Hoofdstuk 21

700 7 0
                                    

POV CARMEN

We komen bij Lando zijn appartement aan en hij parkeert zijn auto. Hij stapt uit en loopt naar mijn deur toe om hem vervolgens voor mij open te doen. "Stap uit mevrouw" zegt hij expres heel flirterig. Ik schud lachend mijn hoofd en pak zijn hand vast die hij mij aanreikt. We lopen zijn huis naar binnen en hij neemt plaats op de bank. Ik zet mijn tas op het keukenblad neer en loop ook naar de bank toe. Ik plof naast hem neer en ik zie hem glimlachend naar me kijken. "Wat is er?" Vraag ik en ik kijk hem aan. "You look so hot tonight" zegt hij met een glinsterende blik in zijn ogen. Ik krijg er kippenvel van en voel me er verlegen van worden. "Jij ook" antwoord ik en ik ga wat dichter naast hem zitten. Hij doet zijn arm om me heen en we liggen even tegen elkaar aan. Ik kijk op de klok en zie dat het al best laat is. "Ik ga alvast naar boven" zeg ik en ik kijk hem even aan. Hij knikt "ik kom er zo aan". Ik loop naar boven toe en kijk voor een pyjama in mijn koffer, maar kan niks vinden. Shit ik had maar 1 meegenomen. Ik kijk even naar Lando zijn kast. Hij zou het vast niet heel erg vinden als ik een shirt van hem aan doe grinnik ik. Ik pak een zwart shirt van Lando zijn eigen Lnfour lijn en doe deze aan. Mijn billen komen er net onderuit. Ik heb een rode string aan en mijn bh is uit.
Ik loop naar de badkamer om mijn tanden te poetsen en kom onderweg Lando tegen die de trap op loopt. "Leuk shirt" lacht hij. En hij kijkt me even van top tot teen aan. Ik grinnik en loop door naar de badkamer en zie hoe Lando achter me naar mijn billen kijkt die onder het shirt uitkomen.

Ik ga voor de spiegel staan en poets mijn tanden. Lando komt de badkamer binnen lopen in zijn trainingsbroek zonder shirt en ik kijk hem via de spiegel grijnzend aan. Hij is zo knap. Hij gaat achter me staan en ik zie hem vanuit de spiegel naar mijn billen kijken. "Kan je het zien?" Vraag ik hem lachend en ik spuug mijn tandpasta in de wasbak uit. Ik buk expres een beetje extra naar voren over de wasbak heen zodat mijn billen helemaal zichtbaar worden. Ik zie Lando er even naar kijken en hij kijkt me daarna weer in mijn gezicht aan. "Je zit me te pesten" zegt hij en hij kijkt me serieus aan. Ik grinnik en draai me om zodat ik hem aan kijk. "Hoezo?" Vraag ik hem grijnzend. Hij komt dichterbij me staan en spuugt zijn tandpasta uit in de wasbak. "Dat weet je heel goed" zegt hij terwijl hij dichter naar me toe komt. Ik doe een stap naar achter en sta nu tegen de wasbak met mijn rug aan. "Jij pest mij juist met je mooie lichaam hier te komen staan" zeg ik terug. Hij grinnikt en komt nog dichterbij me staan. Hij zet zijn handen achter mij op de wasbak en ik sta tussen zijn armen in. "Is dat zo?" Vraagt hij me uitdagend. Ik knik voorzichtig en kijk hem in zijn ogen aan. "Zal ik je nog wat meer pesten dan?" Zegt hij uitdagend en hij komt nog dichter op me staan. Zijn buik raakt nu die van mij en zijn gezicht is niet ver van die van mij verwijderd. "Hmm Lan" zeg ik en ik kijk hem aan. Hij grijnst en kijkt me vol lust aan. Hij pakt de zijkant van mijn gezicht vast met een hand en met zijn andere hand gaat hij van onder naar boven over mijn bovenbeen wat er voor zorgt dat het shirt omhoog gaat. "Lan" zeg ik zacht en hij komt met zijn gezicht dichterbij.

Onze lippen zijn nog maar een paar cm van elkaar verwijderd en hij kijkt me vol lust aan. Hij komt dichterbij en ik voel zijn lippen op de mijne. We zoenen hevig en ik voel hij me een stukje optilt waardoor ik op de wasbak kom te zitten. Ik trekt mijn benen voorzichtig een beetje uit elkaar en komt er tussen staan. De zoen word heviger en ik voel hoe hij met zijn hand over mijn schouder naar beneden gaat en mijn borst vast pakt. Hij knijpt er even in en pakt dan mijn tepel vast tussen zijn vingers. Ik zachte zucht verlaat mijn mond en hij begint mijn nek te zoenen. Ik ga met mijn handen door zijn haar en kijk hem aan. Ik voel hoe hij me optilt en mee neemt naar zijn slaapkamer. Hij gooit me op het bed neer, komt boven me hangen en zoent me verder. Zijn hand gaat over mijn buik heen en beland uiteindelijk tussen mijn benen. Hij wrijft over mijn string heen en een kreun verlaat mijn mond. Hij schuift mijn string opzij en ik voel zijn vinger bij me naar binnen gaan. Hij beweegt zijn vingers steeds sneller en zoent mijn nek. Ik kreun zijn naam en hij kijkt me vol lust aan. Uiteindelijk begint hij me weer te zoenen en gaat hij met zijn hoofd naar beneden. Hij brengt zijn hoofd zoenend tussen mijn benen en ik begin hard te kreunen. Na een tijdje kom ik op mijn hoogtepunt en ik kreun hard zijn naam. Hij komt weer boven me hangen en ik draai ons om. Ik ga boven op hem zitten en begin hem langs zijn sixpack te zoenen naar beneden. Ik wrijf over zijn broek been en voel al hoe hard hij is. Ik haal zijn geslachtsdeel uit zijn broek en begin hem te pijpen. "Ah fack Car" hoor ik hem een paar keer hard kreunen. Na een tijdje trekt hij me naar hem toe en draait hij ons om. Hij komt boven me hangen en ik voel hoe hij zijn geslachtsdeel bij me naar binnen duwt. We beginnen beide te kreunen en hij begint hard in me te stoten. Na een tijdje draait hij ons om en ik begin mezelf op en neer te bewegen. Hij pakt me bij mijn heupen vast en ik hoor hem kreunen en mij naam zeggen. Ik kijk hem aan en zoen hem ondertussen af en toe. Hij draait ons uiteindelijk weer om en drukt me met mijn buik op het bed. Hij trekt mijn billen omhoog en begint hard in me te stoten. Kreunen van ons beide vullen de kamer. Na een tijdje hoor ik hem hard kreunen en voel ik hoe hij in me klaar komt. Hij komt hijgend naast me liggen en trekt me dicht tegen hem aan. Ik ga in zijn armen liggen en hij geeft me een kus op mijn haren. "Je bent geweldig" zegt hij lief. "Jij ook" glimlach ik naar hem. Hij zoent me passievol en pakt mijn gezicht vast. Na een tijdje stoppen we, gaan we lekker tegen elkaar aan liggen en vallen we heerlijk in slaap.

Without you. || Lando Norris Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu