POV CARMEN
Na nog een tijdje op de bank gezeten te hebben besluiten we om te gaan slapen. Ik zie hoe Lando alle kaarsjes uit blaast en dekens op de bank ligt om op te slapen. "Lan?" Vraag ik en ik kijk hem aan terwijl ik op sta. "Ja love" zegt hij en hij kijkt me vragend aan. "Slaap bij mij" zeg ik terwijl ik zijn arm tegen houd met het neerleggen van zijn dekbed op de bank. Hij kijkt me doordringend in mijn ogen aan. "Wil je dat graag?" Vraagt hij lief. Ik knik voorzichtig. "Alleen als jij dat ook wilt" zeg ik hem. "Heel graag" knikt hij. Ik glimlach en loop Lando achteraan naar boven.
"Gebruik jij eerst maar de badkamer" zegt hij lief. Ik knik en loop naar badkamer om mijn tanden te poetsen en me klaar te maken voor bed. Als ik klaar ben loop ik de slaapkamer weer in en ga in bed liggen. Lando loopt de badkamer in en maakt zich klaar. Ik doe mijn pyjama uit en ga in mijn string en bh in het bed liggen. Anders is het echt veel te warm. Ik ga lekker liggen en scroll nog even door Instagram op mijn telefoon. Ik hoor de badkamer deur open gaan en zie Lando zonder shirt de slaapkamer binnen lopen. Ik kijk hem even aan. Hij ziet er zo goed uit, niet normaal. "Kan je het zien?" Lacht Lando en hij kijkt me grijnzend aan. Ik voel het bloed naar mijn wangen stromen en kijk snel weg. "Heel goed" zeg ik grijnzend terug.
Hij komt naast me in bed liggen en ik zie hoe hij zijn broek uit doet. Hij gaat lekker in bed liggen en kijkt me even aan. "Je weet het zeker hé? Ik wil best op de bank" zegt hij lief. "Nee Lan, ik weet het zeker" lach ik naar hem. Hij knikt en begraaft zich in zijn deken. Ik leg mijn telefoon weg en ga ook in mijn deken liggen. Lando kijkt me in mijn ogen aan en glimlacht. "Wat is er?" Vraag ik aan hem. Hij kijkt me nog steeds doordringend met zijn mooie ogen aan. "Ik heb je gemist de afgelopen week" zegt hij zacht en lief. Ik glimlach en ga een stukje dichterbij hem liggen. "Ik jou ook" zeg ik terug.
Hij kijkt me aan en glimlacht. Ik doe even mijn ogen dicht en ril. "Heb je het koud?" Vraagt hij me. "Een beetje" zeg ik terug. "Als je wil mag je bij me liggen". Ik denk even na, hij weet denk ik niet dat ik in mijn lingerie lig. Ik knik en ga dicht tegen hem aan liggen in zijn armen. Ik zie hoe hij schrikt als hij voelt dat ik niks aan heb en dat we nu huid tegen huid liggen.
"Sorry ik wist niet dat je niks aan had verder" zegt hij geschrokken. "Lan, I don't care" zeg ik en ik druk me dicht tegen hem aan. Hij glimlacht en doet zijn armen strak om me heen. Het voelt echt geweldig. Ik leg 1 been over zijn benen heen en ga lekker bij hem liggen. Ik leg mijn hand op zijn borst en voel hoe zijn hartslag tekeer gaat. "Je hart gaat snel" zeg ik. "Komt door jou" antwoord hij zacht en lief. Ik trek me een stukje terug uit de knuffel zodat ik hem aan kan kijken en kijk hem in zijn ogen aan. "Hoezo?" Vraag ik verbaasd. Hij haalt zijn schouders op. "Geen idee, zo voel ik me elke keer in jou bij zijn. Je doet iets met mij" zegt hij lief. Ik kijk hem aan en glimlach. Onze hoofden zijn niet ver van elkaar verwijderd. Ik pak zijn hand en leg hem op mijn borst op de plek waar mijn hart zit. Ohja. Vergeten dat ik niks aan had. Ik zie dat hij ook schrikt van waar zijn hand ligt. "Voel mijn hart" zeg ik om duidelijk te maken dat dat is waarom ik zijn hand daar neer legde. Hij knikt "Jou hart gaat ook tekeer" zegt hij. "Komt ook door jou" antwoord ik zacht. En ik kijk even weg. Hij haalt zijn hand van mijn borst en legt hem op mijn keel/wang. "Hoe kan dat?" Vraagt hij me. "Je doet ook iets met mij Lan" zegt ik hem voorzichtig en iets wat onzeker. Hij kijkt me aan en glimlacht. Zijn ogen glinsteren en we liggen nog dicht tegen elkaar aan. Onze gezichten zijn niet ver van elkaar verwijderd en zijn hand rust nog steeds op mijn wang. Ik voel zijn warme adem in mijn gezicht en de spanning tussen ons is om te snijden.Hij kijkt me diep in mijn ogen aan en dan even naar beneden naar mijn lippen. Hij kijkt snel weer terug in mijn ogen en ik voel hoe zijn gezicht dichterbij die van mij komt. Onze lippen zijn nog maar een paar millimeter van elkaar verwijderd en ik zie hoe hij zijn ogen dicht doet en met zijn hand, die op mijn wang rust, me naar hem toe trekt. Mijn hartslag gaat richting de 200 en ik voel de zenuwen racen door mijn lichaam. Ik druk mijn lichaam tegen die van hem en dan zoent hij me. Zijn zacht lippen planten zich op die van mij en het voelt geweldig. Na een tijdje tikt zijn tong op mijn lippen en ik doe mijn mond open. We tongzoenen innig en zijn hand ligt nog steeds op mijn wang terwijl zijn andere hand op mijn onderrug ligt en langzaam naar mijn bil glijd. Ik haal 1 hand door zijn haar en de andere ligt op zijn rug. We verplaatsen ons een beetje en hij komt boven me hangen. We zoenen nog een tijdje door en uiteindelijk breekt Lando de zoen af. Lando hangt nog boven me en hij kijkt me in mijn ogen aan. "Dit wou ik al zolang doen" zegt hij lief. Ik glimlach en kijk hem blozend aan. "Don't stop then" zeg ik voorzichtig. Hij laat hem dan geen 2 keer zeggen en al snel daarna voel ik zijn lippen weer op de mijne..
JE LEEST
Without you. || Lando Norris
FanficAls Carmen en Roos naar de Dutch GP gaan komen ze in contact met verschillende coureurs. Carmen krijgt het erg gezellig met Lando en het lijkt allemaal net een sprookje. Maar dan slaat de drama in. Komen ze hier samen uit? Of gaan ze beide hun eig...