dieciocho

1.1K 39 5
                                    

PABLO POV'S

Kiedy dotarłem do domu od razu poszedłem pod prysznic. Nie ukrywam, że trochę mnie wkurwiło jak ten nowy z nią tańczył, ale chuj mu w dupe. Szczerze to nie ma do mnie podjazdu. Pozatym to do mnie przybiegła jak wylądowałem u lekarzy, bo się przestraszyła. Miałem spróbować wyznać jej swoje uczucia, ale coś mi nie wyszło. Znowu. Trochę już mnie to wkurwiało, bo mega się starałem. Wydaje mi się też, że muszę się trochę pospieszyć, bo jest wiele świetnych chłopaków i może jakiegoś sobie znaleźć. Chociaż wsumie jeśli ja także się jej podobam to będzie ze mną.

0by.

Po kąpieli, w której towarzyszyły mi moje przemyślenia poszedłem do łóżka. Cały czas się wierciłem nie mogąc znaleźć dla siebie miejsca. To było chujowe. Właśnie w tamtym momencie chciałem się do niej przytulić i poczuć jej nieziemsko pachnące perfumy. Ogólnie spędzić z nią jeszcze więcej czasu.

Postanowiłem, że pożyczę jej dobrej nocy, więc w tym celu wziąłem telefon i wybrałem czat z dziewczyną.

pablogavi
Dobranoc słodka moja, do zobaczenia.

Wsumie nie wiem dlaczego tak napisałem, ale w głębi duszy poczułem taką potrzebę.

Nie musiałem długo czekać, bo minutę później dostałem odpowiedź.

j.hernandez
Dobranoc słodki❤️❤️

Ona jest poprostu cudowna.

Cały czas przywoływałem w myślach scenę, w której przybiega do mnie zmartwiona, a później przytula mnie mocno i wplata palce w moje włosy. Niestety, ale tą chwilę przerwał nam nasz ukochany Pedro. Wsumie już się do tego przyzwyczaiłem, chociaż dalej było to irytujące.

W mojej głowie wymyślałem różne sceny z naszym udziałem. Wyobrażałem sobie jak chodzimy trzymając za ręce, jak się przytulamy i całujemy...

Długo myślałem i myślałem, aż w końcu zasnąłem.

JULIA POV'S

Gdy wróciłam z imprezy nic mi się nie chciało. Dosłownie nic. Jakoś zwlekłam się pod prysznic, aby się wykąpać. Wszystko strasznie topornie mi szło. Umyłam swoje ciało żelem o zapachu wanilii, bo taka naszła mnie ochota. Umyłam także moje włosy, a następnie nałożyłam na nie różnego rodzaju chemikalia. Maski, odżywki, olejki i inne tego typu rzeczy. Później ogarnęłam swoją twarz i poszłam do łóżka. Przeglądałam social media, aż przyszła mi wiadomość od piłkarza.

pablogavi
Dobranoc słodka moja, do zobaczenia.

JEZUS MARYJA TRZYMAJCIE MNIE. SŁODKA MOJA?! AAAAAAAA!!!!!

Jeszcze zaakcentował słowo moja, tak jakbyśmy byli razem. Może on miał plany abyśmy byli? Hmm..

Od razu odpisałam chłopakowi, bo przecież jestem słodka.

j.hernandez
Dobranoc słodki❤️❤️

Odpisałam wsumie bardzo podobnie, tak jak to miałam w zwyczaju. Dodałam też serduszka żeby było bardziej cute.

Polubiliśmy sobie wiadomości, a potem nie pamiętam kiedy odpłynęłam.

Rano obudziłam się dość wcześnie. Miałam iść na poranny trening, ale kiedy zobaczyłam pogodę za oknem straciłam całe chęci. Teraz miałyśmy kilkunastodniową przerwę od treningów, więc na luzie. Dziwnie bolał mnie brzuch i zaczęłam podejrzewać o co chodzi. Kiedy poszłam do łazienki, w celu zweryfikowania moich podejrzeń potwierdziły się. Dostałam okres. Od razu założyłam potrzebne artykuły higieniczne i zażyłam jakąś tabletkę przeciwbólową.

mi rayo de sol | pablo gaviOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz