*******
Şuan hiç inanmayacaksınız biliyorum ama Fırat'la ekmek arası köftecide, köftelerimizin gelmesini bekliyorduk.
Evet evet Fırat acele acele çıkarmış ve beni köfteciye getirmişti.
Nasılını nedenini hiç sorgulamamaya karar vermiştim artık.
Ya da Fırat'a benzemeye, siz ordan anlayın.
Etrafı incelemeye başladığımda sakin sessiz bir mekandı.
Bizden başka köşede bir aile ve köşede de üç kişi vardı.Korumalara gözlerimi çevirdiğimde mekanın girişinde görünmüştüler.
Engin de oradaydı nerdeyse on beş kişi vardı. Fırat'a dönüp ;"Sana inanamıyorum neden buraya geldiğimizi açıklar mısın?"
"Canım köfte ekmek çekti olamaz mı?"
Resmen güzel kombinim elimde patlamıştı. Özene bezene hazırlanmıştım. Sanki bilerek yapıyor gibiydi ama neyse.
"Tamam çekebilir ama bu çok saçma değil mi?"
O ara köftelerimiz geldiği için aç olduğum için sorularımı erteleyip yemeye koyulmuştum.
Sorum ortamda kaybolurken yemeğimden bir kaç ısırık daha aldıktan sonra yerine hemen yenisini yineledim."Odama geliyorsun hazırlan çıkmamız lazım diyorsun canın köfte ekmek çektiği için mi beni buraya getirdin?"
"Olamaz mı?" artık sorgulamamam için elinden geleni yaptığından bende şimdilik ona istediğini verecektim.
"İyi o zaman bir dahakine de lahmacun yemeye gidelim canım çok çekiyordu"
Başını salladığında köfte ekmeğimi yemeye devam ettim.Ne ondan ses çıkıyordu ne de benden.
Belli bir süre daha böyle sessiz sessiz yemeğimizi yerken yanımıza bir adam gelmiş hiç sormadan masamıza oturmuştu.
Bu adamı bir yerden gözüm ısırıyor ama nereden?
Böyle saygısızlık olmazdı ki.Fıratta bende adam gelince yemek yemeyi bırakmıştık.
İkimizde adama bakarken ben adamın kim olduğunu çıkarmak üzereydim."Türkbey bu cesaretinizi neye borçluyuz?"
''Canım köfte ekmek çekti yemeye geldik "
" Belli ki yürek yemişsin"
"Yedim"
"İnsan avını bu kadar açık hedef yapmaz ama"
Açık hedef kim o ben miydim?
"Ölüm seviyorum"
Ne!
Ölüm mü?
Bu muhabbet nereye gidiyor Allah aşkına
"Belli belli" bana dönüp "Çabuk sıkılmış olmalısın" dedi gözlerimin içine bakarak. Fırat benim cevap vermeme izin vermeden kendi konuşmuştu.
"Senden başlamama ne dersin?"
Kahkaha attarak bana döndüğünde "Sera hanım beni hatırladınız mı?"
"Hayır gereksiz insanları hayatımda da aklımda da tutamıyorum maalesef"
Gözüm fırata takıldığında sanki benimle gurur duyuyormuş gibiydi. Belki de aferin kedi olalı bir fare tuttun da diyor olabilir.
Bilemem.
" Sonunda dişine göre birini bulmuşsun ve Siz tam bir bitirim ikili olmuşsunuz" deyip daha çok kahkaha atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ GECE
Mystery / ThrillerO geceyken ben gündüzüm... O karanlıkken ben aydınlığım... O siyahken ben beyazım... İşte o kadar zıttız birbirimize... ******* "ARTIK BENİMSİN GÜNDÜZÜN GECEME, AYDINLIĞIN KARANLIĞIMA, BEYAZIN SİYAHIMA BULANDI...