23.Bölümm

462 22 1
                                    

*******

Ne olanları anlatmaya mecalim vardı.

Ne de yaşamaya...

İnsan en çok huzuru arıyordu ama bulamadığı tek şey oydu

Bulduğu zamanda kıymetini bilmiyordu.

Benimde istediğim tamda buydu.

Artık kendi tekdüze hayatıma  geri dönmek istiyordum.

Gel gör ki  en çok özlediğim o monoton hayatımdı artık.

Hiç aklıma gelmezdi şikayet ettiğim hayatı özleyeceğimi...

Evet özlüyordum.

En çokta Esmayla saçmaladığımız çılgınlar gibi  eğlendiğimiz günleri...

Aslında kadersizliğim taa o zamanlarda belliymiş Esma sen hep belayı çekiyorsun derdi ama ben dalga geçiyor zannederdim.

Değilmiş!

Özlenenlerde sadece abim ve Sera yoktu.

Fırat

Onu da özlemiştim.

Ayarsız dağ ayısı olsa dahi galiba özlemiştim.

"Kalk git bana içki getir"

Akif'in sesiyle daldığım düşseyden çıkıp ayaklanmıştım.

Mutfağa girdiğimde akıtmamak için ittirdiğim göz yaşına mukayyet olamıyordum artık.

Ayağımdaki zincire rağmen dolaptan alkolünü alıp mutfaktan çıktım. Önündeki masaya koyup kalktığım yere oturdum.

Artık ayağıma bağladığı zincir canımı çok acıtıyordu.
Ayağıma baktığımda morarmaya başlamıştı.

Ormanda beni bulduktan sonra eve getirip önce dövmüş sonra ayağımdan zincirlemişti. Sadece evi dolaşabiliyordum. Pencerenin önüne dahi gidemiyordum

Bu çok ağırdı.

Artık dayanamıyordum.

Her yerim morluk içindeydi. Yürüyemiyordum. Ağlayamıyorum. Nefes dahi alamıyordum. Ağrılarımdan uyuyamıyordum.

Yaşayamıyordum.

Vücuduma baktığımda çok zayıflamıştım.

Ormandan getirdikten sonra günde iki öğün yarım ekmek veriyordu. Onu dahi artık yiyemiyordum.

En son ne zaman duş almıştım onu dahi bilmiyordum.

Tanıyamıyordum kendimi bir ölüden farkım yoktu artık. Tek farkımız nefes alıyordum ve acı çekiyordum.

Yüzümdeki morluklar vücudumdaki ezilmeler artık yerini başka bir renge bırakmıştı.

Sürekli dayak yiyordum. Artık canımın acısını dahi hissetmeyecek boyuttaydım.

"Yanıma gel sevgilim"

Hiç itiraz etmeden yanına gittiğimde koltuğa oturmamı istemişti.

Oturmuş bana ne yapacağını bekliyordum artık.

Hemen yanındaki çekmeceden bir makas alıp bana yönelmişti.

"Biliyorsun sevgilim bu halinle de güzelsin ama haddinden fazla güzel olman iyi bir şey değil o yüzden saçlarından biraz keseceğim ki kimse sana bakmasın"

Başımı olumsuz anlamda sallarken yüzüme inen tokatla neye uğradığımı şaşırmıştım.

Yine dayak yeniden dayak...

MAVİ GECE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin