Hoofdstuk 32

563 4 0
                                    

POV CARMEN

Lando is alweer terug gegaan naar de tafel waar we zaten en ik zit mijn kleren nog een beetje recht en weer goed aan te doen voor de spiegel. Lando is eerst terug gegaan omdat het ander té erg op zou vallen als we samen tegelijk terug kwamen. Plots komt Zak binnen lopen. Hij kijkt me verschrikt aan. "Huh dit is toch de mannen wc?" Lacht hij. Ik loop wat rood aan en denk even na wat ik moet zeggen. "Ohhh huh echt? Dan heb ik verkeerd gekeken sorry Zak" lieg ik snel en ik loop de mannen ruimte uit. Ik lach als in denk aan wat er zojuist allemaal is gebeurd. Dit word zo ongemakkelijk nu aan tafel. Ik loop terug naar de tafel en zie Lando me al grijnzend aan kijken. "Heey daar ben je" zegt Ian en hij geeft me een kus op mijn wang als ik weer naast hem ga zitten. Lando zit nog steeds tegenover me en kijkt me steeds met glinsterende pret oogjes aan. "Ja sorry, heb even met Roos gebeld. Boyfriend drama" zeg ik snel tegen Ian en ik neem een hap van mijn eten. Ik zie Lando tegenover me in mijn ooghoek grinniken en probeer het te negeren en zelf niet in de lach te schieten.

Na het etentje word ik bij mijn hotel afgezet door Ian. "Wil je dat ik blijf slapen?" Vraagt hij aan me.  Ik schud mijn hoofd "ik ben echt heel erg moe en ga nog even met Roos verder bellen. Wil liever even alleen zijn" zeg ik voorzichtig. Hij knikt "Is goed". Hij glimlach naar hem en wil uitstappen, maar hij trekt me terug en zoent me op mijn mond. Ik breek de zoen snel af en geef hem een kus. "Doeei lekkerding" zegt hij blij. "Doeeg" antwoord ik en ik loop terug naar mijn hotelkamer. Dit is zo ongemakkelijk. Ik moet het met Ian echt afkappen want ik wil hem geen valse hoop geven. Ik irriteer me wel enorm aan hem sinds ik hem tegen Lando heb horen praten. Ik heb nooit seks met Ian gehad, ik snap echt niet dat hij dat tegen Lando zegt.
Ik loop mijn hotelkamer naar binnen en stap onder de douche. Ik haal mijn make-up eraf, was mijn haren en ga in mijn korte pyjama in bed liggen Netflix kijken.
Ik zie mijn scherm oplichten en zie dat ik een appje krijg van Lando.
'Zin in een logee? 😉' vraagt hij. Ik grinnik en stuur mijn locatie naar hem. 'Snel zijn ander slaap ik' stuur ik hem lachend terug. 

Nog geen 5 minuten later word er op mijn deur geklopt en ik doe snel open. Lando staat grijnzend voor de deur. "Hey" zeg ik lachend. Hij komt binnen en geeft me een knuffel. "Hey babe" zegt hij lief.
"Vind je het goed als ik hier nog even ga douchen? Ik ben gelijk naar je toe gekomen" vraagt hij me. "Tuuurlijk" antwoord ik. "Je mag er altijd bij onder komen staan" zegt hij met een knipoog. Ik grinnik en schud mijn hoofd.
Ik hoor Lando onder de douche stappen en ik spring weer in het reusachtige bed en druk mijn serie weer op play.
Na een tijdje komt Lando zonder shirt naar het bed toegelopen en komt naast me liggen. Hij doet gelijk zijn armen om me heen en komt dicht tegen me aanliggen. "Car ik heb je echt zo zo zo gemist dat is niet normaal" zegt hij zacht en onzeker. Ik kijk hem even ik zijn ogen aan en glimlach. "Ik jou ook echt" antwoord ik. Ik zie hem lachen en hij knuffelt me stevig.
We praten nog wat over van alles en nog wat en gaan dan slapen. Lando doet de lichten uit en kruipt dan lekker warm tegen me aan. We zoenen nog even kort en passievol en ik sluit daarna mijn ogen met zijn warme gespierde armen veilig om me heen. "Ik laat je echt nooit meer gaan" fluistert hij in mijn oor voordat ik in een diepe droomloze slaap val.

Het is de volgende ochtend en Lando is vanochtend al vroeg onderweg gegaan naar het circuit voor de vrije trainingen vandaag. Het was echt weer zoals vanouds met ons tweeën. Ik besluit Roos even te FaceTimen.
Na een paar keer over gaan neemt ze op en zie ik haar in bed liggen.
"Heeey slaapkop" zeg ik lachend. "Hbrhmmm" gromt ze en ze kijkt me slaperig aan. Ik grinnik "word je beter wakker als ik zeg dat ik gisteren seks met Lando heb gehad?" Zeg ik lachend. Ik zie haar ogen groot worden en ze gaat direct rechtop zitten. "Niet" zegt ze met grote ogen. Ik begin hard te lachen door haar hoofd, het ziet er zo droog uit. "Jawel" zeg ik serieus. "Omg Car, ik ben wakker. Vertel me alles. Alles!" Zegt ze enthousiast. Ik grinnik, Roos houd echt van alle nieuwste roddels en juice.  Ik begin haar het hele verhaal te vertellen en ze luistert aandachtig.

Nadat ik met Roos heb gebeld, ben ik me gaan klaar maken voor de vrije trainingen van straks. Ian is ook al op het circuit dus ik neem een taxi die kant op. Ik moet het vandaag of na dit weekend echt stopzetten met Ian. Ik wil hem niet aan het lijntje houden. Ik doe mijn haren in een hoge strakke staart en doe een witte mom jeans aan met daarboven een oranje off shoulder blouse. Ik pak mijn wit/oranje nike dunks en doe deze eronder aan. Samen met een wit tasje van LV maakt het de outfit helemaal af. Als laatste pak ik nog een oversized leren jasje voor als het koud word. Ik zet een grote zonnebril op mijn hoofd en loop het hotel uit onderweg naar het circuit.
Dit gaat weer zo ongemakkelijk worden met Ian en Lando in dezelfde ruimte als dat ik ben. Als ik Lando zijn grijzende hoofd zie moet ik gewoon echt bijna lachen. Ik grinnik bij het idee en haal een taxi aan..

Without you. || Lando Norris Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu