diez

1.3K 32 11
                                    

Na wstępie chciałabym powiedzieć, że wszystkie mecze jakie pojawią się w książce będą dobrane pod nią, więc daty, wyniki oraz ich przeciwnicy nie będą się zgadzać. Miłego czytania!

           -----------------------------------------

Mecz skończył się na wygranej PSG, tak jak chciałam oczywiście. Razem z tatą byliśmy bardzo zadowoleni.

- Widziałaś artykuł? - zapytał w pewnym momencie mój tata.

W takim razie on go już widział. Ajajaj.

- Niestety. - odpowiedziałam.

- Miej w nich wywalone. Chwilę pogadają, a potem przestaną. Pozatym nie musicie być od razu parą, chociaż uważam, że do siebie pasujecie i ładnie byście razem wyglądali. - powiedział.

Tato serio?!

- Będziesz jutro na meczu? - zapytał, a ja sobie dopiero w tym momencie o nim przypomniałam.

Japierdole, przecież mu obiecałam, że założę jego koszulkę! No to teraz jestem w dupie. Przecież jak oni wszyscy mnie w tym zobaczą to dopiero się zacznie! Mam przejebane.

- Tak będę, obiecałam Gavi'emu. - powiedziałam.

Mój tata popatrzył na mnie i zaczął ruszać brwiami, a ja w odpowiedzi prychnęłam.

- Przecież nic nie mówię! - powiedział.

- Dobra, idę spać. Dobranoc.

- Dobranoc.

Poszłam na górę. W planach nie miałam jeszcze iść spać. Położyłam się i zaczęłam oglądać serial. Akurat w tym momencie przyszło mi powiadomienie. Zobaczyłam wiadomość od Pabla, ale stwierdziłam, że nie jest tak łatwo i nie mogę mu od razu odpisać.

Szanujmy się.

Finalnie poczekałam 15 minut (było ciężko).

pablogavi
Liczę, że jutro pojawisz się w tej koszulce.

j.hernandez
Mam dość sporo koszulek do wyboru.

pablogavi
Ja myślę, że najlepiej będziesz wyglądać w tej z moim nazwiskiem na plecach.

O mój dobry boze co tutaj się dzieje?!

j.hernandez
Zastanowię się, a teraz dobranoc idę oglądać serial.

pablogavi
Mam nadzieję, że wybierzesz dobrze. Miłego oglądania, dobranoc śliczna<3

Tylko dlaczego jemu tak zależy na ubraniu tej koszulki? Czy ja mu się podobam?

Miałam ogromną ilość pytań, ale taką małą ilość odpowiedzi na nie.

Obejrzałam jeszcze dwa odcinki, aż w końcu poszłam spać. Tak właściwie to próbowałam, ale jeden szatyn nie mogl wyjść z mojej głowy.

                                ♡

Została godzina do meczu, więc postanowiłam, że zacznę się już szykować. Mój tata pojechał już dawno, bo miał zrobic jeszcze trening z chłopakami i jakąś konferencje. Ja natomiast miałam razem z Eleną pojechać taksówką na Camp Nou.

Bardzo długo zastanawiałam się nad wyborem swojego stroju. No, bo z jeden strony obiecałam mu, a ja dotrzymuje obietnic. Z drugiej strony bałam się reakcji mediów. Jeszcze znowu sobie coś wymyślą.

mi rayo de sol | pablo gaviOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz