Hoofdstuk 10

654 5 0
                                    

POV CARMEN

"Hey jij" zegt Lando en ik kijk hem even aan. Hij heeft een trainingsbroek aan met een hoodie. Het staat hem zo goed. "Ik ben hier alleen voor de chips!!" Zeg ik terwijl ik mijn tong uit steek. Hij begint te lachen en trekt me in een knuffel. "Kom binnen" zegt hij en ik loop de hotelkamer in naar binnen. Het is een grote suite met een aparte slaapkamer, badkamer en een klein woonkamertje met bank en tv. Het ziet er super luxe uit. "Wat een hotelkamer" zeg ik zacht. Ik hoor Lando achter me lachen. "Wil je wat drinken?" Vraagt hij me. "Doe maar iets" zeg ik terug en zie hoe hij naar de minibar toe loopt. Ik laat me op de bank ploffen en ga lekker zitten. "Ja doe lekker alsof je thuis bent" lacht Lando terwijl hij me een blikje fanta aangeeft. Ik grinnik en pak het blikje van hem aan en neem een slok.

"Wist je al dat je mijn nieuwe vriendin bent" zegt Lando ineens bloedserieus en ik verslik me in mijn drinken. Ik begin te proesten en Lando kijkt me lachend aan. "Je nieuwe vriendin?" Vraag ik hem verbaasd. Hij knikt lachend en pakt zijn telefoon uit zijn broekzak. Ik zie hem zijn eigen naam googelen op het internet en hij draait dan zijn telefoon naar mij toe. Ik kijk ernaar en zie overal nieuws berichten verschijnen. "Lando Norris en nieuwe vriendin gespot" "Lando Norris uiteten in Zandvoort met vriendin" lees ik voor.  Ik schud lachend mijn hoofd en lees een stukje uit het nieuws bericht.
"Ik wist dat dit ging gebeuren, sorry" zegt Lando oprecht en hij kijkt me in mijn ogen aan. "Geeft niks, jij kan er niks aan doen" zeg ik begrijpelijk. "Vind je het erg dat ze dit schrijven en foto's van ons hebben?" Vraagt Lando onzeker. Ik schud mijn hoofd "Ik zie het wel als een compliment" floep ik er zo uit. Kut. Waarom zeg je dat nou. Ik zie hem naar me grijnzen. "Hoezo dan?" Vraagt hij. "Gewoon, is een compliment om als jou vriendin gezien te worden" zeg ik blozend en ik kijk snel de andere kant op. Lando wil net wat zeggen als ik hem snel onderbreek om de ongemakkelijke situatie te onderbreken. "Welke film wil je kijken?" Vraag ik hem.
"Zoek maar wat uit, ik vind alles goed. Zolang ik maar bij jou ben" zegt Lando flirterig met een knipoog. Ik grinnik en kijk hem aan. "Slijmbal" ik zie hem lachend naar mij kijken.

Lando heeft een horrorfilm uitgezocht en aangezet. We zijn halverwege de film en we zitten beide in de chips te graaien. Het is super gezellig weer samen. Ik hou helemaal niet van horror films en elke keer als er een eng stukje is kruip ik achter de bak met chips.
Ik voel hoe de muziek weer spannend word en er weer een eng stukje gaat komen. Ineens komt er een gezicht in beeld en ik schrik me dood. De kom met chips vliegt door de lucht en overal ligt chips. "GODVER" schreeuw ik van de schrik. Lando begint keihard te lachen en komt niet meer bij. Niet. Grappig. Zeg ik terwijl ik bij elk woord in zijn buik prik. Hij blijft lachen en de tranen staan in zijn ogen. Ik prik lachend in zijn zij en zie dat hij daar niet tegen kan. "Pas op jij" zegt hij lachend. Ik grinnik en ga door. Ineens staat hij op en begint hij me te kietelen. "Jij gaat eraan" zegt hij een hij kietelt me in mijn zij. "Oke Oke oke ik stop al" lach ik hard. Lando blijft me kietelen en ik val achterover op de bank. Lando komt boven me hangen en blijft in mijn zij prikken. Uiteindelijk stopt hij, maar hangt hij nog steeds dicht boven me. Hij kijkt me in mijn ogen aan en onze beide borstkassen gaan op en neer omdat we beide buitenadem zijn door het stoeien. 
Hij kijkt me in mijn ogen aan met een liefdevolle blik in zijn mooie ogen. Ik voel het bloed naar mijn wangen stromen en ik voel mijn hartslag omhoog gaan. We kijken elkaar een tijdje aan en horen dan ineens iemand op de deur kloppen. Lando schiet overeind en loopt naar de deur. Hij haalt een hand door zijn haar en ik ga snel weer rechtop zitten.
Lando doet de deur van de hotelkamer open en ik zie daar een bezorger met ons eten staan. Hij pakt het eten aan, geeft de man nogal veel fooi en loopt dan weer terug naar mij. "Dinner is ready" lacht hij. Ik pak wat bordjes en bestek en we eten tijdens de film ons eten op.

"Hoelaat ga je vanavond terug naar Engeland?" Vraag ik hem met een teleurstelling in mijn stem. "Ik word om 21:00 opgehaald" antwoord Lando. Ik kijk op de klok en zie dat het 19:00 is. Ik knik naar hem en eet mijn eten verder op. Lando is inmiddels klaar met eten en hij gaat op de bank liggen. Ik kijk even naar hem. Hij ziet er echt zo goed uit. Als mijn eten op is neem ik weer plaats op de bank en neem een slok van mijn drinken. Het drinken is koud aan mijn handen waardoor ik even een koude rilling heb. Ik zie hoe Lando in mijn ooghoek naar me kijkt. "Heb je het koud?" Vraagt hij me lief. Ik knik voorzichtig en glimlach naar hem. Hij doet zijn arm omhoog "kom bij me" zegt hij lief. Mijn hart gaat tekeer en ik grijp mijn kans om bij hem te gaan liggen. Ik begraaf me in zijn armen en hij doet zijn gespierde arm om me heen. Het voelt echt zo goed. Ik kijk voorzichtig even omhoog naar zijn gezicht op een manier dat hij het niet ziet en zie dat er ook op zijn gezicht een glimlach ontstaat. Ik vraag me af waar hij nu aan denkt. Ik vind het zo jammer dat hij vanavond weer naar Engeland gaat. Ik hoop dat ik hem ooit nog weer zal zien..

Without you. || Lando Norris Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu