Hoofdstuk 22

680 5 0
                                    

POV CARMEN

Het is de volgende ochtend en ik word wakker in de armen van Lando. Ik glimlach als ik denk aan gisteravond. Het was echt geweldig. Ik geef Lando een kus op zijn mond en hij doet zijn ogen open. "Hey babe" zegt hij met zijn zware ochtend stem. "Hey" zeg ik glimlachend. Hij trekt me nog even dicht tegen hem aan en we knuffelen nog even voordat we uit bed stappen.

"Maak je zo klaar baby, ik neem je zo mee ergens heen" zegt Lando lief. Ik kijk hem verbaasd aan. "Waar gaan we heen?" Lach ik naar hem. "You'll see" zegt hij grijnzend. "Hmmm oke dan" zeg ik lachend en ik loop naar boven om me klaar te maken. Ik doe gewoon een broek aan met een shirtje en witte hakken en krul mijn haren een beetje. Ik kijk in de spiegel en knik goedkeurend. Prima voor vandaag. Ik ben zo benieuwd wat Lando voor vandaag bedacht heeft. "Ready babe??" Hoor ik Lando roepen van beneden. "Kom eraaan" roep ik terug. Ik doe mijn lipgloss op en kijk nog een keer in de spiegel. Prima.

Ik loop naar beneden en Lando staat me al op te wachten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar beneden en Lando staat me al op te wachten. Hij ziet er goed uit. "Waaar gaan we heen?" Vraag ik hem als we in de auto zitten. Hij begint te lachen en schud zijn hoofd. "Jij ongeduldige".
Ik grinnik en kijk hem aan "wanneer mag ik het weten. "Wanneer we er zijn" antwoord hij en hij geeft me een knipoog.
Na 20 minuutjes gereden te hebben komen we aan bij een super mooie locatie. Het is een soort vijver met een groot grasveld eromheen en heel veel bloemen die volop in de bloei staan. Het ziet er echt super mooi uit. "Kom" zegt hij en hij pakt mijn hand. We stappen de auto uit en ik loop achter hem aan. Een stukje verderop ligt een kleedje met allemaal lekkere hapjes en wat drinken. Ik kijk er met open mond naar. "Heb jij dit geregeld?" Vraag ik hem verbaasd. Hij knikt trots en ik vlieg hem in zijn armen. "Dit is zo lief Lan dankje" zeg ik en ik geef hem een kus. Hij pakt mijn hand en begeleid me mee naar het kleedje. We ploffen samen neer en beginnen te eten en te drinken van de champagne. "Waar heb ik dit aan verdiend?" Vraag ik hem uiteindelijk. "Het is onze laatste volle dag samen hier in Engeland. Ik weet niet hoe het hierna zal gaan maar ik vind je echt heel leuk Car. Ik wil dit graag volhouden, je blijven zien en kijken waar dit eindigt" antwoord hij lief. Hij kijkt me wat onzeker aan. "Dat is zo lief Lan, ik denk er net zo over" antwoord ik en ik leg mijn hand op die van hem. Hij knik gerustgesteld "Gelukkig" antwoord hij.
"Ik heb iets voor je" zegt hij verlegen en ik zie hem wat onhandig iets uit een doosje pakken die naast hem staat. Ik kijk hem vragend en verbaasd aan. "Het is misschien wat vroeg, maar ik liep er langs en ik vond het echt wat voor jou. Ik snap het als je het gek vind dat ik je dit geef, maar ik wou het je toch graag geven" zegt hij onzeker. Hij haalt een super mooie ketting tevoorschijn waar een klein diamantje aanhangt en een subtiel rondje. Ik kijk hem met grote ogen aan. "Lan ohmygod" zeg ik verbaasd en ik kijk er even naar. "Het is echt prachtig" stamel ik. "Mag ik?" Vraagt hij. Ik knik en hij doet de ketting bij me om. "Hij is echt geweldig Lan, dankjewel" zeg ik dankbaar en ik geef hem een lange kus. Hij zucht opgelucht en we proosten met onze champagne. "Op ons" zegt hij lief. "Op ons" antwoord ik en we nemen een slok.

Aan het einde van de dag zijn we onderweg naar McLaren. Lando heeft een meeting vandaag met het team en ik mocht van hem mee. We komen bij het gebouw aan en lopen naar binnen. Lando begroet iedereen en stelt me aan wat belangrijke personen voor. "Hey Carmen! Leuk je hier weer te zien" zegt Zak en hij knipoogt naar Lando. Ik grinnik en geef Zak een hand. "Is het oké als ze erbij is?" Vraagt Lando aan Zak. "Tuurlijk" antwoord Zak en hij glimlacht naar me.
We lopen de zaal in waar iedereen nog druk met elkaar aan het praten is. Ik kijk om me heen, de meeste heb ik op het feest al ontmoet. In de verte zie ik Ian staan en ik besluit om even naar hem toe te lopen. "Be right back" zeg ik tegen Lando. Lando knikt en volgt me met zijn blik waar ik heen loop terwijl hij in gesprek is met Zak.
"Hey Ian!" Roep ik en ik kom naast hem staan. "Heey!" Antwoord hij en hij geeft me een knuffel. "Nog steeds hier in Engeland? Hoe is het love?" Vraagt hij me lief. "Morgen vlieg ik helaas terug. Het gaat goed hoor, hoe is het met jou?" Antwoord ik hem. "Wat jammer, ik had je graag nog eens gesproken bij een hapje eten" zegt hij terwijl hij me iets wat onzeker in mijn ogen aankijkt. Hij is echt een knappe jongen. We praten nog wat verder en ik zie Lando op een afstandje ons goed in de gaten houden. "Okay guys we gaan zo beginnen" roept Zak. "Spreek ik je later?" Vraag ik Ian. "Misschien wel, mag ik je telefoonnummer? Misschien kunnen we nog wat afspreken" zegt hij lief. Ik denk even na, ach het kan ook geen kwaad. Hij is een lieve jongen. Ik knik en zet mijn nummer in zijn telefoon. Hij geeft me een knuffel en we nemen afscheid voordat ik weer naar Lando loop. Lando kijkt behoorlijk geïrriteerd. "Wat wil die jongen toch steeds van je?" Vraagt hij als ik bij hem kom staan. Ik grinnik. "Lan, hij doet gewoon aardig. That's it". 
"Hmm" antwoord Lando kort en lichtelijk geïrriteerd. We focussen ons snel weer op de vergadering die staat te beginnen.

Without you. || Lando Norris Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu