38.Bölümm

367 9 3
                                    

Merhaba arkadaşlar

Ve iyi okumalar

*******

Acıdan beslenen kaç insan var bu dünyada?

Ben söyleyeyim mi?
Çok!

Sayamayacağımız kadar çok!

Anlam veremediğimiz kadar akıl sır erdiremeyeceğimiz kadar çok....

Mesela şuan bu satırları okuyan dostum biliyorum sende bir dönem çok acı çektin, belki de şuan bu satırları okurken bile aklını karıştıran seni üzen bir olay, bir kişi var değil mi?

İnan bana herkesin var !

Benim bile...

Üzülme dostum sen, ben, biz, hepimiz acılar çekiyoruz evet ama acımız bizi besleyip büyütecek ve artık bizi oradan kimse yaralayamayacak.

Buna müsaade etmeyeceğim, etmeyeceğiz.

Büyüyoruz dostum büyüyoruz.

Her acı bizi bir tık daha büyütüyor.

Bir tık daha acıya , gözyaşına dayanıklı hale geliyoruz.

Ne sen ne de ben bu acımasız dünya da sonsuz değiliz.

Üzülme hadi kalk ve döktüğün incilerini sil, onlar mutlu olduğumuz anda daha çok lazım olacak unutma günü geldiğinde mutluluktan ağlayacağız hemde böyle içimiz çıka çıka...

Kim duymuş kim duymamış umurumuzda dahi olmayacak, o ağladığımız yastıklara veda edeceğiz ve imkansız değil!

Başarabiliriz.

Şuan masada ölüm sessizliği, vardı ve bütün gözler bizdeydi. Ömer, Ayla, Ushan herkes ayağa kalkmıştılar. Ömer'in, Ayla'nın içten ve samimi bakışları ve her an tetikte olmaları beni biraz daha sakinleştirirken ensemde olan soğuk metalden ölesiye kurtulmak istiyordum.

"Eğer o silahı indirmezsen buradan sağ çıkamayacaksın"

"Hmm öyle mi diyorsun Fırat Türkbey ve inan bana bu tehditin çok korkuttu. " deyip resmen dalga geçiyordu. 

Fırat dediğini yapardı ama neden bir şey yapmıyordu.

"Almışsın ne idüğü belirsiz bir kız onu mu savunuyorsun. Yaptıklarını görmedin mi batırdı lan beni bitirdi "

"Kes sesini bir daha ona dilini uzatırsa ibreti aleme o dilini keserim, köpeklere yem ederim "

"Ne diyorsun lan sen bu o*ospuyu mu savunuyorsun "başını eğip bana baktığında "Çılız sıska bundan birde senin beklentin mi var? "dediğinden gür kahkahası bütün odayı inletmişti.
Fırat bir anda elindeki silahı alıp adamı dizlerinin üzerine çöktürdüğünde başına silahı da dayamıştı.

"HADİ LAN BİR DAHA SÖYLE O SÖYLEDİKLERİNİ BENİM OLANA DİL UZATMAK NEYMİŞ GÖSTERECEĞİM BEN SANA! HADİ LAN HADİ "Ben dahil herkes pür dikkat Fırat'ın o adama yaptıklarını seyrediyorduk.

Tabii o ara benim olan demişti onu da fark etmedim değil açıkçası.

'Allah aşkına burada öldün öleceksin hâlâ yapılan iltifatı dillendiriyorsun sen gerçekten kafayı Fıratla bozmuşsun kendine gel ölme esin kızım ensendeki soğuk metali ben bile hissederken senin hiç umurunda olmayışı beni delirtiyor '
İç sesime hak verirken dedenin sesiyle herkes bakışlarını ona yönelmişti.

"Kesin ikinizde Fırat bırak adamı getir şu elindekileri kim hain kim dost anlayalım " benim arkamdaki adama öyle bir bağırmıştı ki adam benden bir kaç adım uzaklaşmıştı.

MAVİ GECE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin