POV LANDO NORRIS
"Nee Car zo bedoelde i.." wil ik zeggen als ze me onderbreekt. Godver Lando waarom zeg je nou weer zo iets fuckings doms. "Zoek het uit Lando" en met die woorden zie ik haar van me weg lopen. Godverdomme. Ik haat mezelf echt. Hoe kan ik zo fucking dom zijn. Het is echt niet zo gegaan als dat ze denkt. Ja, ik heb gezoend met een ander. Maar het lijkt op de foto veel intenser dan dat het was. Naomi, de meid van de foto zoende mij. Haar lippen zaten op die van mij op het moment van de foto, maar vlak hierna heb ik haar afgewezen en van me weg geduwd. Ik ben gelijk weggelopen.. ik had het Carmen zelf moeten vertellen. Nu ziet ze het in het nieuws verschijnen ik snap hoe dat overkomt en ik snap dat ze zo boos is. Teleurgesteld van het gesprek en van mezelf loop ik weer naar de jongens op het balkon. Ik zie Carmen weer naar Ian toelopen en zucht. Wat moet ze toch met die jongen. Ik kijk haar even aan en zie dan hoe ze Ian zoent. Ik voel de woede, het verdriet en agressie in me opkomen en gooi mijn glas kapot op de grond. Ik kijk er even met open mond naar en loop dan weg. "Godverdomme" roep ik hard en ik sla met mijn vuist tegen de muur. "Lando kom" hoor ik ineens Max naast me zeggen en hij duwt me mee naar een rustigere plek. Ik trap onderweg tegen wat tafels aan. "Lando rustig" zegt Max en hij duwt me op een bankje. "Ze heeft hem godverdomme gezoend" schreeuw ik naar Max.
"Dan heb je het daar ook wel naar gemaakt mate, sorry maar je zoent met een ander waar zij het ongelofelijk moeilijk mee heeft. Dan wil je met haar praten en in plaats van dat je je excuses een keer aanbiedt noem je haar indirect een hoer" zegt Max streng. Ik zucht en verberg mijn hoofd in mijn handen. "Jup, I fucked up" zeg ik boos. "Hoe kan je dat tegen haar zeggen Lan, kom op mate" zegt Max verbaasd.
Ik zucht even. "Zo bedoelde ik dat niet. Ik zit de hele avond al naar haar te kijken. Ze ziet er zo tering bloedmooi uit en ze is zo onwijs sexy. Ik wil niet dat iemand anders dan ik daar van geniet en daarom zei ik dat expres. Ik meende het niet en bedoelde het niet zo" zeg ik snel achter elkaar. Max knikt begrijpend. "Je moet echt je best doen, je bent haar anders echt kwijt" zegt hij serieus en hij legt zijn hand op mijn schouder. Ik knik en wrijf met mijn handen in mijn gezicht. "Ik ga naar mijn hotelkamer, ik heb hier geen zin meer in" besluit ik en ik pak mijn spullen. Max knikt en helpt me mee. "Wil je dat ik nog wat tegen Carmen zeg?" Vraagt hij aan me. Ik denk even na. "Ik wil alleen dat ze niet met Ian mee gaat" zucht ik. Max knikt en geeft me een knuffel. "I'll do my best mate" zegt hij met een zwakke glimlach. Ik knik en loop de boot af. Wat een kut avond, niet normaal.
Ik haal een taxi aan en ik word naar mijn hotel gereden. Ik haat dit gevoel echt. Waarom ben ik ook weer zo dom geweest door die dingen te zeggen.Eenmaal in mijn hotelkamer stap ik onder de douche en was ik de alcohol en rook lucht uit mijn haren. Ik ga in bed liggen en scroll nog wat door mijn telefoon. Ik kijk even in mijn galerij naar een foto van mij en Carmen die we hebben gemaakt in Engeland. Het is echt een leuke foto en het zorgt voor een lach op mijn gezicht. Zou ik haar een appje sturen? Ik begin op WhatsApp te typen, maar druk uiteindelijk alsnog op delete. Laat maar, ik moet haar even haar tijd gunnen.
Na een tijdje leg ik mijn telefoon weg en probeer ik te gaan slapen. Het enige waar ik aan denk is Carmen. Ik zie constant het beeld van haar en Ian voor me en ik pieker er de hele tijd over door. Dit word een lange nacht..POV CARMEN
Ik heb afscheid van Ian genomen en hij is naar zijn hotel gegaan. Ik loop terug naar Roos en Max. "Lekker bezig meid" zegt Roos lachend en ik schud lachend mijn hoofd. "Alles voor jaloezie" zeg ik terug. "Het is wel een leuke en knappe jongen" zegt Roos over Ian. Max kijkt haar vragend aan en ik grinnik. "Ja dat is waar".
"Je jaloezie is wel goed gelukt, Lando is woedend en heeft echt alles voor je over" zegt Max dan serieus. "Echt?" Vraag ik hem. Hij knikt en grinnikt. "Hij is zelfs terug gegaan naar zijn hotelkamer. Je hebt hem echt om je vinger Car" zegt Max. Ik voel me een beetje schuldig en kijk naar Roos. "Nee Car ik ken die blik, je voelt je nu lullig. Nergens voor nodig hij heeft hetzelfde gedaan, remember?" Zegt ze al gauw. Ik knik instemmend. "Zullen we ook zo gaan?" Vraag ik dan. Roos en Max knikken en we nemen van alle jongens afscheid.Eenmaal weer terug op de hotelkamer slaap ik alleen. Roos is bij Max blijven slapen. Ik voel me alleen en pak mijn telefoon er even bij. Ik klik op Whatsapp en open het gesprek tussen mij en Lando. Als ik zie dat hij online is maakt mijn hart een sprongetje. Moet ik hem wat sturen? Nee. Ik moet het even tijd geven. Ze vliegen morgen weer terug naar Monaco en woensdag naar Italië voor de volgende GP. Ik zal hem toch even niet gaan zien, denk ik..
Ik pieker nog even over alles door en kan er niet van in slaap komen. Ik denk even terug aan de momenten met Ian. Het is inderdaad zoals Roos al zei een hele leuke en knappe jongen. Ik besluit hem nog even een appje te sturen. 'Was leuk vanavond, slaaplekker xx'
Al gauw krijg ik een berichtje terug. 'Slaaplekker lekkerding, was leuk xx'
Ik grinnik en leg mijn telefoon weer weg. Uiteindelijk na lang piekeren val ik in een diepe slaap..
JE LEEST
Without you. || Lando Norris
FanfictionAls Carmen en Roos naar de Dutch GP gaan komen ze in contact met verschillende coureurs. Carmen krijgt het erg gezellig met Lando en het lijkt allemaal net een sprookje. Maar dan slaat de drama in. Komen ze hier samen uit? Of gaan ze beide hun eig...