Hoofdstuk 12

633 5 0
                                    

Ik word wakker van een geluid die ik niet helemaal kan plaatsen en doe mijn ogen open. Het eerste wat ik zie is mijn telefoon die nog aan staat en ik kijk er even goed naar. Ohja, facetime met Lando. Fuck. Ik doe snel mijn ontplofte ochtend kapsel een beetje goed en kijk dan in de camera. Ik zie dat Lando al wakker is, hij staat in de keuken een ontbijtje te maken. Lief dat hij ons gesprek nog niet eens opgehangen heeft. "Hey" zeg ik voorzichtig met mijn ochtendstem. Ik zie Lando schrikken en ik grinnik. "Jezus Car ik schrik me dood" lacht hij. Ik grinnik en kijk hem gapend aan. "Lekker geslapen snurkerd?" Vraagt Lando met een knipoog. "Jij snurkt!" Zeg ik lachend terug. Hij begint te lachen en ik zie hoe hij aan tafel gaat zitten met een bakje yoghurt. "Wat ga je vandaag doen?" Vraagt hij me na een tijdje. "Ik heb best een grote shoot vandaag" zeg ik nonchalant. "Echt?! Wat voor?" Vraagt Lando blij. "Het is voor een Nederlands lingerie merk, het heet Hunkemöller" glimlach ik. "Oee stuur me de resultaten" zegt Lando met een knipoog.
Ik grinnik "I will"
"En wat ga jij doen vandaag?" Vraag ik hem. Hij neemt een hap van zijn yoghurt en denkt even na. "Ik heb een afspraak met Zak, dus ik moet over 5 minuutjes weg naar McLaren" zegt hij zuchtend. Ik knik. "Geen zin in?" Vraag ik hem. Hij schud zijn hoofd "dagen vrij zijn geen dagen vrij meer de laatste tijd." Ik knik begrijpelijk. "Als ik je weer zie gaan we wat leuks doen" zeg ik voorzichtig. Hij knikt grijnzend. "Ik moet gaan love, laat me weten hoe de shoot ging" zegt Lando lief.
"Komt goed, succes vandaag Lan" antwoord ik. Hij zwaait naar de camera en hangt dan op.
Ik zucht even, wat moet ik toch met hem. Ik vind het zo leuk tussen ons, maar hij zoekt er toch niks achter. Ik bedoel, het is fucking Lando Norris.

Na een tijdje stap ik uit bed en loop ik naar de badkamer. Ik stap onder de douche en was mijn haren. Ik scheer mijn lichaam nog even vanwege de shoot van vanmiddag en stap dan onder de douche weg. Make-up hoef ik verder niet op want dat word daar door een visagist gedaan.
Ik kijk nog even op mijn telefoon en zie een berichtje van Roos. 'Ga vandaag uiteten met Max, wish me luck omg'
Ik begin te lachen, ik vind het zo leuk voor haar. Dit is alles waarvan ze al zolang droomt. Het zou super leuk zijn als er ook echt daadwerkelijk bij beide gevoelens ontstaan dan alleen fan en vriendschap.

Het is inmiddels middag en ik ben aangekomen op de shoot locatie van Hunkemöller.
Mijn make-up is door een visagist gedaan en het ziet er echt super mooi uit. Ze hebben me extra ingesmeerd met zelfbruiner en een soort glitter spray over mijn lichaam wat er voor zorgt dat ik helemaal glans. Ik krijg verschillende lingerie setjes aangereikt en ga voor de camera staan. "Heel erg mooi" roept de fotograaf en hij schreeuwt wat poses naar me die ik aan moet nemen. Ik volg het op en krijg van vele kanten naar me toe geroepen dat ik het heel goed doe.
"Oké guys, tijd voor pauze" roept een personeelslid en ze wenkt ons naar haar toe. Ik loop even naar de kleedkamer om een jasje over het setje heen te doen en kijk even op mijn telefoon. Ik zie dat ik een Snapchat heb van Lando en open hem.

Ik grinnik en besluit een Snapchat terug te sturen in mijn outfit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik grinnik en besluit een Snapchat terug te sturen in mijn outfit. Er staat hier een spiegel en ik ga ervoor zitten en poseer. Ik maak een foto in de spiegel en kijk er even naar. Wel uitdagend, maar boeie. Ik lach en stuur de Snapchat naar Lando

Ik doe een soort kamerjas over mijn lingerie setje heen en loop naar de kamer waar we met ons alleen gaan lunchen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe een soort kamerjas over mijn lingerie setje heen en loop naar de kamer waar we met ons alleen gaan lunchen. Ik loop langs het buffet en pak een broodje en wat salade. "Hey!" Hoor ik achter me en ik draai me om. Er staat een meisje met bruin haar naar me te lachen. Volgens mij werkt ze hier. "Jij ben toch die meid die met Lando Norris gezien is laatst?" Vraagt ze me lachend. Shit wat moet ik zeggen. "Uhh ja dat ben ik" zeg ik iets wat ongemakkelijk. "Heb je zijn telefoonnummer? Ik wil hem zoo graag een keer ontmoeten" zegt ze overdreven. Ik grinnik. "Nee sorry" zeg ik nep en ik loop een stukje door. Ik zie haar me boos aankijken terwijl ik doorloop en besluit het te negeren. Ik neem plaats aan een tafeltje met wat mensen die ik ken en praat over van alles en nog wat. Op een afstandje zie ik die meid nog steeds geconcentreerd naar me kijken. Ik besluit Nora, een collega te vragen wie het is. "Weet jij wie dat is?" Vraag ik voorzichtig en onopvallend wijzend naar de meid. Nora lacht. "Jup, dat is Lisa. Niet heel aardig, blijf uit de buurt" lacht ze. Ik grinnik en kijk naar de meid die blijkbaar Lisa heet. Ze kijkt me nog steeds boos aan. Zulke mensen mogen zichzelf geen fan noemen.

De shoot is afgelopen en ik ben weer onderweg naar de kleedkamer. Ik doe de deur open en word dan tegen gehouden door een arm. Ik kijk om en zie Lisa daar staan. "Wie denk je wel niet dat je bent" zegt ze fel. Ik kijk haar verbaasd aan. "Waar heb je het over?"
"Denk maar niet dat Lando iets in jou ziet, je bent stront lelijk" zegt ze nog steeds boos.
Als ze denkt dat ze me hier mee heeft, dan heeft ze het mis.
"Yeah right" antwoord ik ongeïnteresseerd en ik sluit de kleedkamer deur op het slot zodat ze niet naar binnen kan. Wat een rare meid. Ongelofelijk. Ik stuur een spraakopname van het hele verhaal naar Roos en lach even als ik eraan terug denk. Ik schud mijn hoofd lachend en kijk dan naar mijn gemiste meldingen. Ik zie dat Lando me 2 keer heeft geprobeerd te Facetimen, dat hij mijn Snapchat opnieuw heeft afgespeeld en dat hij een terug heeft gestuurd. Ik grinnik en een zenuwachtig gevoel gaat door mijn lichaam. Ik ben heel benieuwd hoe hij hier op gaat reageren. Ik open zijn Snapchat snel.

Een warm gevoel gaat door mijn lichaam van het zien van de tekst en zijn foto

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Een warm gevoel gaat door mijn lichaam van het zien van de tekst en zijn foto. Ik grinnik om zijn reactie en kijk even naar zijn foto. Hij is alweer thuis, volgens mij is hij aan het gamen ofzo. Ik klik Snapchat weg en kleed me om. Ik bel hem zo wel even terug als ik in de auto zit onderweg naar huis.

Without you. || Lando Norris Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu