Hoofdstuk 16

628 3 0
                                    

POV CARMEN

We staan al een poosje te dansen en de drankjes gaan er goed door heen. Ik zie hoe Lynn tegen Oscar aan staat te dansen en hoe hij daar verlegen van word. Ik grinnik naar Lynn en ze knikt naar mij en dan naar Lando. Ik snap gelijk wat ze bedoeld. Ze wilt dat ik dat ook doe bij Lando. Ik lach en denk erover na. Ach wat maakt het ook uit. Ik loop dichter naar Lando toe die naast Oscar staat en ik dans sexy bij hem in de buurt. Ik zie hoe hij me doordringend aankijkt en besluit nog wat dichter naar hem toe te stappen en te peilen hoe hij dit vind. Hij doet zijn arm om mijn rug en trekt me middels mijn rug tegen hem aan. Oke hij vind het dus leuk. Ik grinnik en dans sexy tegen hem aan. Hij kijkt me met zijn mooie ogen aan en legt een hand voorzichtig op mijn bil en de andere op mijn heup. Hij kijkt me aan voor toestemming en ik geef hem dat indirect door verder te dansen.
Na een tijdje draai ik me om en begin ik met mijn billen en beetje tegen hem aan te schuren. Hij pakt me gelijk vast en duwt me dicht tegen hem aan. Ik voel hem in mijn oor ademen en ik krijg er kippenvel van. Ik kijk even naar Lynn en ze steekt haar duim naar me op en wiebelt haar wenkbrauwen. Ik begin te lachen en voel dan hoe Lando me los laat. Ik draai me om en zie Oscar naast Lando staan. Ik besluit me te gedragen en stop even met dansen. "Je scheurt zo uit je broek mate" lacht Oscar naar Lando. Lando heeft de blosjes op zijn wangen staan en lacht naar Oscar. "Kom wij gaan shotjes halen" zegt Oscar en hij trekt Lando mee naar de bar. Lando kijkt me nog even aan als hij wegloopt en ik grijns naar hem. Ik draai me om en loop richting Lynn.
"Giiiiiiirl you've got him wrapped around your finger" zegt Lynn enthousiast. Ik begin te lachen en schud mijn hoofd. "Jij Oscar ook, hoe die jongen naar jou keek. Je maakte hem helemaal verlegen" zeg ik tegen haar. Ze grinnikt en knikt tevreden.

Na een tijdje is het tijd om te gaan. Lando en ik nemen afscheid van Oscar en Lynn en ik heb haar mijn nummer gegeven om contact te houden. Ze is echt een super lief meisje. Ik weet zeker dat het wat word tussen hun twee.
Lando pakt mijn hand weer vast en helpt me door de menigte heen naar buiten. De taxi staat daar al weer op ons te wachten. Lando doet de deur voor me open en we stappen beide in het busje. "Leuk gehad?" Vraagt de chauffeur. Lando knikt en geeft het adres door aan de chauffeur.
Sinds Lando en ik zo intiem met elkaar gedanst hebben, hangt er een andere sfeer. Je voelt de spanning tussen ons enorm. We praten wat over Oscar en Lynn en over de andere mensen die we daar hebben gezien en gesproken.

"Jullie zijn er!" Roept de chauffeur uiteindelijk en hij loopt naar buiten om de deur voor ons open te doen. Lando stapt als eerste uit en biedt me daarna zijn hand aan om me te helpen uit stappen. Ik pak zijn hand vast en hij ondersteund me om uit het busje te komen. We lopen naar binnen en Lando ploft gelijk op de bank. "Lan?" Vraag ik hem en hij kijkt me gelijk vragend aan. "Mag ik misschien even douchen voor we gaan slapen?" Vraag ik hem. "Tuurlijk love, altijd" zegt hij en hij loopt naar me toe. "Kom" zegt hij en hij loopt de trap op. Ik volg hem naar boven en hij laat me de badkamer zien. Het is echt reusachtig. "Wauw" is alles wat ik uitbreng. "Bijna te groot om alleen te douchen hé" zegt Lando en hij geeft me lachend een knipoog. Ik moet ervan blozen en kijk even weg. Hij pakt wat handdoeken uit een kastje en legt deze voor me neer. Hij wilt de badkamer uitlopen maar ik houd hem tegen. Hij kijkt me vragend aan. "Kan je mijn jurk nog even voor me open ritsen?" Vraag ik iets wat ongemakkelijk. Hij knikt en gaat achter me staan. Ik kijk in de spiegel naar hem en zie hoe hij de rits van mijn jurk open doet. De rits in de jurk gaat best ver naar beneden waardoor een klein stukje van mijn string voor Lando zichtbaar word. Ik zie hem er even naar kijken hij legt 1 hand op mijn heup en met de andere doet hij de hele rits open. "Zo goed?" Glimlacht hij naar me. Ik knik naar hem. "Dankje" zeg ik. Hij knikt en loopt de badkamer uit. De spanning is echt om te snijden.

Als ik klaar ben met douchen smeer ik me in met een lekkere bodylotion, en laat ik mijn natte haren over mijn schouders hangen. Ik doe een korte pyjama aan en haal de restjes make-up van mijn gezicht af. Ik doe mijn pantoffels aan, spray wat parfum op en en loop naar beneden. Ik zie Lando al in een chill outfit op de bank zitten. Hij heeft de kaarsjes aan gedaan, een serie opgezet en  wat chips en 2 drankjes op tafel gezet. Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. Hij kijkt me even van top tot teen aan en lacht. "Hoe kan je zelfs in deze kleren er zo goed uit zien" zegt hij. Ik begin te lachen en schud mijn hoofd. "Leugenaar" zeg ik terug. Hij schud zijn hoofd en geeft mij een glas met drinken. "Thanks" glimlach ik en ik neem een slok. "Vond je het leuk vanavond?" Vraagt hij me terwijl hij wat chips in zijn mond propt. Ik knik "Heel leuk, dankje dat ik met je mee mocht" antwoord ik hem. "Je was de enige die ik erbij wou hebben" zegt hij lief en hij kijkt me in mijn ogen aan. Ik glimlach naar hem en gaap even. "Ben je moe?" Vraagt Lando. Ik knik gapend. "Zullen we zo gaan slapen?" Vraagt hij me lief. Ik knik instemmend.

Without you. || Lando Norris Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu