Hoofdstuk 50

652 7 1
                                    

POV CARMEN

"Lan wat is dit?" Lach ik naar hem en ik geef hem een kus. Hij pakt zenuwachtig mijn handen vast en kijkt me met een lach aan. "Car.. ik wil je wat vertellen" begint hij. Ik kijk hem vragend aan en zie hoe alle fotografen zich om ons heen verzamelen op een afstandje. Ik kijk er even na en zie dat ook Roos en Max zich bij de fotografen verzamelen. Ik kijk naar Lando en zie hem nog steeds zenuwachtig uit zijn ogen kijken. "Lieve Car.. we hebben de laatste tijd al zo veel mee gemaakt samen. Ik ben zo trots dat ik jou mijn vriendin mag noemen. Je bent alles wat ik nodig ben in mijn leven, aan jou heb ik zoveel steun. Ik zie hoe hij even zucht en zijn ogen zich met tranen vullen. "Lan.." zeg ik en ik voel ook hoe ik emotioneel word. "Ik heb de laatste paar maanden zoveel angst moeten voelen om jou kwijt te raken, ik kan dat echt niet meer voelen. Ik wil gewoon dat je officieel van mij bent. Meer dan een relatie. Ik kan en wil niet meer zonder jou leven. Without you, I'm nothing." zegt hij emotioneel.
Ik kijk hem met grote ogen aan en voel hoe hij me steviger vast pakt. Hij frummelt wat in zijn zak en pakt een doosje tevoorschijn. Dit ga je niet menen. Ik sla mijn handen voor mijn mond en voel dat ik begin te huilen. Lando gaat voor me op 1 knie zitten en lacht naar me. "Schat, wil je met me trouwen?" Vraagt hij onzeker en ik zie hem me onwijs zenuwachtig aan kijken.
Ik veeg een traan weg en trek hem knikkend omhoog "Ja!" Roep ik. En hij zucht opgelucht. "Echt?" Vraagt hij nog eens bevestigend. "Niks liever" zeg ik en ik zoen hem. Ik trek terug en hoor allemaal gegil van Roos naast me weg komen. Ik begin te lachen en zie Max haar in bedwang houden. Lando schuift de ring om mijn vinger en ik kijk er even na. "Hij is echt prachtig Lan ohmygod" zeg ik terwijl ik over het diamantje wrijf. "Alles voor jou" antwoord hij en hij zoent me opnieuw.
"Ik hou van je Car" zegt hij lief wanneer hij terug trekt.
"Ik ook van jou Lan" antwoord ik.
"Voor altijd?" Vraagt hij aan me. "Voor altijd" antwoord ik voor ik zijn lippen weer op die van mij voel.

T H E E N D 🤍🧡

Without you. || Lando Norris Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu