POV CARMEN
Ik doe mijn ogen open en kijk voorzichtig om me heen. Ik hoor dat alle mensen enthousiast beginnen te klappen en kijk dan even voorzichtig en onzeker naar de tafel waar Lando, Max en Roos zitten. Ik zie Roos enthousiast staan te klappen en gillen. Ik lach en schud mijn hoofd. Sukkel. Ik kijk naar Lando en Max en zie ze beide enorm verbaasd kijken. Ik grinnik en stap achter de piano weg. "Dankjulliewel" zeg ik in de microfoon en ik loop richting onze tafel. Ik ga weer naast Lando zitten en kijk hem aan. Ik zie de tranen in zijn ogen staan en kijk hen verbaasd aan. "Wat is er?" Vraag ik geschrokken. "Car dat was zo zo goed, niet normaal. Ik ben zo trots op je" zegt hij met een trillende lip en en hij trekt me in een knuffel. "Dat was echt zo fucking goed Carmen, je moet er wat mee doen" zegt Max tegen me. Ik glimlach "dankje Maxie" antwoord ik.
Ik laat Lando los en hij geeft me een kus. "Echt prachtig schat".
Ik lach en kijk naar Roos. "Nu blij?" Vraag ik haar. Ze knikt tevreden en trots en geeft zichzelf een schouderklopje. Ik schud lachend mijn hoofd en neem een slokje van mijn wijn. "Sukkel" antwoord ik.Na een tijdje zijn we uitgegeten en lopen we weer terug onderweg naar Lando zijn huis. Het was echt super gezellig vanavond. "Zullen we meteen op bed? Ik ben zooo moe" vraagt Roos aan Max. Hij gaapt en knikt "heel graag" antwoord hij. "De muren zijn gehorig hoor verstappen dus hou je in vanavond" roept Lando hem na als ze de trap op lopen. Ik hoor Max van boven lachen "jullie ook hé Norris" roept hij terug. Ik grinnik en pak wat te drinken uit de koelkast. "Wil je ook?" Vraag ik Lando. Hij schud zijn hoofd en laat zichzelf op de bank ploffen. Ik loop naar hem toe en ga in zijn armen liggen. Hij doet al gauw zijn armen strak om me heen en geeft me een kus in mijn haren. "Je kan zo mooi zingen" zegt hij lief tegen me. "Dankje" antwoord ik zachtjes en ik kruip dichter tegen hem aan. "Ben je moe schat?" Vraagt hij me lachend. Ik knik en begraaf mijn hoofd in zijn borst. "Zullen we ook maar naar boven gaan dan?" Vraagt hij lief. Ik knik en hij tilt me op als hij gaat staan. Ik slaak een gilletje en begin te lachen. Ik sla mijn armen om hem heen en hij tilt me mee de trap op naar onze slaapkamer. We ploffen samen op bed nadat we zijn omgekleed en onze tanden hebben gepoetst en vallen al gauw in een diepe slaap.
De volgende ochtend zijn Roos en Max samen gaan ontbijten in een dorpje en ben ik met Lando alleen in zijn huis. "Ik ga even douchen, oké?" Vraag ik aan hem. "Tuurlijk" antwoord hij en ik stap het bed uit onderweg naar de douche. Ik was mijn lichaam en mijn haren en loop dan naar beneden om pannenkoeken voor ons te maken. Lando komt er na een tijde aan lopen "hmmm ruikt heerlijk babe" zegt hij terwijl hij achter me komt staan. Ik heb alleen een hemdje en een string aan en Lando komt dicht tegen me aan staan en knijpt in mijn bil. Hij zoent me van achter in mijn nek "ik heb zoveel zin in je" fluistert hij in mijn oren. Ik draai me gelijk om en voel kippenvel over mijn lichaam van zijn oren. Ik haal de pan van het vuur af en loop met Lando mee naar boven de trap op. Eenmaal daar duurt het niet lang voordat we seks hebben en na een tijdje komt Lando in me klaar. "You are amazing" zegt hij in mijn oor. "Jij ook schat" antwoord ik en we komen even bij.
Het is inmiddels wat dagen later en vandaag is het tijd voor de GP van Silverstone. Max en Lando zijn vanochtend vroeg opgehaald en zijn al op het circuit. Roos en ik zijn ons aan het klaar maken en rijden straks ook naar het circuit toe. Ik heb er echt super veel zin in omdat Lando zo enthousiast word van deze race. "Zullen we gaan?" Vraag Roos als we helemaal klaar zijn. Ik knik en pak mijn tas en doe daar wat spulletjes in. "Gaan we zelf rijden of laten we ons er heen rijden?" Vraag ik haar. Ze begint te grijnzen en kijkt me aan "Ik heb al een beveiliger gebeld en die brengt ons via de vip ingang" zeg ze trots
Ik grinnik en schud mijn hoofd. Dit is echt wat voor Roos al die luxe en bekendheid. Ze word er helemaal gelukkig van, het is echt heel erg mooi om te zien.
"Ready?" Vraagt ze en ze houd de deur voor me open. "Yess" antwoord ik en we lopen naar de auto waar de beveiliger al staat te wachten. "Hey dames stap in" zegt hij vriendelijk en we stappen in de auto op naar het circuit.Outfit Roos:
Outfit Carmen:
Als we op het circuit zijn aangekomen, gaan we met verschillende fans op de foto. Het is echt ongelofelijk dat we nu al zo herkend worden en zoveel fans hebben die met ons op de foto willen. Ik had echt nooit durven dromen dat er mensen zullen zijn die met mij op de foto zouden willen.
Roos en ik lopen over de paddock en gaan opzoek naar Lando en Max die waarschijnlijk in verschillende interviews zitten.
JE LEEST
Without you. || Lando Norris
FanfictionAls Carmen en Roos naar de Dutch GP gaan komen ze in contact met verschillende coureurs. Carmen krijgt het erg gezellig met Lando en het lijkt allemaal net een sprookje. Maar dan slaat de drama in. Komen ze hier samen uit? Of gaan ze beide hun eig...