*******Sabah mutfaktan gelen seslere gözlerimi açmıştım.
"Offf gene neler oluyor ya" demiş,
Yatakta biraz esneme hareketleri yaptıktan sonra usulca kalkıp sese doğru gitmiştim. Mutfak kapısından başımı uzatıp bakmıştım.
Gördüğüm şeyle ağzım açık kalmıştı.
Uykum bir anda açılmıştı resmen.
Dünyanın sonu falan mıydı?
Ya da ölecektim de haberim mi yoktu.
Fırat yemek yapıyordu. Gözlerim masaya kaydığında herşeyi hazırladığını görmüştüm. Yanlış mı görüyorum diye gözlerimi bir kaç kez ovalayıp tekrar baktığımda gerçek olduğunun kanaatini vermiştim.
Allah'ım şurda ölebilirim hayattan daha ne isteyebilirim ki. Biraz bu halini seyredip onun beni görmesini istemediğim için parmak ucunda odama geçmiştim. Lavaboya girmiş rutin işlerimi halledip çıkmıştım.
Aynaya bakmak dahi istemiyordum çok çirkindim biliyordum.
Odadan çıkıp mutfağa tekrar girdiğimde Fırat'ın bakışları beni bulmuştu.
"Günaydın hadi otur" demesiyle açık olan ağzım daha da açılmıştı.
" Fırat ben rüya da mıyım?"
"Sen rüyanda beni mi görüyorsun?" bri insan konuyu g*tünden ancak bu kadar anlayabilirdi.
"Ne alakası var ya sen kahvaltı hazırladığın için şey etmiştim"
"Niye ben kahvaltı hazırlayamaz mıyım? "
"Hazırlarsın tabii ki Fırat sadece senin gibi bir mafya babasını bu halde görmek beni minnacık şaşırttı."
"Hadi kahvaltını yap çıkmamız lazım"
"Nereye?"
"Eve" dediğinde bir şey söylememiştim. Hazırladığı kahvaltıya tüketmeye koyulduğumuzda yavaş yavaş yiyordum.
Sonuçta bu bir daha elime geçmez.
Tekrar kalkıp kendime çay koyduğumda "Şu çay gibisi var mı ya mis gibi" dediğimde bana bu kızın derdi ne bakışı atıyordu.Bugün keyfim aşırı yerindeydi.
"Çayı bu kadar sevdiğini bilmiyordum"
"Evet çay sevilmez mi?" uzunca bir sessizlik olduğunda "Fırat sana bir şey soracağım?"
"Sor"
"Bu dede neden yalnız?"
"Yine başını hangi belalara sokmak istiyorsun acaba "
"Ne?"ağzının içinden bir şeyler mırındamıştı.
"Diyorum ki öğrenip ne yapacaksın hem senin küçük aklın yetmez. "bu dediği şeye bayağı düşünmüştüm. Bir yerde doğru söylüyordu bananeydi. Bana laf soktuğunun farkındaydım ama sessiz kalmıştım.
Kahvaltıyı ettikten sonra masayı bana bırakıp salona geçmişti.
Bende mutfağı toplayıp bir bardak su alıp içeri geçmiştim" Fırat pansuman ve ilaç vakti" elimdeki suyu vermiş sehpanın üzerindeki ilaç kutusunu alıp bir tane çıkarmış aynı hızla ağzına atmıştı.
Ayla'nın bıraktığı malzemeleri alıp Fırat'ın üzerindekini çıkarmasını bekliyordum.
Çıkarmamış azıcık kazağını yukarı kaldırmıştı.
Hemen pansumanını değiştirmiş malzemeleri toplamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ GECE
Mystery / ThrillerO geceyken ben gündüzüm... O karanlıkken ben aydınlığım... O siyahken ben beyazım... İşte o kadar zıttız birbirimize... ******* "ARTIK BENİMSİN GÜNDÜZÜN GECEME, AYDINLIĞIN KARANLIĞIMA, BEYAZIN SİYAHIMA BULANDI...