Merhabalar
Tekrardan hatırlatmak istiyorum Sera ve Fırat’a yaptırmak istediğiniz bir şeyler varsa Fırat ve Seraya da uygunsa yazmanız yeterli olacak merakla bekliyor olacağım
İyi okumalar
*******
İlk defa yenilgiyle değil de sevinçle, mutlulukla gözlerimi açmıştım. Başımı çevirip otel odasındaki gardıroptaki yansımama kaydığında dün gece olanlar gözümün, önüne bir bir gelmişti.Fırat’ın o hali o suratını asılışı Allah’ım çok iyiydi. Odada kendi kendime kahkaha atıyordum. Bir gören olsa bu deli derlerdi.
Dün gece masada Kahkaham hala devam ederken Fırat gerisin geri dönmüştü.Allah’ım tam bir hafta Fırat kölem olacaktı.
İşte bu kadar!
Aynadaki yansımama şak beşi yapmayı, aynadaki bene sıkı sıkı sarılıp ‘başardık kızım işte bu kadar’ demeyi o kadar çok istiyordum ki anlatamam.
Odadan çıkmak için ayaklandığımda yüzümdeki tebessümü silemiyordum.
O ara kapı çaldığında zaten ayakta olduğumdan iki, adımda açmıştım. Karşımda Fırat’ı görmek beni şaşırtmıştı açıkçası.
“Bu kadar çok kölem olmak istediğini söyleseydin ben seni daha önce kölem yapardım “dediğimde
“Günaydın Sera günaydın “
“Günaydın kölemmm” diye uzatmıştım. Onunla dalga geçmek bu kadar keyifli mıymış? Allah’ım bu şansı bana verdiğin için çok teşekkür ederim!
“Seni kaçırmaya geldim kraliçem “
“Nereye kölem”
“Yata, şunlar uyanmadan kaçalım kraliçem bu zatı kölenizle kaçmaz mısınız?” deyip elini uzatıp başını yere eğmişti.
“Bir düşüneyim mmm galiba kaçarım”
“Bu kölenizin kalbini, gönlünü şenlendirdiniz var olun kraliçem ”deyip elimi öpmüştü.
Bu haline kahkaha atarken telefonumu cebime yerleştirip dün ki getirdiğim çantamı hiç boşaltmadan almıştım.
Bütün, malzemelerim içindeydi zaten ek olarak torbadan diğerini kirli sepetine attığım için yeni bikini almıştım.
“Ben hazırım kölem çıkalım”
“ Buyurun kraliçem” dediğinde ben önde o arkada asansöre binmiştik. Asansöre bindiğimizde aynadan kendime bakarken Fırat’ında bana baktığını fark etmiştim. Göz kırpıp bakmaya devam ederken asansör durmuş bir kaç kişi daha binmişti.
Fırat belimden tutup beni yanına çekmesiyle dengemi sağlayamadığım için ona tutunduğumda sinirli sinirli ona bakmaya başladım. Halbuki ona baktığımda gördüğüm şey, onun yaptığı bu hareket çok hoşuna gitmişti.
“Kraliçem dikkat edin lütfen” göz kırptığında kendimi toparlayıp ondan uzaklaşmış, o arada asansör durmuştu zaten.
İnsanlar indiğinde bizde inmiş arabaya geçmiştik. Abim kızacaktı evet ama ne yapayım Fıratla bir şeyler yapmak çok hoşuma gidiyordu ve bu fırsatı kaçırmak istemiyordum.
Çok geçmeden yata ulaştığımızda Fırat dümene geçmişti. Bu defa çok farklı bir yere gidiyorduk. Nereden anlıyorsun diye sormayın anlarım ben!
Çok güzel bir tatil köyünün önüne demirlediğinde ben çoktan bikinimi alt kattaki odalardan birinde giyinmiştim. Kendime aynada şöyle bir baktığımda gerçekten çok güzel bir tercih yapmıştım. Kırmızı gerçekten de çok yakışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ GECE
Mystery / ThrillerO geceyken ben gündüzüm... O karanlıkken ben aydınlığım... O siyahken ben beyazım... İşte o kadar zıttız birbirimize... ******* "ARTIK BENİMSİN GÜNDÜZÜN GECEME, AYDINLIĞIN KARANLIĞIMA, BEYAZIN SİYAHIMA BULANDI...