POV CARMEN
Ik word wakker van het geluid van mijn wekker en druk hem direct uit. Ik zucht even en stap dan gelijk uit mijn bed. Vandaag heb ik een fotoshoot voor een lokale badkleding winkel hier in Zandvoort. Ik loop naar mijn kleding kast en pak voor vandaag een makkelijke outfit aangezien ik me vandaag waarschijnlijk heel vaak zal moeten omkleden. Ik doe mijn witte platform all stars eronder aan en loop naar de spiegel. Mijn make-up word daar gedaan dus het is niet nodig om wat op te doen.
Ik loop naar beneden en zie Roos nog op de bank liggen. Ze slaapt nog steeds. Ik kijk op de klok en zie dat het 9 uur is. Om half 10 moet ik op het strand bij het beach house zijn. Ik pak een beschuitje en eet deze nog snel even op. Als het kwart over 9 is loop ik naar buiten met mijn tassen en stap ik in mijn auto. Ik kijk even op mijn telefoon en zie dat ik geen berichtjes heb.
Het is gelukkig maar 10 minuutjes rijden.Eenmaal in het beach house word ik door de eigenaar van de winkel Sylvia naar binnen begeleid. "Er zijn hier vandaag wat interviews met F1 coureurs met Jack Plooij, maar als het goed is hebben wij daar geen last van" zegt Sylvia tegen me. Ik schrik even van haar woorden en kijk om me heen. Ik zie buiten een setting staan waar gefilmd gaat worden. Ik voel me gelijk weer heel erg zenuwachtig worden. "Kom je mee naar de make-up?" Vraagt Sylvia me lief. Ik knik en achtervolg haar naar een apart kamertje. Er staat een rek vol bikini's en strandkleding en er staat een visagist me al op te wachten. "Hoi! Ik ben Anne-Lou, leuk je te ontmoeten! Ga lekker zitten" zegt de visagiste. "Hey, ik ben Carmen!" Antwoord ik en ik neem plaats in de stoel die voor een grote lichtgevende spiegel staat. Ze maakt een mooie make-up look bij me en ze doet mijn haren in beach waves. Ik knik goedkeurend als ik in de spiegel kijk. "Je bent prachtig!" Zegt Sylvia en ze loopt naar het rek met kleding. Ze grijpt er een bikini uit en loopt mijn kant op. "Deze mag je aan doen en dan lopen we naar de zee" zegt ze terwijl ze me de bikini aangeeft. Ik knik en pak de bikini uit haar handen. Ik doe hem snel aan en kijk naar buiten of ik al coureurs zie. Ik ben benieuwd of Lando er ook zal zijn. "Klaar?" Vraagt Sylvia en ik knik. Ik loop haar in mijn bikini achterna het strand op naar de zee. Gelukkig schijnt de zon en is het vrij warm.
Veeele foto's later zijn we eindelijk klaar met shooten. Ik heb zoveel bikini's aangehad en ben zelfs de koude zee in geweest voor de foto's.
Outfit:
Ondanks dat de zon schijnt heb ik het nu toch een beetje koud. Ik loop samen met de fotograaf, haar hulpjes en met Sylvia weer terug over het strand naar het beach house. We lopen langs de interview plek van Jack Plooij en ik zie dat hij Max Verstappen bij hem in de opnames heeft zitten. Zijn blik volgt me waar ik loop, maar volgens mij herkend hij me niet. Als ik wat dichterbij ben en zwaai, ziet hij het ineens. Hij kijkt me verbaast aan. "Heeey Carmen!" Roept hij naar me. Ik zwaai "Hey Max!". Ik zie Jack Plooij verbaast kijken en hoor hoe hij vraagt wie ik ben. Ik grinnik en loop door het beach house in. Ik begin het nu wel koud te krijgen en de druppels water lopen nog over mijn lichaam. Ik wil net naar de kleedkamer lopen als ik een hand op mijn schouder voel. Ik draai me verschrikt om en kijk in de 2 mooie ogen van Lando. "Car?" Vraagt hij verbaasd. "Heeey Lando" zeg ik en ik zie hoe hij van top tot teen mij mn lichaam bestudeerd.POV LANDO NORRIS
Ik loop momenteel in Jack's Beach house voor een interview voor de Nederlandse fans. Ik zie hoe Max op dit moment geïnterviewd word en ga daarom samen met Alex even aan een tafel zitten. Ik kijk naar buiten en zie hoe er een super mooi meisje op het strand aan het shooten is. Vele blikken van meerdere coureurs zijn er de hele tijd al op gericht. Het trekt veel aandacht. Ik richt me weer op Alex en we praten wat over golfen.
"Heeey Carmen" hoor ik Max vanaf buiten ineens zeggen. Ik draai me snel om en zie het mooie meisje die aan het shooten was langs Max lopen. Ik kijk haar nog even goed aan en schrik dan. "Alex dat is Carmen" zeg ik verbaasd. "Huh, ook echt!" Antwoord hij ook verbaasd. Ik sta op en loop achter haar aan. Wat doet zij nou hier. Als ik dichterbij ben leg ik mijn hand voorzichtig op haar schouder en ze draait zich snel om. "Car?" Vraag ik. "Heeey Lando!" Zegt ze blij. Nog steeds verbaasd door haar aanwezigheid kijk ik even naar haar. Ze ziet er echt onwijs mooi uit en wat een lichaam heeft ze. Echt prachtig. Ik zie haar blozen en besef dan dat ik zojuist even heel ongegeneerd naar haar lichaam heb staan kijk. Ik kijk snel in haar ogen. "Wat doe jij hier?" Vraag ik haar blij. "Ik had een shoot hier op het strand, wat toevallig dat jij net hier moet zijn voor een interview" lacht ze. Ik knik en word dan geroepen door mijn mediamanager. "Lando jou beurt" hoor ik hem zeggen. Ik knik naar hem en kijk dan weer naar Carmen. Ze trilt en over haar lichaam zit kippenvel. "Wacht op me, oké?" Vraag ik haar en ik loop voordat ze antwoord kan geven snel naar Jack Plooij voor het interview. Ik hoop dat het interview snel voorbij is. Ik kijk nog even naar binnen en kijk hoe Carmen naar de kleedkamers toe loopt. Damn wat is ze mooi. "Hoe gaat het Lando?" Vraagt Jack in het Nederlands. Ik grinnik en richt me op hem. "Ja goed goed" antwoord ik ook in het Nederlands. Jack stelt me allemaal leuke vragen en aan het einde doen we nog een kleine truth or dare. De interviews met hem zijn altijd heel leuk, het is veel minder serieus dan andere. Als het interview klaar is loop ik snel naar binnen om te kijken of Carmen op me heeft gewacht. Ik kijk even rond de kamer en zie haar dan naar me zwaaien. Ik lach en loop haar kant op. Ik ben blij dat ze heeft gewacht.
JE LEEST
Without you. || Lando Norris
FanfictionAls Carmen en Roos naar de Dutch GP gaan komen ze in contact met verschillende coureurs. Carmen krijgt het erg gezellig met Lando en het lijkt allemaal net een sprookje. Maar dan slaat de drama in. Komen ze hier samen uit? Of gaan ze beide hun eig...