POV LANDO NORRIS
Ik zucht als Carmen geïrriteerd de auto in stapt en naast Roos gaat zitten. Ik kan haar toch niet vertellen dat ik haar ten huwelijk wil gaan vragen morgen. Ik heb het er zo wel even met Max over. Ik wil niet dat ze boos op me is en denkt dat ik geheimen voor haar heb.
Ik ga in de auto zitten en zie Max me al vragend aan kijken. Ik schud mijn hoofd als teken dat ik het straks nog wel uitleg. Hij knikt en ik zie dat Carmen dat ziet. Ze kijkt me met ongeloof aan en schud haar hoofd. Oke I pissed her off. Ik snap het ook wel, het komt heel gek over als je niet weet waar het over gaat.We komen aan bij de club en de hele weg is er bijna niks gezegd en hangt er echt een graf stemming. Ik merk hoe ongemakkelijk Max en Roos zich voelen en wil Carmen de auto uit helpen. Ze pakt met een twijfel mijn hand en laat hem dan snel weer los. "Car, kom op" zeg ik zuchtend. Max kijkt me aan en pakt Roos bij haar hand. "Kom schat wij gaan alvast naar binnen" zegt hij tegen haar en hij neemt haar mee naar binnen. Ze knikt en volgt hem naar binnen. Carmen wil hen achterna lopen, maar ik pak haar bij haar arm. "Kunnen we even hierover praten?" Zeg ik snel. Ze knikt uiteindelijk toestemmend en we lopen even naar een rustig plekje. "Ik heb geen geheimen voor je Car" zeg ik voorzichtig. "Vertel me dan wat er aan de hand is en waarom al die blikken de hele tijd naar Max. Je sluit me er compleet van buiten" zegt ze geïrriteerd. Shit. Wat moet ik nou toch zeggen verdomme. Alles zal het alleen maar erger maken, maar ik kan de waarheid echt niet zeggen. Ik besluit snel wat te verzinnen. "Max heeft morgen een verassing voor Roos, ik kan je niet zeggen wat omdat ik echt beloofd heb het ook niet tegen jou te zeggen. Morgen als de verassing geweest is wil ik je alles vertellen wat je wilt weten, maar nu kan ik dat gewoon nog niet maken" lieg ik snel. Ze kijkt me vragend aan en trekt een wenkbrauw op. "Oké dan" zegt ze uiteindelijk. Ik slaak een zucht. Ze gelooft me gelukkig. "Sorry baby, ik had het ook anders gewild. Je weet dat ik je altijd alles zou zeggen" zeg ik snel en ik geef haar een kus. Ze knikt opgelucht en we lopen dan snel de club in naar de rest van de jongens. Eenmaal daar zie ik Charles, Max, Carlos, Pierre, Oscar en Yuki al aan de bar staan met Roos en Kika. We lopen er samen heen en begroet samen met Carmen iedereen. Carmen trekt daarna gelijk Roos aan de arm en trekt haar mee de dansvloer op. Ik richt me gelijk op de jongens. "Pff tering daar heb ik me toch even goed uit weten te lullen" zucht ik en de jongens beginnen te lachen. "Vertel" zeggen ze en ik vertel ze het hele verhaal. Behalve Max wist nog niemand het van het aanzoek dus de jongens feliciteren mij en zijn zichtbaar heel blij voor me. Ik kijk even Carmen haar kant op en zie haar staan dansen met Roos. Ze ziet er zo sexy uit. "Je hebt wel echt niet normaal veel geluk met haar hoor Norris, jezus" zegt Charles en we beginnen allemaal te lachen. De anderen stemmen ermee in en ik knik trots. "I know" antwoord ik.
Ik zie Carmen naar me seinen dat we ook moeten komen dansen en trek de jongens mee de dansvloer op. "Kom guys" roep ik en ze lopen me gelijk achterna.Na een paar drankjes zijn we allemaal behoorlijk aangeschoten en spelen we never have I ever met shotjes.
"Oke jongens, never have I ever een F1 auto gereden" zegt Roos. Ik begin te lachen en de jongens nemen allemaal een shotje.
"Oke Roos, never have I ever seks gehad met Max Verstappen" zegt Lando pestend terug. Roos grinnikt en neemt een shotje.
"Oke Norris" begint Max "Never have I ever seks gehad vandaag" zegt Max pestend. Ik begin hard te lachen en Lando en ik nemen beide een shotje.
"Jullie vieze konijnen!!!" roept Roos.
De jongens beginnen hard te lachen en maken allemaal grapjes.Uiteindelijk laat in de nacht gaan we weer met de taxi terug naar Lando zijn huis. We zijn allemaal behoorlijk aangeschoten en zitten hard lachend in de taxi. De chauffeur kijkt af en toe achterom omdat hij niet weet wat hij mee maakt. Ik grinnik als ik het zie en richt me dan weer op Max en Lando die inmiddels zijn begonnen aan imitaties van andere coureurs. Lando kan Carlos zoooo goed na doen.
Als we eenmaal weer thuis zijn ploffen we al gauw in bed en vallen heeeel erg snel in slaap. Het was echt een super leuke en vooral ook lange dag. Ik kruip dicht tegen Lando aan en geef hem een kus. "Welterusten schat" zeg ik. "Wlrtsuten leifje" krijg ik dronken terug. Ik begin te lachen en schud mijn hoofd. Die gaat morgen zo brak zijn.
JE LEEST
Without you. || Lando Norris
Fiksi PenggemarAls Carmen en Roos naar de Dutch GP gaan komen ze in contact met verschillende coureurs. Carmen krijgt het erg gezellig met Lando en het lijkt allemaal net een sprookje. Maar dan slaat de drama in. Komen ze hier samen uit? Of gaan ze beide hun eig...