POV CARMEN
Ik open voorzichtig mijn ogen en zie witte felle lichten allemaal strak op me gericht. Ik knijp even met mijn ogen en kijk om me heen. En ik hoe er iemand voor me komt staan en me een kus geeft. Ook zie ik nog iemand in de kamer zitten die gehaast op allerlei knopjes drukt. Ik open mijn ogen een stukje meer en zie Lando voor me staan. "Lan?" Vraag ik. Hij knikt en ik zie hem met betraande ogen me aankijken. "Hey baby" hoor ik hem zeggen voordat er allerlei verpleegkundigen en een arts binnen komen en allerlei testjes bij me doen. Ik voel me steeds een beetje meer wakker worden en meer helder worden. De testjes zijn gelukkig allemaal goed.
"Ik heb goed nieuws" zegt de arts. Het is een lieve vrouw met zwart opgestoken haar en een bril op.
"De CT scan laat verder geen bloedingen zien, je heb geen breuken in het gezicht. 'Gelukkig' is het alleen maar bij de wondjes en blauwe plekken in je gezicht gebleven. Je krijgt standaard pijnstilling in het infuus tegen de hoofdpijn en de aankomende dagen zullen we je geheugen en pijnklachten nog even goed in de gaten houden." Zegt ze lief. Ik hoor Lando en Max opgelucht zuchten en glimlach naar de arts. "Gelukkig" zeg ik met een zucht.
"Ik moet het toch vragen, weet je nog hoe het gebeurd is?" Vraagt de arts. Ik knik voorzichtig en kijk naar Lando en Max. Ze kijken erg bezorgd. Lando knijpt even in mijn hand. "Heb het er maar even met hun over" zegt de arts doelend naar Lando en Max. "De politie wil ook graag weten wat er is gebeurd vanwege het lopende onderzoek. Ze nemen het erg serieus. Als je het er aan toe hebt moet je het zeggen dan laat ik de politie naar binnen" zegt ze lief. Ik knik begrijpend en ze loopt de kamer uit.Ik laat mijn hoofd achterover vallen en slaak een diepe zucht.
"Car" begint Max. "Wie heeft je dit aangedaan?" Zegt hij bezorgd. Ik kijk ze verdrietig aan en voel tranen in mijn ogen opkomen.
"It's okay love, tell us" zegt Lando lief en hij wrijft met zijn duim over mijn hand.
"Het was Ian.." zeg ik voorzichtig.
"WAT?!" Zeggen Max en Lando gelijk. Ik kijk ze geschrokken aan. Lando staat gelijk op en kijkt Max boos aan. Max doet hetzelfde en vraagt me in het Nederlands om meerdere details.
Ik vertel ze het hele verhaal en zie hoe Lando gelijk zijn telefoon pakt en naar Zak belt.
"De politie moet dit nu weten Car" zegt Lando streng. Ik knik en Max loopt de kamer uit om de politie te halen.
"Ik vermoord hem" zegt Lando boos en hij trekt me in een knuffel. "Sorry Car, als ik dit had geweten dan had ik je nooit alleen met hem gelaten" zegt Lando lief.
"Schat dat kon jij niet weten, het is gewoon een klootzak. Niemand kon dit voorspellen" zucht ik.De deur gaat open en er komen 3 politieagenten binnen lopen. Ze stellen zich aan me voor en vragen me dan om het hele verhaal uit te leggen. Ik houd me sterk en vertel het hele verhaal in details. 1 politieagent pleegt allerlei telefoontjes en er word een arrestatiebevel uitgedaan naar Ian. "Het arrestatieteam is onderweg, van hem heb je geen last meer" zegt de agent lief.
"Dankuwel" zeg ik tegen de agenten en ze lopen de kamer uit.
Lando komt bij me liggen en neemt me in zijn armen. "Je verdiend dit niet" zegt hij lief. Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes. Ik geef hem een kus op zijn mond en zie dan Max in mijn ooghoek weer binnen komen lopen.
"Uhh jongens, slecht nieuws" zegt Max bezorgdLando en ik kijken elkaar aan en gaan beide geschrokken rechtop zitten. "Wat is er aan de hand?!" Vraagt Lando direct.
"Ze zijn overal geweest, naar Ian is spoorloos" antwoord Max.
"Godverdomme" zegt Lando direct hard. Ik zucht en laat me achterover op het bed vallen. Oke iets te hard, dat deed pijn. Ik grijp naar mijn hoofd "au" zegt ik zacht.
"Ze zijn naar al zijn verblijf adressen geweest, het circuit is onderzocht en ze zijn nu de hele plaats en land aan het afzoeken" overal is een arrestatiebevel uit gegaan en er zijn heel veel agenten en een arrestatieteam op gezet" zegt Max. Ik knik en laat het even tot me inzinken.
"Anders pak ik godverdomme die klootzak zelf wel" zegt Lando boos.
"Lan rustig, het komt goed" zeg ik hem en ik wenk hem naar me toe te komen. Hij komt naast me op het bed zitten en kijk boos om zich heen.Het is inmiddels avond en Ian is helaas nog steeds niet terecht. Waar kan hij toch zo snel heen zijn gegaan. In die korte tijd kan je niet naar een ander land zijn gegaan, dus hij moet dichtbij zijn. Hij kan in ieder geval zijn hele carrière bij McLaren als engineer van Oscar wel op zijn buik schrijven. Ik heb net even op mijn telefoon gekeken en het is door de media en de pers al allemaal naar buiten gebracht. De hele wereld weet ervan en er is veel ophef op twitter en Instagram etc.
Max is inmiddels terug naar zijn appartement en heeft Roos op de hoogte gesteld.
Ik heb al even met mijn ouders en Roos gefacetimed. Ze wouden eigenlijk direct naar me toe komen, maar ik heb ze kunnen tegenhouden. Ik voel me nu verder prima dus dat is niet nodig. Ze waren alle 3 echt heel erg bezorgd.
"Babe wil je dat ik bij je blij vannacht?" Zegt Lando en ik schud mijn gedachten weg. Ik denk even na. "Wat jij wilt, ik red me wel en jij hebt je slaap ook hard nodig. Morgen is de kwalificatie" zeg ik tegen hem. "Dan heb je geen keuze want ik wil blijven" zegt hij lief en hij maakt een bed klaar naast mijn ziekenhuis bed. Ik grinnik en kijk hem lachend aan. Hij is echt zo lief voor me.
JE LEEST
Without you. || Lando Norris
FanfictionAls Carmen en Roos naar de Dutch GP gaan komen ze in contact met verschillende coureurs. Carmen krijgt het erg gezellig met Lando en het lijkt allemaal net een sprookje. Maar dan slaat de drama in. Komen ze hier samen uit? Of gaan ze beide hun eig...