POV CARMEN
We komen aan in Lando zijn appartement na een hele leuke en gezellig autorit. "We're here" zegt Lando en hij parkeert zijn auto. Hij stapt uit en doet de deur voor me open. Ik glimlach naar hem en stap uit. Hij pakt mijn koffer uit de auto en we lopen samen naar binnen. Het ziet er super mooi en luxe uit. In de keuken staat een mooi donker kookeiland en in de woonkamer een reusachtige zachte bank met een grote televisie. Ik loop er even langs en ga met mijn hand over de stof van de bank heen. Ik kijk mijn ogen uit. "You like?" Vraagt Lando me lief en hij komt naast me staan. "Het is prachtig hier" zeg ik tegen hem en hij lacht naar me. "Wacht maar tot je het uitzicht ziet. Kom" hij pakt mijn hand en trekt me mee naar boven. Ik loop achter hem aan de trap op en we lopen naar zijn slaapkamer toe. Hij doet de gordijnen open en ik ga op het balkon staan. "Ohmy" zeg ik met open mond. Voor me kijk ik helemaal over Bristol. Het ziet er prachtig uit. "I love it" zeg ik en Lando komt naast me staan. "Ik dacht al dat je het mooi zou vinden" grijnst hij. Ik knik en hij brengt mijn koffer naar zijn slaapkamer. Ik kijk even naar zijn bed en denk na. Zullen we hier samen in slapen of heeft hij nog een logeer kamer? Alsof hij mijn gedachten kan lezen beantwoord hij mijn vraag. "Ik slaap wel op de bank hoor, dan kan jij lekker in bed" zegt hij lief. Ik knik voorzichtig en volg hem dan weer naar beneden. Het liefst heb ik hem naast me in bed, maar dat kan ik niet zeggen.
"Ik ga me klaar maken voor vanavond" roep ik naar Lando. Ik hoor hem lachen "Nu al?! Het is 3 uur we moeten er om 6 uur zijn!" Zegt hij. Ik grinnik "Het is een McLaren gala, ik moet er goed uit zien" lach ik naar hem. Hij schud zijn hoofd en kijkt me aan. "Jij ziet er altijd goed uit"
Ik begin te blozen en loop snel de trap op richting zijn slaapkamer. Ik gooi mijn koffer open en kijk naar de jurken die ik mee heb genomen. Het thema is oranje/zwart dus ik heb een oranje en een zwarte jurk gekocht. Ik weet nog niet welke in aan ga doen.
Als eerste doe ik mijn make-up en daarna doe ik mijn haren. Ik ben hiermee wel even zoet en het is ondertussen 5 uur. "Car over een half uurtje moeten we gaan" roept Lando vanaf beneden. "Komt goed!" Roep ik terug en ik hoor hem lachen.
Ik doe als allereerst de oranje jurk aan en kijk even in de spiegel.Nope, don't like it. Door de oranje kleur lijk ik heel wit en het accentueert mijn vormen niet mooi. Ik doe een prachtige zwarte strakke jurk aan vol glitters en kijk in de spiegel. Yes, dit is hem. Het staat super mooi. Ik pak een paar zwarte pumps en doe deze eronder aan. Ik kijk tevreden in de spiegel. Ik heb mijn haar strak vast gemaakt in een gevlochten knot.
"Kom je?" Hoor ik Lando van beneden roepen. Ik kijk op de klok en zie dat het half 6 is. "Kom eraaan!" Roep ik naar hem terug. Ik zucht en kijk nog een keer goed in de spiegel. Ik ben zenuwachtig en zo benieuwd wat Lando hier van vind.Ik loop de slaapkamer uit en ga via de trap naar beneden. "You're ready?" Hoor ik Lando zeggen. Hij komt aanlopen en gaat onderaan te trap staan. Als hij mij ziet worden zijn ogen groot en zijn mond staat open. Hij ziet er echt super goed uit in zijn pak, het staat hem zo mooi.
POV LANDO NORRIS
Ik hoor Carmen te trap af komen en kijk nog even naar mezelf in de spiegel. Ik weet niet waarom, maar ik ben nerveus voor vanavond. "You're ready?" Roep ik naar Carmen terwijl ik naar de trap toe loop. Ik sta onderaan de trap en Carmen komt naar beneden gelopen. You gotta be kidding me. Mijn ogen worden groot en mijn mond valt open. Dit is niet normaal. Ze ziet er zo ongelofelijk mooi uit. Ik kijk haar van top tot teen aan en kan mijn ogen niet geloven. Bij de laatste tredes van de trap pak ik haar hand en help ik haar de trap af. "Je ziet er zo mooi uit in dat pak" zegt ze gemeend. Ik negeer het compleet en kijk haar aan. Hoe kan je zo mooi zijn. "Car" zeg ik. Ze kijkt me ongemakkelijk en wat onzeker aan. "Weet jij wel hoe mooi je bent?" Zeg ik serieus. Ik zie haar blozen en wrijf even met mijn duim over haar wang. "Dicht bij mij blijven vanavond, jij gaat zoveel aandacht krijgen" zeg ik haar met een knipoog. Ze grinnikt en knikt en we lopen naar buiten. We worden door een taxi gebracht. De taxi chauffeur stapt uit en doet de deur van het busje voor ons open. "Goedenavond meneer Norris" zegt hij netjes. Ik zie hoe hij Carmen van top tot teen aankijkt en naar haar borsten kijkt. Daar gaan we al. We zijn nog niet eens op het gala of het begint al. Ik doe mijn arm om Carmen heen en begeleid haar in het busje naar binnen. Ik geef de taxi chauffeur een dodelijke blik en hij kijkt snel weg.
Eenmaal op het gala aan gekomen staan er al vele paparazzi te wachten bij de ingang van het McLaren gebouw. Een lange rode loper ligt uitgerold en overal gaan camera flitsen. "Gewoon lachen en mijn hand vast houden, ik haal je er doorheen. Alles komt goed" zeg ik tegen Carmen. Ik zie haar iets wat zenuwachtig kijken en ze knikt. "Ik vind het wel eng" zegt ze zachtjes. Ik kijk haar in haar ogen aan en ze kijkt terug. Ik leg mijn hand op haar wang en veeg met mijn duim over haar wang. "Ik ben bij je" zeg ik haar. Ze knikt opgelucht en de deur van het busje gaat open. Daar gaan we dan.
JE LEEST
Without you. || Lando Norris
FanficAls Carmen en Roos naar de Dutch GP gaan komen ze in contact met verschillende coureurs. Carmen krijgt het erg gezellig met Lando en het lijkt allemaal net een sprookje. Maar dan slaat de drama in. Komen ze hier samen uit? Of gaan ze beide hun eig...