POV CARMEN
Het is een paar dagen later en het weekend in Oostenrijk is inmiddels voorbij. Ik zit te wachten op Lando die elk moment weer kan landen in Monaco. Ik heb samen met Roos bedacht om hem te gaan verassen als hij thuis komt met een romantisch etentje en een leuke outfit. Ik ben de hele ochtend al bezig geweest met het voorbereiden en ben er best moe van geworden, maar het is het allemaal waard. Ik heb op het balkon een romantisch gedekt tafeltje neer gezet met allemaal kaarsjes aan en ben momenteel bezig met het bakken van een lekker toetje. Ik heb een brownie gemaakt omdat me dat deed denken aan de eerste keer dat we samen in de auto wat gingen eten. Als ik hem af heb zet ik het in de koelkast en begin ik aan het avond eten. Ik heb besloten om Lando zijn lievelings Thais gerecht te maken met zelfgemaakte spring rolls. Ik hoor mijn telefoon af gaan en zie dat ik een berichtje van Lando heb 'Ik land over een half uurtje xx'.
Het is inmiddels donker buiten en ik heb alle voorbereiding helemaal klaar staan. De tafel is mooi gedekt en alle kaarsjes staan aan. Het eten staat warm en kan elk moment geserveerd worden. Ik loop naar mijn kleding kast om mijn makkelijke joggingpak om te ruilen voor iets wat meer sexy is. Lando heeft me de afgelopen paar weken alleen maar in makkelijke kleding gezien dus ik vind het wel leuk om nu helemaal uit te pakken en me overdreven mooi te maken.
Ik sta voor mijn kast en pak een super sexy zwart lingerie setje met stockings en hoge zwarte hakken. Ik kijk in de spiegel en knik tevreden. Nu nog een leuk jurkje eroverheen. Na vele jurkjes aangepast te hebben, heb ik eindelijk een leuke outfit gevonden. Ik heb mijn haar en make-up al gedaan en doe nog even snel wat lipgloss op.
Ik kijk op mijn telefoon en zie dat ik nog een berichtje van Lando heb. 'Ben met 5 minuten thuis' stuurt hij.
Ik ben heel benieuwd wat hij hiervan gaat vinden. Ik loop naar de woonkamer en neem plaats op de bank en wacht daar tot Lando thuis komt.Outfit:
Na even gewacht te hebben hoor ik Lando zijn sleutel in de deuropening gaan en ga ik snel mooi met mijn benen over elkaar op de bank zitten. Ik heb de deuren van het balkon open gedaan zodat hij direct ziet wat ik heb klaar gezet.
De deur gaat open en ik zie Lando in de deuropening verschijnen. Zijn ogen worden groot als hij het balkon ziet en mij op de bank ziet zitten. "Ohmygod babe" zegt hij verbaasd terwijl hij zijn koffer neerzet "Hey you" zeg ik lachend en ik sta in een vloeiende beweging op en loop sexy op mijn hakken naar hem toe. Hij kijkt me van top tot teen aan en zijn ogen glijden helemaal langs mijn lichaam. Zijn mond valt open en hij doet de deur van zijn appartement dicht en loopt op me af. "You look so freaking hot" zegt hij terwijl hij zijn armen om me heen slaat. Ik grinnik, leg mijn armen om zijn nek en zoen hem even kort op zijn mond. "Ik heb je gemist" zeg ik in zijn oor als ik hem ene knuffel geef. "Ik jou ook" antwoord hij terwijl hij met zijn hand door mijn haren heen gaat.
"Kom" zeg ik en ik pak hem bij zijn hand en trek hem mee naar het balkon. "Car dit is zo mooi, niet normaal. Waar heb ik dit aan te danken?" Vraagt hij terwijl hij me vast pakt. "Gewoon, heb je gemist en ben trots op je" antwoord ik.
"Ik hou van je" zegt Lando dan lief. "Ik ook van jou" antwoord ik hem en hij zoent me op mijn mond. We zoenen even passievol en Lando neemt daarna plaats op het balkon. "Ik pak even het eten" zeg ik hem. Hij knikt en ik zie hem mij helemaal na kijken terwijl ik naar de keuken toe loop. Ik loop expres extra heupwiegend naar de keuken en pak het eten voor ons om deze vervolgens op het tafeltje op het balkon neer te zetten.
"Heb je spring rolls gemaakt??" Zegt Lando enthousiast kijkend naar de serveerschaal die ik net voor hem neer heb gezet. Ik knik trots en hij propt er gelijk een in zijn mond. "En?" Vraag ik lachend. "Ohmygod Car ze zijn heerlijk" zegt hij dolblij. Ik grinnik en zet de rest van het eten op tafel en schenk ons wat te drinken in. "Het ziet er allemaal echt heerlijk uit schat, dankje" zegt hij lief.
"Graag gedaan, eetsmakelijk" glimlach ik en we eten gezellig bij het maanlicht ons eten op, pratend over Lando zijn weekend in Oostenrijk en mijn weekend met Roos hier in Monaco. Het is echt super gezellig en ik heb hem zo gemist.
JE LEEST
Without you. || Lando Norris
FanfictionAls Carmen en Roos naar de Dutch GP gaan komen ze in contact met verschillende coureurs. Carmen krijgt het erg gezellig met Lando en het lijkt allemaal net een sprookje. Maar dan slaat de drama in. Komen ze hier samen uit? Of gaan ze beide hun eig...