POV CARMEN
Het is wat dagen later en de afgelopen dagen heb ik af en toe contact gehad met Ian. Hij heeft me uitgenodigd voor een McLaren diner donderdag (morgen) in Italië. Ik heb het toegezegd dus ik ben momenteel in Italië. Ik heb Lando niet weer gesproken sinds het hele gedoe in België.
Volgens Max is Lando er enorm gek van en wil hij me constant zien of spreken. Ik heb er veel over na gedacht en elke seconde langer dat ik zonder hem ben mis ik hem meer en meer. Als het echt zo gegaan is zoals hij zegt dat het is gegaan met die meid dan is het nog mogelijk om hem te vergeven. Ik wil gewoon eerst heel graag een gemeende excuses van hem. Zulke dingen vind ik gewoon belangrijk.Ik loop momenteel door de stad in Italië en ga wat winkeltjes in en uit. Doordat er hier veel f1 fans zijn, word ik ook veel herkend en moet ik vaak op de foto. Ik vind het helemaal niet erg, maar juist leuk. Mijn naam is inmiddels al veel groter geworden en ik heb zelfs een aanbod voor een sieraden shoot gekregen in Monaco. Na dat ik wat leuke jurkjes heb gekocht loop ik weer terug naar mijn hotelkamer. Ik stap onder de douche, was mijn haren en doe een lekkere warme pyjama aan en ga in bed liggen. Ik zet een serie aan op Netflix en scroll wat door mijn telefoon. Ik zie dat ik door vele fans ben getagd in de selfies van vandaag en like wat foto's. Waarschijnlijk weet Lando hierdoor ook al dat ik in Italië ben.
Ik krijg een berichtje van Ian binnen en klik deze aan. 'Looking forward to tomorrow xx' ik grinnik en stuur een appje terug. 'Ik ook, tot morgen x'
Het gaat nog wel ongemakkelijk worden. Een McLaren diner betekent ook Lando. Ik kom met Ian naar het diner, dus dat zal hij niet leuk vinden..
Ik denk even over alles na en val daarna in een diepe slaap.Het is de volgende dag en ik ben me aan het klaar maken voor het McLaren diner die ik straks heb. Ik heb mijn haren gekruld en heb mijn make-up net opgedaan. Ik wou niet helemaal overdressed aan komen, dus ik heb voor net iets simpelers gekozen. Ik doe er hoge zwarte hakken onderaan en kijk even in de spiegel. Prima.
Ik hoor dat er word geklopt op de deur van mijn hotelkamer en pak mijn tas. Ik doe de deur open en zie Ian daar staan. "Heey" zeg ik en ik geef hem een knuffel. "Hey lekkerding" zegt Ian en hij kijkt me even van top tot teen aan. "Je ziet er echt prachtig uit" zegt hij lief. "Dankje, jij ziet er ook goed uit" antwoord ik. Hij heeft een zwarte pantalon aan met een donkerblauwe blouse en zwart gelakte schoenen. Hij ziet er echt goed uit, de blouse zit strak om zijn gespierde armen en de mouwen zijn een beetje opgerold waardoor je zijn tattoo's goed kan zien. Het ziet er aantrekkelijk uit. "Kom je mee?" Vraagt hij en ik schud me uit mijn gedachten. Ik knik en pak zijn hand aan. We lopen naar beneden en pakken een taxi naar de locatie van het diner. Ik ben best een beetje nerveus om Lando weer te zien. Ik weet niet hoe hij zal gaan reageren op mij en Ian. Ik zucht even en kijk uit het raam. Ik voel aan mijn ketting en kijk er even naar. Ik heb nog steeds gewoon Lando zijn ketting om mijn nek hangen. Eerlijk gezegd mis ik hem ook enorm.
"You okay?" Vraag Ian lief als hij me hoort zuchten. Ik kijk hem aan en knik glimlachend. Hij legt zijn hand even op mijn been en lacht naar me.Als we eenmaal zijn aangekomen in het restaurant waar het McLaren diner gaat plaats vinden stappen we uit de auto. Ian reikt me zijn hand aan en ik pak hem vast. We lopen samen het restaurant naar binnen en ik zie een grote lange tafel staan. Er zitten al heel erg veel mensen aangeschoven. Ik kijk er even naar een zie Lando verbaasd naar mij en Ian kijken. Ik laat snel Ian zijn hand los en we lopen naar de tafel toe. Lando kijkt me van top tot teen aan en glimlacht zwakjes naar me. Ik glimlach zwakjes terug en ga tegenover hem zitten samen met Ian naast me. Lando kijkt Ian geïrriteerd aan. We begroeten iedereen en wachten tot alle mensen er zijn. Ik kijk even ongemakkelijk om me heen omdat Lando tegenover me zit en het is even erg stil. "Hoe is het?" Vraag Lando me uiteindelijk. Ik knik "Goed hoor, met jou ook?" Hij knikt zwakjes en kijkt even naar Ian. Ian is in gesprek met een andere engineer en krijgt niks van mij en Lando mee. "Dus zijn jullie nu samen?" Vraagt Lando aan me doelend op mij en Ian. Ik schud mijn hoofd "Nee" zeg ik kort. Ik zie hem knikken en even naar mijn hals kijken. Doordat ik een diep uitgesneden shirt aan heb zie je mijn ketting goed glinsteren. Hij ziet dat ik zijn ketting om hem en een zwak lachtje verschijnt op zijn gezicht. "Je ziet er heel erg mooi uit vanavond" zegt hij lief. "Dankje Lan, jij ook" antwoord hij. Hij knikt en glimlacht naar me. "Kan ik zo e.." begint Lando maar hij word onderbroken door Zak die een toespraak begint te houden. "Ik zeg het zo wel" lacht Lando. Ik knik lachend en richt me op Zak die vele mooie woorden uitspreekt. Ik voel hoe Ian een hand op mijn been legt en glimlach even naar hem. Ik kijk naar Lando en zie pijn en woede in zijn ogen. Hij kijkt Ian boos aan, maar Ian heeft het allemaal niet door.
Ik luister naar de woorden van Zak, maar ben in mijn hoofd alleen maar bezig met de ongemakkelijke situatie waar ik nu in zit..
JE LEEST
Without you. || Lando Norris
FanfictionAls Carmen en Roos naar de Dutch GP gaan komen ze in contact met verschillende coureurs. Carmen krijgt het erg gezellig met Lando en het lijkt allemaal net een sprookje. Maar dan slaat de drama in. Komen ze hier samen uit? Of gaan ze beide hun eig...