa.

Usul usul kalan bir kaç merdivenleri aşıp salona ilerledim. Aşırı rahat görünmeye çalışıyordum.

"Ne dinlemesi ben aşağı iniyordum öyle denk geldim hem böğürmeyi kessen iyi olur yoksa ses tellerini için hiç iyi olmaz benden söylemesi"

"NE DİYORSUN SEN?"

"Bir şey demiyorum sadece artık böğürme  yanındayım ve seni duyabiliyorum bizimki de kulak ama değil mi?" dediğimde yanındaki adama bakmıştım.

O da gülüyordu ben bakınca ciddi bir hâl alırken Fırat karşıma geldi. Kolumu tutup;

"Bana bak seni öldürürüm"

"Öldür kurtulmuş olurum hem  senden korkmuyorum"

" Öyle mi?"

"Öyle" dediğimde gözlerini benden çekip diğer adama dönmüştü.

"Neydi şu arkadaşının adı?"

Yanındaki adam cevapladı.

"Esma abi"

" Tamam sıkın kızın kafasına birde onunla uğraşamam"

Karşısına  geçip konuşmaya başladım.

"Yapamazsın"

"Yaparım"

"Yapamazsın o bir şey yapmadı"

MAVİ GECE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin