POV LANDO NORRIS
We hebben zojuist echt ongelofelijk lekker gegeten en bijgepraat, maar ik kan mijn ogen echt niet van Carmen af houden. Ze ziet er echt zo bloedmooi en sexy uit dat is echt niet meer normaal.
We hebben ons eten op en Carmen is bezig met alle borden en afwas naar de keuken brengen en is dit in de vaatwasser aan het inpakken. Ik reageer even snel op wat berichtjes van mijn management en loop daarna naar haar toe. Ik ga achter haar staan, doe mijn armen om haar heen en leg mijn hoofd op haar schouder. "Weet je wel hoe sexy je er uit ziet vanavond" fluister ik in haar oor. Ik voel haar grinniken en merk hoe ze zich dan naar me omdraait. We staan nu oog in oog en ik duw haar naar achteren tot dat ze met haar rug tegen het keukenblad van het kookeiland aan komt te staan. "Hmmm nee, vertel nog eens" zegt ze uitdagend. Ik grinnik en duw mezelf dicht tegen haar aan. Je. Bent. Zo. Fucking. Sexy. Zeg ik met tussen elk woord een kus op haar lippen. Bij de laatste kus zoen ik haar wat langer en trek ik daarna terug. Ik zie dat ze meer wilt en ze trekt me aan mijn middel terug naar haar toe en zoent me. We zoenen innig en na een tijdje word de zoen steeds heviger terwijl onze handen elkaars lichaam verkennen.Ik pak haar bij haar keel en druk haar achterover over het kook eiland en zoen haar vol lust. Mijn handen verplaatsen zich naar haar borsten en ik zoen haar nek. Een kreun verlaat haar mond en ze glijd met haar handen in mijn broek. Ze maakt me zo opgewonden, vooral met deze sexy outfit en lingerie. Na een tijdje liggen al onze kleren op de grond en vullen van beide onze kreunen de kamer.
Het is een paar dagen later en vandaag vliegen we samen naar Engeland. Naar mijn appartement daar, terug naar waar alles begon tussen ons. Aankomend weekend is mijn thuisrace, Silverstone. Carmen mag eindelijk na alle ellende rondom haar gezondheid weer mee naar de race en dat dit nou net uitgerekend Silverstone is, dat is natuurlijk fantastisch. We vliegen samen met Roos en Max richting Engeland omdat zij ook in Monaco zijn gebleven de afgelopen dagen.
"Ben je klaar schat?" Roep ik naar de badkamer als ik zie dat het al laat is. "Kom eraaan" roept ze terug. Ik weet gewoon dat als ze dat zegt dat het dan alsnog 10 minuten gaat duren dus ik plof nog even weer op de bank.
Na inderdaad 10 minuten komt Carmen de woonkamer ingelopen. "Hehe" lach ik en ik sta op en geef haar een knuffel. "Oh shut up" lacht ze en ze geeft me een korte kus. "Het is dat je zo mooi bent" zeg ik en ik grinnik. Ze schud lachend haar hoofd en zet dan haar koffers voor me neer. "Wil jij ze de trap af tillen?" Vraagt ze met een pruillipje. Ik begin te lachen en til de koffers even op. "Jezus Car wat neem je allemaal wel niet mee, heb je hier bakstenen in ofzo?" Zeg ik bloedserieus. Ze begint te lachen en schud haar hoofd "Goeie oefening voor jou schat, je bent een topsporter dus dit moet je kunnen"
Ik lach en til haar koffers te trap af. Vrouwen..
Eenmaal in het vliegtuig met Max en Roos zitten we gezellig te kletsen. We praten over afgelopen weekend en maken wat leuke plannen voor aankomend weekend in Silverstone.Ik heb de laatste tijd al wat plannen gemaakt in mijn hoofd voor een verassing voor Carmen en heb hier al stiekem met Roos en Max over geappt. Ik wil eigenlijk nog even in het echt hierover praten met Max dus besluit Roos even te appen. 'Hey, denk je dat je Carmen zo even met je mee kan krijgen zodat ik even met Max over je weet wel kan praten?' Type ik en ik druk op verzenden.
Ik probeer oogcontact met Roos te krijgen en zodra ik die heb knik ik voorzichtig naar haar telefoon. Ze kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw aan en ik moet moeite doen om mijn lach in te kunnen houden. Ik wijs voorzichtig naar mijn telefoon en zie dan dat ze snapt wat ik bedoel. Ze kijkt op haar telefoon en ik zie haar gelijk typen.'Ga ik regelen' krijg ik van haar terug. Ik knik tevreden en wacht even tot ze actie onderneemt. Carmen zit in het Nederlands met Max te praten als Roos haar onderbreekt. "Ga je even mee plassen?" Verzint Roos dan ineens. Ik moet echt moeite doen om niet te lachen. Ze kan alles bedenken en dat komt ze hier mee. Carmen kijkt haar verbaast aan. "Moet ik echt daarvoor mee?" Vraagt ze haar. Roos knikt en trekt Carmen mee die zichtbaar verbaasd is. Ik grinnik en richt me als ze weg zijn op Max die me ook verbaasd aan kijkt. "Waar ging dat over?" Vraagt hij me verbaasd. "Wou even met jou alleen praten dus ik heb Roos geappt." Zeg ik lachend. "Ooooh op die manier" zegt hij begrijpend.
"Ik wou je even wat laten zien" begin ik. "Gaat het over het aanzoek?" Fluistert Max heel zacht terwijl hij om zich heen kijkt. Ik knik en pak uit een tas boven in de bagageruimte een doosje. "Heb je hem al gekocht??" Zegt Max verbaast. Ik knik lachend en doe het doosje open. "Mate hij is perfect" zegt Max gemeend. "Ja?" Vraag ik onzeker. Hij knikt enthousiast. "Ze gaat hem geweldig vinden, ik ben zo blij voor jullie"
"Thanks Mate" antwoord ik en ik berg het doosje snel weer op als ik Roos extra hard hoor praten als teken dat ze er weer aan komen lopen.
Jup.. ik ga Carmen dit weekend ten huwelijk vragen. Op de plek waar alles is begonnen, waar ik verliefd ben geworden. Ik hou van dit meisje, zoveel.
JE LEEST
Without you. || Lando Norris
FanficAls Carmen en Roos naar de Dutch GP gaan komen ze in contact met verschillende coureurs. Carmen krijgt het erg gezellig met Lando en het lijkt allemaal net een sprookje. Maar dan slaat de drama in. Komen ze hier samen uit? Of gaan ze beide hun eig...