37.bölümm

197 7 2
                                    

*******

Merhaba arkadaşlar

Ve

Ve

İyi okumalar 💚

Seviliyorsunuz

*******
Sadece her şeyi kaybettikten sonra özgür kalabiliriz.

*******
Fırat’ın belindeki düştüm düşeceğim diye bas bas bağıran havluya bakmamak için bütün mücadelemi verirken o arada  da Fıratla bakışıyorduk.

Ne kadar  süredir böyleydik bilmiyordum ama tek bildiğim şey  asla Fırat’ın vücuduna bakmamam gerektiğiydi.

“Mmm ben şey”

“Sen ne?”  sorusunu sorduktan sonra belli bir sessizlik olmuştu. Neden burada olduğumu anlamaya çalışıyor gibiydi.

“Bir dakika sen beni mi seyrediyordun? “

“Hayır ya hayır ne röntgenciliği “deyip yerden kalktığımda artık görüntü açısından tüm vücuduna hakimdim.

Daha önce bir çok kez görmüştüm evet ama  bu bambaşkaydı.
Burada tamamen çıplaktı. Yani havlu vardı ama çıplaktı işte!

“Ne işin vardı ben duş alırken banyoda?”

“Şey? “

“Ney? “ kıvranmanın bir anlamı yoktu. Açık açık anlatsam ne çıkardı ki ya da ne kaybederdim ki?

“Şöyle oldu ben şimdi yatağa yattım sonra aklıma pansuman  yapmadığım geldi bende düşündüm sen çıkmadan ben sessiz sessiz girip alır ve çıkarım  diye ama olmadı maşallah senin de girmenle çıkman bir oldu suç bende değil sende “

Topu evirip çevirip ona attığımda bakalım yiyecek miydi.? Başımı azıcık yerden kaldırıp ona baktığımda dikkatli dikkatli beni dinliyordu.

“He yani ben duş alırken senin girmen ve benim banyoda kısa sürmemde benim suçum öyle mi? “

“Yanlış yerden bakıyorsun “

Bana doğru  bir adım attığında “Nereden bakıyorum?
“dediğinde bende bir adım geri gitmiştim.

Başımı kaldırıp elimle yüzüme hava yaparken” Bir sıcak mı oldu hıh? “

Geri başımı indirip “Tamam al gel kutuyu ben yaparım “deyip banyodan çıkmıştı.

Resmen Fırat’ın yanında kan ter içinde kalmıştım.

Her an ölebilirdim.

Dolaptan kutuyu alıp çıktığımda  yatakta otururken beklemiyordum. Ne bileyim adam bir üstünü  falan değiştirir ama yok illaki Serayı bir zor durumda bırakması lazım demi!
Sessiz sessiz yanına oturduğumda üzerimdeki tişörtü yukarı kıvırmıştım. Kutudan malzemeleri çıkardığında önce kolumdakileri bandı  çıkardı batikon sürdüğünde  temizlemiş ardından da sarmıştı. Kuyuyu alıp komodinin üzerine koyduğunda

“Neden yüzüme bakmıyorsun?”

“Yoo bakıyorum “

“Sera! Bakmıyorsun?” dediğinde birazcık yaklaşmıştı.

“Fırat bakıyorum”

“Sen beni mi kandırıyorsun? “ birazcık daha yaklaştığında gözüm hâlâ halının desenlerindeydi.

“Yok yoo ne kandırması”

“Hâlâ bakmıyorsun? “dediğinde çenemden tutup kaldırmış göz göze gelmiştik.

MAVİ GECE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin