*******
Bizi biz yapan eksikliklerimiz değil mi?
Hayatta hep yarım kalmışlıklarımız değil mi bizi ayakta tutan?Peki ya ;
Ölüm...
Ölümün olduğu yerde her şey yarım değil midir zaten?
İnsan boşuna çabalar tamamlanmak için.Ne kadar uzun yaşarsan yaşa ne kadar çabalarsan çabala yarım kalmışlıklarınla gidersin.
Benim geride yarım kalmışlıklarım, yaşayamadıklarım gibi...
" Sus Sera şuradan bir kurtulalım sonra" dediğinde bütün söyleyeceklerimi bir bir yutmuştum.
Arabayı çalıştırdığında ilerlemeye başladık gözüm Fırattaydı.
Hâlâ inanamıyordum.
Benim yüzümden adam vurulmuştu."Tamam Fırat bak geçtik onları takipte etmiyorlar durdur arabayı bir bakayım yarana"
"Sera duramam az kaldı hem merak etme bu yara beni öldürmez"
"Fırat"
"Sera!"
"İnatçı keçi"
"seni mi ben mi?"
"Off Fırat off tamam ama Aylaya haber verelim o gelsin bari" cebinden çıkarıp telefonunu bana uzattığında ikiletmeden alıp Aylayı aramış durumdan haberdar etmiştim.
Çok sürmeden evin önüne geldiğimizde arabayı durdurmuş o indiğinde aynı hızla bende inmiştim. Yüzüne baktığımda acıya dair hiçbir belirti görememiştim.
Neydi bu adam demirden mi?
Gayet rahat bir şekilde eve girdiğinde kendini koltuğa zor atmıştı.
Ayla ve Ömer görüş alanıma girdiğinde Fırat'ı gösterip "Buradayız " dedim.Ayla hemen yanına geldiğinde yarasına bakıp aşağıya götürmemiz gerektiğini söylemişti.
Ömer bir koluna ben diğer koluna girdiğimizde ancak aşağı götürebilmiştik.
Ayla beni 'git üzerini değiştir duş al bir şeyler ye kendine gel' demiş aşağıdan kovmuştu.
Son kez Fırat'a bakıp yukarı çıktığımda kendimi banyoya zor atmıştım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra tişörtümü değiştirip salona geçtim.Ya ölürse?
Hemde benim yüzümden!
Aklıma abim gelmişti.
Telefonumu aramaya başladığımda araba da olduğuna kanaat getirdim. Hızlı adımlarla bahçeye çıkıp ardından kapalı otoparka girdiğimde aracı aramaya koyulmuştum. Son kolonu da geçtiğimde tam pes edecektim ki köşedeki aracı gördüğümde derin bir oh çekmiştim. Aracın yanına gittiğimde anahtar çok sonradan aklıma gelmişti. Yönümü değiştirip güvenliğin yanına adımlamaya başladığımda duyduğum sesle donup kalmıştım.
"Abi bilmiyorum yaralı mı değil mi? Zaten köstebek olduğunu biliyor diken üstündeyim beni öğrenirse sağ bırakır mı?"
O an Fırat'ın dediği şey adamlarının arasında bir köstebek olduğunu söylediği aklıma gelirken şok olmuştum orada durup kim olduğunu öğrenmem gerekiyordu.
" Abi bir şey öğrenirsem sana haber veririm "
" Şey abi benim biraz paraya ihtiyacım var"
"....."
"Tamam abide oraya atma diğer ismimin olduğu hesaba at"
"...."
"Abi birde bu ses kayıt cihazlarını ne zaman çıkaracağım yakalanırsam biterim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ GECE
Misterio / SuspensoO geceyken ben gündüzüm... O karanlıkken ben aydınlığım... O siyahken ben beyazım... İşte o kadar zıttız birbirimize... ******* "ARTIK BENİMSİN GÜNDÜZÜN GECEME, AYDINLIĞIN KARANLIĞIMA, BEYAZIN SİYAHIMA BULANDI...