24.Bölümm

469 16 6
                                    

İyi okumalar

*******
Önce kendini sev

Önemli olan sensin

Önemli olan senin ne istediğin

Bunu sakın unutma

Senin bir erkeğin zekasına

Merhametine

Adaletine

Aşkına

Ya da sadakatine

İhtiyacın yok

Kimseye sempatik ya da güzel görünmek gibi bir derdin de yok

Zaten güzelsin

Zaten zekisin

Kendine güvenmeyi bil

Sen sağlam bas ayağını yere

Düştüğünde de kalk

Tek başına

Susturduklarında susma

Oku çalış çabala

Celladına teslim olma!

Ne güzel sözlerdi celladın olma!

O olaydan sonra tam üç gün geçmişti.
Fıratla uyuduktan sonra sadece geceleri görüyordum onu. Kendi derdime düştüğüm için pekte umursayamıyordum.
Bastonlu amca adıma kurbanlar kesip dağıtmıştı.

Yavaş yacaş yemek yemeye de başlamıştım.
Sık ama az yiyordum.

Sağolsun Ayla peşimi hiç bırakmıyordu fırsat buldukça yanıma geliyordu. Gelemediği zamanlarda arayıp rapor veriyordum.

Abim gerçekten de yurt dışındaymış. Akif'i kandırmak için abimi oraya gönderip kendiside beni kurtarmaya gelmiş.

Fırat'ın dediği gibi sabahına abim gelmişti. Çokça sarılıp hasret gidermiştik.

Abim beni yanında götürmek istememişti nedenini bilmiyorum ama istese gider miydim bilmiyordum.

Abim günlük arıyordu bazen günde üç dört defa bile konuştuğumuz oluyordu.

Herkes her şeyin farkındaydı. Biri çıkıp saçlarına ne oldu sana orada ne yaptı diye   sormamıştı.
Benim anlatacak mecalimde yoktu aslına bakılacak olursak.

Hâlâ Fırat beni Esma'nın mezarına götürmemişti.

Etkilenmemden mi korkuyordu ya da daha kötü olmamdan mı bilemiyorum.

Birazda onu yakalayamıyordum. O yüzden bugün onu bekleyecektim.

Birazda kabuslardan  ötürü aslında bende peşine düşemiyordum.

  Sürekli rüyalarımda Akif'i görüyordum. Bu yüzden uyku uyumak dahi istemiyordum.

Gece uyuyamadığım için gündüz orada burada sızıyordum.

Şuan yatağıma oturmuş Aylayı bekliyordum kuaför getirecekti saçlarımı toparlamak niyetine ama bakalım ne kadar toparlayacak Allah bilir.

Yataktan kalkıp gardıroptan pantolon tişörtü giymek için çıkarmıştım. Üzerime geçirdikten sonra odadan çıktım.

Merdivenleri sarsak adımlarla yavaş yavaş ya da aheste aheste inip mutfağa yönelmiştim.

Canım bir şeyler yemek istemiyordu ama kendimi zorlamalıydım.
Ocağın üzerinde pişen yemekleri gördüğümde buzdolabına yönelmiş oradan bir kaç kahvaltılık bir şeyler çıkarmıştım.

MAVİ GECE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin